To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACJI OPARTEJ NA INDYWIDUALNEJ PRACY PACJENTA (PRACOWNIKA) Z FIZJOTERAPEUTĄ DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Eliminacja zdrowotnych czynników ryzyka w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 611596-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ŚWIADCZENIE USŁUG REHABILITACJI OPARTEJ NA INDYWIDUALNEJ PRACY PACJENTA (PRACOWNIKA) Z FIZJOTERAPEUTĄ DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-VII.272.3.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacji opartej na indywidualnej
pracy fizjoterapeuty z pacjentem (pracownikiem) – oba określenia będą w niniejszym Ogłoszeniu
stosowane zamiennie. Usługą zostanie objętych maksymalnie 53 pracowników Zamawiającego,
przewiduje się 10 godzinnych (60 minut) sesji z fizjoterapeutą dla każdego pracownika. Zamawiający
nie wyklucza zmniejszenia liczby pracowników. Każdy ze skierowanych na rehabilitację pracowników
posiada indywidualne zalecenia dotyczące rodzaju zabiegów, jakie są dla niego odpowiednie.
Zestawienie zaleceń stanowi załącznik nr 1 do postępowania. Opis sposobu świadczenia usługi:
Zamawiający wymaga, aby podczas jednej, godzinnej sesji pracy z fizjoterapeutą wykonywane były
różne zabiegi z katalogu zaleceń, tak aby wykorzystać cały czas pojedynczej sesji . Rodzaj
wykonywanych zabiegów powinien być uzgodniony z pacjentem i przez niego zaakceptowany. Po
przeprowadzonej sesji pacjent podpisze listę potwierdzającą odbycie zabiegu. Na liście znajdzie się
imię i nazwisko pacjenta, data wykonania zabiegu, nazwa wykonanych zabiegów oraz czas trwania
sesji. Zamawiający przekaże wykonawcy wzór listy potwierdzającej odbycie zabiegu. Zastrzega się, że
wskazany w umowie czas trwania sesji jednego pracownika (10 h) jest nieprzekraczalny, wykonanie
zabiegów o dłuższym czasie trwania niż przewidziany w umowie, nie będzie mogło być przedmiotem
roszczenia ze strony Wykonawcy. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie i dzielenie godzin pracy z
fizjoterapeutą podczas jednej sesji z pacjentem. To oznacza, że można jednorazowo wykonać zabiegi
trwające 1,5 h, a innym razem wykonać zabiegi o czasie trwania 0,5 h. Nie dopuszcza się dzielenia i
łączenia godzin na części mniejsze niż 30 min. Czas trwania sesji bezwzględnie podlega uzgodnieniu z
pacjentem. Cena wskazana w ofercie jest niezmienna niezależnie od rodzaju i ilości wykonywanych
podczas sesji zabiegów. Wykonanie zabiegów o wartości wyższej niż wskazana w ofercie nie
spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do
przeprowadzenia zabiegów zgodnych z jego ofertą i zaleceniami fizjoterapeutycznymi posiadanymi
przez pacjentów. Zamawiający wymaga, aby rodzaj i ilość przeprowadzanych zabiegów była
wcześniej uzgodniona z pacjentem skierowanym na rehabilitację. Możliwe jest, po indywidualnych
uzgodnieniach, wykonywanie tych samych zabiegów podczas każdej z sesji. Nie jest konieczne, aby
podczas realizacji usługi były wykonane wszystkie zabiegi z katalogu zaleceń dla danego pacjenta.
