To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 760578-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 012/2748050
e-mail: inwestycje@pcim.ug.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKiI.271.17.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2021 z podziałem na zadania nr 1,2 polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Pcim. Zamówienie realizowane zgodnie z przyjętymi standardami poprzez : zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, placów i zatok autobusowych, chodników, parkingów, monitoring, patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie chodników i mostów.
Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń na całej długości i szerokości chodników oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach wraz z odwodnieniem.
1. Zamawiający na czas trwania akcji zima będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Montaż i demontaż systemu GPS będzie po stronie Zamawiającego.
W przypadku awarii systemu GPS Wykonawca w terminie maksymalnie 1 godz. ma obowiązek poinformować o tym fakcie Zamawiającego, poprzez zgłoszenie telefoniczne na numer zarządzania kryzysowego – telefon czynny całą dobę. Niezgłoszenie Zamawiającemu awarii sytemu GPS w wyznaczonym terminie skutkować będzie nie uznaniem godzin pracy sprzętu.
Wykonawca nie może samowolnie i bez wiedzy Zamawiającego demontować lub dokonywać jakichkolwiek napraw w urządzeniach GPS.
Wykonawca nie może samowolnie i bez wiedzy Zamawiającego przepiąć urządzenia GPS do innych pojazdów.
2. Standardy zimowego utrzymania dróg – wg standardów podanych w załączniku do SIWZ.
3. Utrzymanie przejezdności na drogach odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, w pełni sprawnym sprzętem dla każdego zadania. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić od innego zadania, na które składa ofertę.
5. Wykonawca winien wykazać się posiadaniem bazy (na terenie której składował będzie materiał, sprzęt itp. niezbędne do prowadzenia zimowego utrzymania dróg, świadczył będzie usługę zimowego utrzymania dróg lub w odległości gwarantującej sprawne prowadzenie zimowego utrzymania.
6. Zakres zimowego utrzymania obejmuje :
a) utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Pcim obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym odśnieżanie całej szerokości dróg gminnych i wewnętrznych,
b) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) materiałów uszarstniających, na które Wykonawca przedstawi Zamawiającemu atesty,
c) posypanie właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu,
d) likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi – ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu),
e) dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu specjalistycznego (pługi, traktory itp.),
f) dysponowanie materiałem uszarstniającym w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem,
g) wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem. Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres trwania akcji zima,
h) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania zgłoszeń od pracownika Zamawiającego oraz zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach,
i) przyjmowanie zgłoszeń od wytypowanego pracownika Zamawiającego,
j) organizowanie wewnętrznej gotowości pracy w taki sposób, aby w ciągu maksymalnie trzech godzin po otrzymaniu zgłoszenia lub w czasie zgodnym z wytycznymi Standardu zimowego utrzymania, przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
k) przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym,
l) podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów śniegu lub zalegającego błota pośniegowego:
odśnieżanie szczególnie w okresach roztopów (błoto pośniegowe) należy prowadzić w sposób uwzględniający zabezpieczenie odpływu wody znajdujących się na trasach objętych prowadzoną akcją,
zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie mieszankami uszarstniającymi w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów,
m) Zamawiający, w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji – wstrzymanie prowadzenia akcji musi zostać potwierdzone,
n) odpowiedzialność za przeprowadzenie akcji zima wobec osób trzecich ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Stara Zakopianka od granicy z Gminą Myślenice do granicy z Gminą Lubień lewa strona Raby wszystkie drogi gminne i wewnętrzne, Trzebunia, Stróża - Trzebuńka wszystkie drogi gminne i wewnętrzne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 195000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "MLECZEK" Tomasz Mleczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stróża 703
Kod pocztowy: 32-431
Miejscowość: Stróża
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210600.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pcim, Stróża prawa strona Raby od granicy z Gminą Lubień do Małej Gromady
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 195000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Roman Janicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pcim 1140
Kod pocztowy: 32-432
Miejscowość: Pcim
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210600.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI PCIM
więcej: przetargi PCIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.