To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607045-N-2020
Numer ogłoszenia: 540225191-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 683 851 120
faks: 683 854 686
e-mail: zpb@sulechow.pl
www: www.bip.sulechow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPB.271.34.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 części: • Część 1 – Dostawa płynów do dezynfekcji, • Część 2 – Dostawa maseczek ochronnych, • Część 3 – Dostawa rękawic ochronnych, • Część 4 – Dostawa kombinezonów ochronnych, • Część 5 – Dostawa bezdotykowego dozownika do płynów dezynfekujących, • Część 6 – Dostawa pół-przyłbic ochronnych, • Część 7 – Dostawa płynu do dezynfekcji zabawek, • Część 8 – Dostawa chusteczek dezynfekujących. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 SIWZ – opis przedmiotu zamówienia wraz wytycznymi Ministerstwa Zdrowia stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ oraz formularzem cenowym - załącznik nr 5. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów o parametrach nie gorszych od opisanych w SIWZ. 6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.14.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1 – Dostawa płynów do dezynfekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10250 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPH PARYS sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Anny Walentynowicz 1
Kod pocztowy: 20-328
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4770.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10108.00
Waluta: pln
NAZWA: 2.1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10449.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ON TOP GROUP s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ireny 78 05-800
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3483
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 114939.00
Waluta: pln
NAZWA: 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18920.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ON TOP GROUP s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ireny 78
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20062.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20062.08
Waluta: pln
NAZWA: 4 Dostawa kombinezonów ochronnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów, ponieważ
w zakresie części 4 nie została złożona żadna oferta.
NAZWA: 5. Dostawa bezdotykowego dozownika do płynów dezynfekujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 750 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ON TOP GROUP s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ireny 78
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 738
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 738
Waluta: pln
NAZWA: Część 6 – Dostawa pół-przyłbic ochronnych,
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019, poz. 1843 z późn. zm.) unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawa środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19 na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów, ponieważ w zakresie części 6 nie została złożona żadna oferta.
NAZWA: Część 7 – Dostawa płynu do dezynfekcji zabawek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2200 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ON TOP GROUP s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ireny 78
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2410.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2410.80
Waluta: pln
NAZWA: Część 8 – Dostawa chusteczek dezynfekujących.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sonev Robert Gołębiowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. B. Krzywoustego 6
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3296.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3296.28
Waluta: pln
NAZWA: 2.2 Dostawa półmasek filtrujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5226 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PW MADA Kosiec i Wspólnicy sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowicza 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4132.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4132.80
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.