Wybór zabiegów z katalogu zaleceń wykonanych w ramach realizacji usługi powinien w pierwszej
kolejności uwzględniać stan zdrowia pacjenta. Posiadane przez pacjenta zalecenia mogą być w
uzgodnieniu z nim zmienione, pod warunkiem zatwierdzenia zmian przez fizjoterapeutę albo
specjalistę fizjoterapii albo specjalistę rehabilitacji medycznej oraz przekazania przez Wykonawcę
Zamawiającemu kopii nowych zaleceń. Fizjoterapeuta, po zapoznaniu się z posiadanymi przez
pacjenta zaleceniami i przeprowadzeniu wywiadu dotyczącego stanu zdrowia, w uzgodnieniu z
pacjentem dokonuje wyboru zabiegu, który będzie wykonany w ramach czasu danej sesji. Zabieg musi być zgodny zaleceniami (ew. zmienionymi zaleceniami) oraz musi mieścić się w jednym z pakietów
zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie, o których mowa niżej. Pakiety oferowanych usług
Zamawiający dokonuje podziału zaleceń pracowników skierowanych do udziału w projekcie na 3
pakiety: 1. Pakiet 1 – pakiet obowiązkowy, 2. Pakiet 2 – pakiet dodatkowy punktowany 15 pkt, 3.
Pakiet 3 – pakiet dodatkowy punktowany maksymalnie 10 pkt. Wykonawca w ofercie wskazuje, nr
pakietów objęte ceną ofertową. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi wykonuje zabiegi zgodne z
zaleceniami dla pacjentów, mieszczące się w oferowanych pakietach. Wskazana w ofercie cena
godziny sesji z fizjoterapeutą jest niezmienna niezależnie od rodzaju i ilości wykonanych zabiegów,
mieszczących się w ramach zaoferowanych pakietów. Dotyczy to również sytuacji, w której pacjenci
będą żądali wykonania jedynie najdroższych zabiegów zaoferowanych w ramach pakietów, do czego
mają prawo, o ile nie ma przeciwskazań medycznych. Zestawienie zabiegów wymaganych w ramach
poszczególnych pakietów Nazwa pakietu Zabiegi wchodzące w skład pakietu Rodzaj pakietu Pakiet 1
Kinezyterapia Terapia manualna, Fizykoterapia, Masaż kończyn, Masaż klasyczny, Masaż kręgosłupa,
Masaż rozluźniający, Masaż leczniczy, Kinesiotaping, i inne wynikające ze zmienionych zaleceń dla
pacjenta Obowiązkowy Pakiet 2 Masaż limfatyczny, Drenaż limfatyczny, Igłoterapia, Terapia
powięziowa Punktowany 15 pkt. Pakiet 3 Terapia czaszkowo-krzyżowa, Terapia wisceralna,
Rehabilitacja stomatologiczna, Indiba active, Trening autogenny Schultza Punktowany po 2 pkt. za
każdy z dostępnych zabiegów, maksymalnie 10 pkt. Szczegółowe warunki realizacji usługi
Zamawiający wymaga, aby miejsce świadczenia usługi było oddalone nie dalej niż 8 km od siedziby
Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3 (weryfikacja na podstawie
najkrótszej trasy wskazanej przez Nawigację Google Map). Wykonawca świadcząc usługi ma spełnić
następujące warunki: • posiadać pomieszczenia lub urządzenia odpowiadające określonym
wymaganiom • stosować wyroby odpowiadające wymaganiom z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o
wyrobach medycznych • zapewniać wykwalifikowany personel - osoby wykonujące zawody
medyczne lub spełniające określone kwalifikacje • posiadać przez cały okres realizacji zamówienia
umowy w zakresie ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej Miejsce świadczenia usług ma być
wyposażone w profesjonalny sprzęt odpowiedni do oferowanych usług. Miejsce świadczenia usług ma
zapewniać odpowiedni komfort pacjentom korzystającym z usług (wydzielone pomieszczenia,
zorganizowane odpowiednio do oferowanych usług). Wykonawca na żądanie Zamawiającego,
przedstawi szczegółowo sposób organizacji procesu świadczenia usług. Termin wykonania usługi od
podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 roku. Zamawiający wymaga, aby do tego czasu zostały
wykonane wszystkie zabiegi dla wszystkich pracowników skierowanych na rehabilitację. Przedłużenie
tego terminu może nastąpić wyłącznie w sytuacjach przewidzianych w niniejszym Ogłoszeniu o
zamówieniu i po akceptacji przez Zamawiającego wyrażonej aneksem do umowy. W innym wypadku wszystkie zabiegi wykonane po tej dacie nie będą mogły być przedmiotem roszczeń Wykonawcy
wobec Zamawiającego. Przy szacowaniu ceny usługi należy wziąć pod uwagę, że co do zasady
pracownicy będą korzystali z zabiegów poza standardowymi godzinami pracy urzędu (7.30-15.30).
