eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług prania na potrzeby Szkolnych Schronisk Młodzieżowych w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2021-01-06

Ogłoszenie nr 510396376-N-2021 z dnia 2021-01-06 r.
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego:

Świadczenie usług prania na potrzeby Szkolnych Schronisk Młodzieżowych w Gdańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Zespół Schronisk i Sportu Szkolnego, krajowy numer identyfikacyjny 22264000000000, Grunwaldzka 244, 80-314 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 0-58 3411660 w. 20
faks: 0-58 3411660
e-mail: biur@ssm.gda.pl
www: https://gzsiss.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług prania na potrzeby Szkolnych Schronisk Młodzieżowych w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania z transportem w zakresie prania, wraz z maglowaniem i prasowaniem, a w razie potrzeby również usług chemicznego czyszczenia dla Szkolnych Schronisk Młodzieżowych w Gdańsku:
1) Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 244 w Gdańsku,
2) Filii Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Gdańsku przy ul. Wałowej 21 w Gdańsku,
3) Filii Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Gdańsku przy ul. Kartuskiej 245b w Gdańsku.
2. Ilość i rodzaj asortymentu objętego usługą określony jest w tabeli formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości są ilościami szacunkowymi, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz aktualnej sytuacji epidemiologicznej ilości te mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
3. Wymagane jest by przedmiot zamówienia po wykonaniu usługi był dowożony transportem odpowiadającym wymogom SANEPiD-u, z zachowaniem warunków higienicznych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i dowóz bielizny z wniesieniem do magazynów bielizny w poszczególnych Schroniskach.
5. Każdorazowe zlecenie na wykonanie usługi będzie kierowane do Wykonawcy telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Usługa wykonana zostanie w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego.
6. Każdorazowe przyjęcie asortymentu przez Wykonawcę celem wykonania usługi i jego odbiór, obie strony potwierdzą na oryginale i kopii dowodu odbioru / przyjęcia. Bielizna pościelowa będzie przyjmowana według wagi.
7. Pranie asortymentu Schroniska będzie odbywało się oddzielnie od asortymentu innych zleceniodawców.
8. W przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania usługi, szczególności: zabrudzenia, niedopranie, plamy, nie wymaglowane, uszkodzenie mechaniczne bielizny, braki w ilościach asortymentu przyjętego do prania, Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji, która powinna być uznana i zrealizowana w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia.
9. W przypadku, zaginięcia, uszkodzenia lub zniszczenia bielizny, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotu równowartości asortymentu w gotówce w terminie 7 dni od daty zgłoszenia takiego przypadku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 129000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Bojanowska 2A
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 119685.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 119685.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 128182.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o
ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są
usługi prania – usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych,
wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.