To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 763428-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 3981667, 3993244
e-mail: zdp@zdp-olesnica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2020/2021 PRZEZ POWIAT OLEŚNICKI - ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP-DT.272.1.24.2020.MM-B
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2020/2021 przez Powiat Oleśnicki – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania,
90.63.00.00-2 - Usługi usuwania oblodzeni
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego – Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy na terenie powiatu oleśnickiego z podziałem na zadania.
ZADANIA 1-2
1.3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania/zadanie z zastrzeżeniem, że Wykonawca dysponujący jednym pojazdem/ sprzętem wraz z obsługą może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie.
1.4. W ramach poszczególnych zadań, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd / sprzęt wraz z obsługą kierowcy / operatora.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania - obwodów / obwodu drogowego, a także do ograniczenia ilości godzin pracy oraz ilości godzin dyżuru, uzależnionych w szczególności od warunków atmosferycznych.
1.6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie działania obwodu drogowego w Sycowie.
Zimowe utrzymanie dróg – zwane dalej ZUD prowadzone będzie na drogach powiatowych i wojewódzkich (wykaz dróg w załączeniu - załącznik nr 9).
Teren działania obwodu drogowego w Sycowie, ul. Kolejowa 17
- miasto i gmina Międzybórz
- miasto i gmina Syców
- gmina Twardogóra
- gmina Dziadowa Kłoda
Teren działania na drogach wojewódzkich - realizowane w ramach Porozumienia
Odcinki dróg 448, 449
Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania śliskości dla zadań.
1.7. Każde z 2 zadań zostało podzielone na sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
TEREN DZIAŁANIA OBWODU DROGOWEGO W SYCOWIE
ZADANIE NR 1
150 godz praca
Samochód ciężarowy z piaskarką o pojemności minimum 3,5 m3 , który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PJ-30 stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.
ZADANIE NR 2
150 godz praca
Samochód ciężarowy z minimum 2 osiami napędowymi wraz z piaskarką o pojemności minimum 5,0 m³, który jest w dyspozycji Wykonawcy do pługa PDP stanowiącego własność Zamawiającego wraz z pracą kierowcy.
1.8. W okresie zimowym, pełnione są dyżury:
w podstawowym zakresie - od godz. 23.00 do godz. 15.00,
w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych, zamieci i zawiei śnieżnych, wprowadzany jest dyżur całodobowy.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia kierowcy i operatora sprzętu w telefony komórkowe, (wykaz telefonów należy przekazać Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy).
1.10. Sprzęt używany do prowadzenia akcji ZUD na drogach wojewódzkich powinien być wyposażony w urządzenie GPS.
1.11.Wykonawca we własnym zakresie dokona przygotowania i montażu sprzętu przeznaczonego do realizacji zadania.
1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ.
1.13. Wartość poszczególnych prac będzie naliczana przy zastosowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie.
1.14. Ilość prac podana w zestawieniu cenowym (załącznik nr 3 do SIWZ) jest ilością orientacyjną.
Ostateczna ilość usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego.
1.15. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych, lecz nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
1.16. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane prace.
1.17. Dopuszcza się, aby Wykonawca używał własnego sprzętu pługu i piaskarki lecz o parametrach nie gorszych niż sprzęty, którymi dysponuje Zamawiający.
1.18. Minimalny czas pracy sprzętu zatrudnionego przy ZUD wynosił będzie 3 godziny.
1.19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
1.20. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej na podstawie przedstawionego zestawienia godzinowego pracy sprzętu.
1.21. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotowe usługi w ilości j.w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanych cen jednostkowych.
1.22. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy.
1.23. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.24. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia.
1.25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podmioty trzecie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
1.26. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi.
1.27. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie prac itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97222.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Mechanizacji w Stradomii Wierzchniej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stradomia Wierzchnia 63
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 113400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 113400
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97222.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo Towarowe Arkadiusz Fuss
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kraszów 7
Kod pocztowy: 56-513
Miejscowość: Międzybórz
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118260
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118260
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa nasadzania oraz pielęgnacji drzew i krzewów w pasie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 3 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.