Wymaga się, aby data przeprowadzenia sesji została indywidualnie ustalona przez Wykonawcę z
pracownikami Zamawiającego skierowanymi na rehabilitację. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia
zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu: 1) harmonogram realizacji usługi z uwzględnieniem
wszystkich pracowników skierowanych na rehabilitację. Na Wykonawcy będzie ciążył comiesięczny
obowiązek aktualizacji harmonogramu. 2) listę osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
usługi wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych osób i prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty.
Pacjent ma prawo zmienić termin umówionej wizyty na 7 dni przed jej datą. Okres ten może zostać
skrócony, o ile Wykonawca wyrazi na to zgodę (indywidualnie dla każdego przypadku). W sytuacji,
gdy pacjent nie stawi się w uzgodnionym terminie na realizację usługi (i nie zmieni wcześniej jej
terminu lub zgłosi chęć zmiany terminu zbyt późno) sesja przestaje mu przysługiwać. Ilość
zaplanowanych do realizacji w ramach usługi godzin sesji ulega zmniejszeniu, a wynagrodzenie
Wykonawcy za niewykonane sesje nie przysługuje. W przypadku gdy pacjent bez uzasadnionej
przyczyny zaprzestanie uczęszczać na zabiegi, Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego
poinformowania Zamawiającego o tym fakcie. Zamawiający podejmie działania zmierzające do
zapewnienia obecności pacjenta albo do skreślenia go z listy osób skierowanych na zabiegi.
Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za zrealizowane godziny sesji z fizjoterapeutą. Może
się zdarzyć, że Pacjenci, w związku z trwającym stanem epidemii, mogą odmówić wzięcia udziału w
zabiegach w obawie o swoje zdrowie. W takim wypadku świadczenie usługi będzie zawieszone. Jeśli
zaistnieje taka konieczność, na wniosek którejkolwiek ze stron, termin realizacji zamówienia może
zostać odpowiednio wydłużony. W przypadku administracyjnego ograniczenia albo zakazu
świadczenia usług będących przedmiotem umowy, czas realizacji zamówienia będzie odpowiednio
przedłużony, pod warunkiem, że będzie to możliwe z uwagi na projekt unijny, z którego
dofinansowana jest realizacja usługi. Jeżeli realizacja projektu unijnego, z którego dofinansowany jest
przedmiot zamówienia, zakończy się przed realizacją usługi, umowa zostaje automatycznie
rozwiązana, a Zamawiający zobowiązany będzie zapłacić za usługi wykonane do dnia rozwiązania
umowy. Warunki płatności Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie będące iloczynem ilości
przeprowadzonych godzin sesji z fizjoterapeutą i ceny jednostkowej jednej godziny wskazanej w
ofercie. Pozostałe warunki określono w ogłoszeniu o zamówieniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 85.14.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Udzielono zamówienia na podstawie procedury określonej w art. 138o ustawy Pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29150.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: NZOZ RADWAN Przemysław Radziszewski, Anna Panfil s.c.
Email wykonawcy: radziszewski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Łobżenicka 6B
Kod pocztowy: 85-420
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95400.00
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rehabilitacyjnych dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Krzyżówkach
- Poradnictwo specjalistyczne w zakresie zaburzeń integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży.
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- ,,Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu ,,Za Życiem" w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Wielgiem''
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.