Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 550532799-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 713 769 950
faks: 713 769 905
e-mail: mzdps@mzdps.wroclaw.pl
www: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCUS.DZP.373-90/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na cztery części zamówienia:
a)część 1 zamówienia - dostawa płynu do dezynfekcji sprzętu i powierzchni na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;
b)część 2 zamówienia - dostawa płynu do dezynfekcji rąk na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;
c)część 3 zamówienia - dostawa płynu do higienicznego mycia rąk na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;
d)część 4 zamówienia - dostawa mydła antybakteryjnego w płynie na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;
2)Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV:
a)24457000-2 środki odkażające,
b)24457000-2 środki grzybobójcze
c)33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne;
3)Zamawiający informuje, że zamierza dokonać zakupu asortymentu wskazanego w Kalkulacjach cenowych stanowiących Załączniki nr 2a – 2d do Zaproszenia;
4)Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa płynu do higienicznego mycia rąk na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9333.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "Henry Kruse" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: s.przybos@kruse.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8127.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8127.59
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: w związku z wystąpieniem ogniska zakażeń SARS-CoV-2 w Domach Pomocy Społecznej przy należy utrzymywać wysoki reżim sanitarno-epidemiologiczny, w celu zapobieżenia rozpowszechnienia się wirusa. Szybki zakup środków dezynfekcyjnych pozwoli na podjęcie działań zmierzających do ograniczenia ryzyka rozpowszechnienia się zakażeniem. Doposażenie w środki dezynfekcyjne jest niezbędne do zapewnienia właściwego poziomu usług opiekuńczych mieszkańców poddawanych izolacji i kwarantannie w ramach profilaktyki rozprzestrzeniania się infekcji. Aby zapewnić adekwatne warunki na stanowiskach pracy oraz optymalne warunki wsparcia mieszkańcom konieczne jest doposażenie stanowisk pracy w środki dezynfekcyjne. Wzrosły potrzeby w zakresie utrzymania wymaganego reżimu sanitarnego. Zasadnym jest więc doposażenie stanowisk pracowników, którzy realizują czynności opiekuńcze i sanitarno-porządkowe w odpowiedni środki ochronne, które usprawnią ich pracę oraz zwiększą efektywność działań, przez co przełoży się na zwiększenie bezpieczeństwa w DPS w stanie epidemii oraz przyczyni się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa mieszkańców oraz pracowników DPS, obniżając ryzyko zarażenia wirusem oraz zabezpieczy zdrowie i życie osób przebywających w DPS.
Podsumowanie: Przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego prowadzi do wniosku, iż wybór Wykonawcy na dostawę środków dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w trybie zamówienia
z wolnej ręki jest uzasadniony.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu.
- Remont ogrodzenia panelowego w żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu.
- 44.2025 Sukcesywne dostawy tekstyliów z logotypem i projektem graficznym własnym na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV, na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim w celu realizacji zadań służbowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.