eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa artykułów żywnościowych na rok 2021 dla MP-12 w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396522-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Miejskie Przedszkole Nr 12 im. Janusza Korczaka w Knurowie:

Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2021 dla MP-12 w Knurowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 600430-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedszkole Nr 12 im. Janusza Korczaka w Knurowie, krajowy numer identyfikacyjny 272001448, ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 352 785
faks: 322 352 785
e-mail: mp12@knurow.edu.pl
www: https://przedszkole12knurow.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2021 dla MP-12 w Knurowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCE/261/10/2020/DW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2021 dla MP – 12 w Knurowie” w terminie od 2 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakres ilościowy i jakościowy określony w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z podziałem na następujące pakiety: 2.1. pakiet 1 – Artykuły spożywcze; 2.2. pakiet 2 – Nabiał; 2.3. pakiet 3 – Pieczywo; 2.4. pakiet 4 – Mrożonki; 2.5. pakiet 5 – Ryby; 2.6. pakiet 6 – Mięso, wędliny, drób; 2.7. pakiet 7 – Jaja; 2.8. pakiet 8 – Warzywa i owoce. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), transportem wykonawcy na jego własny koszt i odpowiedzialność: 3.1. pakiet 1 – Artykuły spożywcze – dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) od godz. 7.00 do 9.00, 3.2. pakiet 2 – Nabiał – codziennie od godz. 6.00 do 6.30, 3.3. pakiet 3 – Pieczywo – codziennie od godz. 6.00 do 6.30, 3.4. pakiet 4 – Mrożonki – dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) od godz. 7.00 do 9.00, 3.5. pakiet 5 – Ryby –dwa razy w tygodniu (wtorek, czwartek) od godz. 7.00 do 9.00, 3.6. pakiet 6 – Mięso, wędliny, drób – codziennie od godz. 6.00 do 7.00, 3.7. pakiet 7- Jaja – raz w tygodniu (poniedziałek) od godz. 7.00 do 9.00, 3.8. pakiet 8 – Warzywa i owoce – codziennie od godz. 6.00 do 7.30. 4. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba zamawiającego tj. Miejskie Przedszkole nr 12 im. Janusza Korczaka w Knurowie z siedzibą przy ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie, wg potrzeb zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie, drogą elektroniczną lub za pomocą faxu, każdorazowo określając ilość i asortyment danej dostawy najpóźniej w przeddzień dostawy. 6. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby zamawiającego, wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 7. Podane w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym ilości, wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia – Pakiecie – w ramach limitu finansowego. 8. Zaoferowane przez wykonawcę ceny artykułów żywnościowych w poszczególnych pakietach wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ obowiązują przez cały okres realizowania umowy, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. 9. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 10. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji i rękojmi, co do jakości dostarczanego towaru, właściwej dla danego asortymentu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad HACCP, zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktów z żywnością. 12. Towar dostarczony do zamawiającego powinien być świeży, barwa typowa dla danego asortymentu, bez obcych zapachów, bez zanieczyszczeń chemicznych i organicznych, bez oznak obecności pleśni, prawidłowo oznakowany (każda partia winna posiadać etykietę: data produkcji, termin przydatności do spożycia, warunki przetrzymywania, skład, identyfikację producenta), w opakowaniach zawierających zamawianą gramaturę produktu oraz dostarczony nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu z zastrzeżeniem w pkt 16 – 18. 13. Jeżeli ujawnią się wady jakościowe asortymentu (widoczne lub ukryte) podczas odbioru lub podczas magazynowania, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad niezwłocznie, w terminie wskazanym przez zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru. Nie dopuszcza się: 14.1. pozostawienia żywności przez wykonawcę osobom nieupoważnionym, 14.2. dostarczenia żywności przed otwarciem placówki i pozostawienie jej na zewnątrz budynku (również w pojemnikach przystosowanych do przechowywania produktów żywnościowych). 15. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych brutto i wartości ogółem. 16. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać oznakowanie spełniające wymogi § 16 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29), oraz nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania. 17. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. Mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. 18. Mrożonki muszą być dostarczone do placówki w formie nie rozmrożonej i posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktów w opakowaniu zbiorczym pod warunkiem, że opakowanie zbiorcze będzie posiadało oznaczenie dotyczące wagi oraz terminu przydatności do spożycia, oraz pod warunkiem, że waga opakowania zbiorczego odpowiada zamówieniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 93428.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H. „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 72337.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72337.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87542.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 75144.47 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „SEMI” Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 13
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 72939.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 72939.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72939.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29172.51 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma „SŁOWIK” Adam Wiśniowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. ks. Koziełka 60
Kod pocztowy: 44-190
Miejscowość: Knurów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 36260.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36260.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11439.22 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa „MAR-TAD” Maria, Tadeusz Jędrusik Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Struzika 10a/11
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11856.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11856.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18774.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Ryby

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21888.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa „MAR-TAD” Maria, Tadeusz Jędrusik Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Struzika 10a/11
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23538.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23538.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23607.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Mięso, wędliny, drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 56476.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.W. „JANCZAR” Pokora Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Jacka 21
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44149.45

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44149.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 47600.25
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Jaja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6006.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KURKA Andrzej Wątroba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. I Armii Wojska Polskiego 7/48
Kod pocztowy: 43-303
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94746.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.H.U „ DAMEX” Surmański Damian
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 12
Kod pocztowy: 42-690
Miejscowość: Brynek
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 70907.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70907.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 125989.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.