eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510396003-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy:

"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. Wojska Polskiego, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 071 3981667, 3993244
e-mail: zdp@zdp-olesnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP-DT.272.1.23.2020.MM-B

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania,
90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeni
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego.
1.3. W ramach zadania, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora.
1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania - obwodów / obwodu drogowego, a także do ograniczenia ilości godzin pracy oraz ilości godzin dyżuru, uzależnionych w szczególności od warunków atmosferycznych.
1.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działania obwodu drogowego w Oleśnicy.
Zimowe utrzymanie dróg – zwane dalej ZUD prowadzone będzie na drogach powiatowych i wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu).
Teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy. ul. Wojska Polskiego 52c
- miasto i gmina Oleśnica
- miasto i gmina Bierutów
- gmina Dobroszyce
Teren działania na drogach wojewódzkich - realizowane w ramach Porozumienia
Odcinki dróg 448, 449.

Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości.

TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W OLEŚNICY



150 godz. praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PO-97.
Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.

150 godz. praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi do piaskarki ŚNIEŻKA oraz pługa PDP-A2700.
Ładowność powyżej 15 ton lub pojazd specjalny do zimowego utrzymania dróg jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy.
Piaskarka
150 godz. praca



Ładowarka
150 godz. praca
100 godz. dyżur 1) Samochód ciężarowy z piaskarką o pojemności minimalnej 5,0 m3 oraz pługiem o szerokości odśnieżania 2,7 - 3,2 m, które są w dyspozycji Wykonawcy wraz z praca kierowcy

2) Ładowarka czołowa lub koparko ładowarka o pojemności łyżki min. 0,8 m3, która jest w dyspozycji Wykonawcy wraz z pracą operatora. Wykorzystywana do załadunku materiałów, wykonywania mieszanki na bazie obwodu drogowego oraz w razie konieczności do odśnieżania dróg.

1.8. W okresie zimowym, pełnione są dyżury:
w podstawowym zakresie - od godz. 23.00 do godz. 15.00,
w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych, zamieci i zawiei śnieżnych, wprowadzany jest dyżur całodobowy.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy).
1.10. Sprzęt używany do prowadzenia akcji ZUD na drogach wojewódzkich powinien być wyposażony w urządzenie GPS.
1.11.Wykonawca we własnym zakresie dokona przygotowania i montażu sprzętu przeznaczonego do realizacji zadania.
1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ.
1.13. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
1.14. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ) jest ilością orientacyjną.
Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
1.15. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
1.16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace.
1.17. Dopuszcza się, aby Wykonawca używał własnego sprzętu pługu i piaskarki lecz o parametrach nie gorszych niż sprzęty, którymi dysponuje Zamawiający.
1.18. Minimalny czas pracy sprzętu zatrudnionego przy ZUD wynosił będzie 3 godziny.
1.19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
1.20. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej na podstawie przedstawionego zestawienia godzinowego pracy sprzętu.



1.21. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j.w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych.
1.22. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy.
1.23. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.24. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia.
1.25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
1.26. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi.
1.27. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).
1.28. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego,
b) powodujące poprawę parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów.
Powyższe zmiany muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemne przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia.
1.29. UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i art. 29 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 1579 i 2018), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 248400 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZBG CARGO Jacek Zawiślak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Świerzna 10E
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 380160

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 380160
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 380160
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy "4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione".
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy: ZDP-DT.272.1.18.2020.MM-B) nie zostały złożone żadne oferty na zadania wymagane przez Zamawiającego w zakresie sprzętu do zimowego utrzymania dróg na Obwód drogowy w Oleśnicy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wobec powyższego udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp jest uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.