To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Dostawa i montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Zabrze w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 756348-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 277 68 00
faks: 32 277 68 01
e-mail: sekretariat@mzdii.zabrze.pl
www: https://bip.miastozabrze.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Zabrze w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DR.260.29.2020.PG
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz usługi związane z bieżącym utrzymaniem oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Zabrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • Część III SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; • Część IV SIWZ - wzór umowy; • Załącznik A.1 Formularz Cenowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.99.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r. lub do czasu wykorzystania wartości umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). W przypadku zawarcia umowy po dacie 01.01.2021r. obowiązujący jest termin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. lub do czasu wykorzystania wartości umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej).Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów do realizacji zamówienia publicznego w szczególności wykonujące czynności polegające na: 1. montażu nowych znaków i urządzeń drogowych, 2. wymianie uszkodzonych znaków i urządzeń drogowych, 3. naprawie znaków i urządzeń drogowych, 4. myciu znaków i urządzeń drogowych 5. montażu i utrzymywaniu oznakowania tymczasowego 6. odbiorach pasa drogowego po zaistniałych zdarzeniach drogowych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020r. poz. 1320 z późn. zm.). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, • Poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, • Innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (Część IV SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 547184.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FENIX SR Sp. z o.o.
Email wykonawcy: fenixsr@fenixsr.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 22/33
Kod pocztowy: 01-771
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 467204.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 500007.30
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup specjalistycznego oprogramowania XDR/EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Dostawa testów do badań immunofluorescencyjnych wraz z najmem czytnika
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/39 TP/2024
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów oraz wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - etap 1.
- Utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w obrębie peronu kolejowego w Bogdanowie
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.