To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 587007-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 071 3981667, 3993244
e-mail: zdp@zdp-olesnica.pl
www: http://bip.zdp-olesnica.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP-DT.2727.1.14.2020.AK
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ''Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021" 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego - Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021, w tym: zadanie nr 1 - dotyczy dostawy na Obwód Drogowy w Oleśnicy w ilości nie większej niż 2 000 ton, zadanie nr 2 - dotyczy dostawy na Obwód Drogowy w Sycowie w ilości nie większej niż 2 500 ton. 1.3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 1.4. Ilości materiału zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wielkość zamówienia: ZADANIE NR 1: zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego - Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021 - obwód drogowy w Oleśnicy: - frakcja 0-2 mm - w ilości do 2000,00 ton. Punkt dostawy piasku do zimowego utrzymania dróg: - obwód drogowy w Oleśnicy - ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica ZADANIE NR 2: zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Powiatu Oleśnickiego - Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021 - obwód drogowy w Sycowie: - frakcja 0-2 mm - w ilości do 2500,00 ton. Punkt dostawy piasku do zimowego utrzymania dróg: - obwód drogowy w Sycowie - ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców 1.5. Materiał będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania normy. Maksymalne uziarnienie kruszywa (piasku) nie powinno przekraczać 2,0 mm, natomiast minimalne 0,5 mm, piasek powinien spełniać wymogi dla piasku średniego wg normy PN-86/B-02480 Grunty budowlane, określenia, symbole, opis i podział gruntów. Ponadto piasek musi być siany, nie może być nadmiernie zawilgocony - dopuszczalna wilgotność nie może przekroczyć 5%, piasek nie może zawierać skawaleń i zbryleń (nie rozkruszających się przy nacisku stopą przez odbierającego). 1.6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać, aktualną deklarację lub dokument równoważny zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z dnia 10 września 2004 r.) świadczący o zgodności piasku wg podanej normy. 1.7. W przypadku gdy dostarczony piasek nie będzie odpowiadał powyższym wymaganiom Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany dostarczonej partii piasku na własny koszt w tym załadunek oraz transport wycofanej partii dostawy. 1.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań odebranej partii piasku do zimowego utrzymania dróg, jeżeli stwierdzi, że jest ona niezgodna z normami. Kosztami badań obciążony zostanie Wykonawca w przypadku wyniku niezgodnego z normami. 1.9. Sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg na wskazany punkt dostawy może odbywać się tylko między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, chyba że strony uzgodnią inny termin dostawy. 1.10. Dostawy piasku do zimowego utrzymania dróg, wykonywane będą przez Wykonawcę na każdorazowe odrębne zlecenie Zamawiającego (pisemne za pomocą faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej), w zakresie dotyczącym lokalizacji, zakresu dostaw i terminu ich wykonania. 1.11. Odbiory będą realizowane sukcesywnie partiami, transportem Wykonawcy, po uprzednim pisemnym zamówieniu z trzydniowym wyprzedzeniem przez upoważnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych z określeniem zapotrzebowania ilościowego. 1.12. Najpóźniej na jeden dzień przed dostawą Wykonawca powiadomi Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o dokładnym terminie (dzień, godzina) dostawy. 1.13. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia dostaw piasku do zimowego utrzymania dróg, nie później niż do 3 dni od momentu złożenia przez Zamawiającego zlecenia, o którym mowa w pkt 1.10. i 1.11. 1.14. Cena musi obejmować całość dostaw wynikających z zakresu zawartego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 1.15. Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji kalkulacji Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi. 1.16. Cena ofertowa (jednostkowa) zaproponowana przez Wykonawcę jest ceną niezmienną oraz nie podlega waloryzacji do końca realizacji zadania. 1.17. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na jego zlecenie, od dnia zawarcia umowy do wyczerpania jej górnego zakresu ilościowego lub sumy należności Wykonawcy zgodnie z zawartą umową, jednakże maksymalnie do dnia 30.04.2021 r. 1.18. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej. 1.19. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie dostarczał / sprzedawał przedmiot zamówienia w ilości j. w.: określone ilości są ilościami szacunkowymi i służą do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych dostaw / zakupów i zaoferowanych cen jednostkowych. 1.20. Zakres przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo określany i zlecany pisemnie za pomocą faksu, za pośrednictwem poczty elektronicznej według potrzeb Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 1.21. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 1.22. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 1.23. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1.24. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 1.25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.26. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy, zaś Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 1.27. Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie zakresu poszczególnych zamówień częściowych. 1.28. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 1.29. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 1.30. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu. 1.31. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawy, aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 1.32. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 1.33. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 1.34. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 14.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 49600.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61008.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 61008.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 68000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 83640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83640.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa nasadzania oraz pielęgnacji drzew i krzewów w pasie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 3 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.