To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowodworskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765591-N-2020
Numer ogłoszenia: 540545133-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552 473 668
faks: 552 473 670
e-mail: przetargi@nowydworgdanski.pl
www: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowa obsługa bankowa Powiatu Nowodworskiego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SR.272.28.2020.RG
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są usługi związane z obsługą bankową budżetu Powiatu Nowodworskiego i jego jednostek organizacyjnych.
2) Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu Nowodworskiego objętych przedmiotem zamówienia:
a) Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim;
b) Liceum Ogólnokształcące im Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim;
c) Zespół Szkół w Nowym Dworze Gdańskim;
d) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Nowym Dworze Gdańskim;
e) Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim;
f) Dom Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie;
g) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim;
h) Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim;
i) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim;
j) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego W Nowym Dworze Gdańskim.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (także w trakcie wykonywania bankowej obsługi) budżetu Powiatu i jego jednostek organizacyjnych,
2) Otwarcia i zamknięcia rachunków na wniosek Powiatu lub jednostek organizacyjnych,
3) Realizacja poleceń przelewu – Zamawiający informuje, że przewidywana średniomiesięczna liczba poleceń przelewów Powiatu i wszystkich wymienionych jednostek budżetowych w tym również na rachunki umiejscowione w banku obsługującym wynosi 3.690 szt., natomiast średniomiesięczna ilość przelewów pomiędzy rachunkami Powiatu i jednostek budżetowych wynosi 1000 szt. Zamawiający informuję, że mogą wystąpić również przelewy typu Sorbnet w ilości do 10 szt. w skali roku,
4) Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych (zastępcza obsługa kasowa) – Zamawiający informuje, że przewidywana średniomiesięczna liczba wpłat gotówkowych wynosi 261 szt., natomiast średniomiesięczna liczba wypłat gotówkowych – autowypłata 10 szt,
5) Realizacja tzw. płatności masowych – Zamawiający informuje, że przewidywana liczba rachunków masowych wynosi 0 szt,
6) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Powiatu do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej.
7) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej,
8) Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego lub Kierowników jednostek organizacyjnych,
9) Wydawanie osobom upoważnionym wyciągów bankowych lub przesłanie elektronicznie,
10) Możliwość uzyskania informacji (podglądu) przez Powiat o stanie środków na rachunkach bankowych jego jednostek organizacyjnych,
11) Bezterminowy dostęp Powiatu do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie bankowości elektronicznej,
12) Zapewnienie dokonywania operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego,
13) Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych,
14) Zapewnienie „zerowania” rachunków Powiatu i jego jednostek budżetowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu roboczym każdego roku kwot pozostałych na rachunkach wymienionych w dyspozycjach wraz z naliczonymi odsetkami na wskazane rachunki bankowe budżetu Powiatu, wraz z opisem operacji wskazanym przez Zamawiającego i jednostki budżetowe. Zamawiający zakłada, że zerowanie może nie obejmować wszystkich rachunków,
15) Zobowiązanie do zwolnienia z opłat i prowizji wszystkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez interesantów na rachunki Powiatu i jednostek organizacyjnych,
16) Za prowadzenie obsługi bankowej Zamawiający będzie uiszczał miesięczną opłatę ryczałtową, która będzie wielkością stałą w całym okresie obowiązywania umowy i będzie uiszczana do końca każdego miesiąca,
17) Opłata ryczałtowa określona w ofercie będzie obejmowała cały okres obowiązywania umowy i będzie pobierana z rachunku podstawowego Powiatu Nowodworskiego.
3. Pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) Bank zobowiązany jest zapewnić bezpłatne użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej poprzez uruchamianego go przez przeglądarkę internetową i bezpłatne przeszkoleniem pracowników w zakresie jego administracji i obsługi,
2) Elektroniczna obsługa systemu bankowego dotyczy Powiatu i jej jednostek organizacyjnych,
3) Uruchomienie systemu bankowości elektronicznej winno nastąpić po podpisaniu umowy w terminie umożliwiającym korzystanie z dniem zawarcia umowy,
4) Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Powiatu Nowodworskiego,
5) Obsługa kasowa dotyczy przyjmowania od Powiatu i jego jednostek organizacyjnych wpłat gotówkowych, dokonywania wypłat gotówkowych, obsługi autowypłaty (wypłata gotówkowa w kasie w banku dla wskazanego odbiorcy), zleconej przez jednostkę organizacyjną Powiatu oraz realizację poleceń przelewu. W tym celu Bank winien posiadać na trenie Powiatu Nowodworskiego tj. w miejscowości Nowy Dwór Gdański oddział, filię lub punk kasowy zapewniający pełną obsługę bankową Powiatu. W przypadku braku oddziału, filii lub punktu kasowego w miejscowości Nowy Dwór Gdański Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 04.01.2021 r. otworzyć placówkę (oddział, filię lub punkt kasowy) i w ten sposób zapewnić pełną obsługę bankową Powiatu. W przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy,
6) Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym przeznaczonym do obsługi budżetu Powiatu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem i deklaracją wekslową) winno nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego. Uruchomiony kredyt zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona przez Radę Powiatu. Odsetki będą naliczane od kwoty wykorzystanego kredytu, według kalendarza realnego (365-366 dni), i płatne w okresach miesięcznych z dołu w ostatnim dniu kończącym każdy okres obrachunkowy. Maksymalna kwota udzielonego kredytu w rachunku bieżącym wynikała będzie z upoważnienia zawartego w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy.
7) Oprocentowanie kredytu ustala się według zmiennej stawki WIBOR 1M, i stałego wskaźnika zwanego marżą banku czyli WIBOR 1M+/- marża Banku. Do naliczenia należnych odsetek za dany miesiąc należy przyjąć średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M z wszystkich notowań tej stawki z miesiąca poprzedzającego spłatę odsetek (niezależnie w jakich dniach w danym miesiącu korzystano z kredytu).
8) Oprocentowanie środków (pozostałych) znajdujących się na wszystkich rachunkach Powiatu Nowodworskiego i jej jednostek organizacyjnych odbywać się będzie w oparciu o obowiązujące w banku stopy procentowe.
9) Bank dla czynności i usług będących przedmiotem zamówienia nie będzie pobierał innych, niż wymienione w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), prowizji ani opłat z tytułu wykonywania obsługi bankowej budżetu Powiatu Nowodworskiego i jego jednostek organizacyjnych w okresie obowiązywania umowy.
10) Materiały dotyczące budżetu Gminy Nowy Dwór Gdański oraz sprawozdawczości są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego https://www.bip.nowydworgdanski.pl,
11) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320).
12) Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie czynności rachunkowo-księgowych (w tym obsługa kas) oraz kontakt z Zamawiającym,
13) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 12, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
14) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w rozdziale XVII SIWZ „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
15) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp..
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Powiat Nowodworski, działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 7, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zmianami), dalej jako ustawa Pzp, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne unieważnienia:
Art. 93 ust 1 pkt 4, ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 1 ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Kwota brutto zaoferowana przez Wykonawcę przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 93 ust 1 pkt 4, ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r."- powt.
- ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" - prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miedziana Góra i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01 sierpnia 2024 r. do 31 lipca 2028 r.
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu osobowo-dostawczego o DMC do 3,5 tony
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.