To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 768825-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48447339253
faks: +48447339252
e-mail: zp@zdium-piotrkow.pl
www: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.3310/30/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO OBEJMUJE:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać na zlecenia Zamawiającego następujące prace:
1. Montaż – wymiana klosza oprawy ulicznej sodowej i rtęciowej,
2. Montaż – wymiana klosza oprawy stylowej ozdobnej,
3. Montaż – wymiana oprawy ulicznej sodowej,
4. Montaż – wymiana oprawy stylowej ozdobnej LED,
5. Montaż – wymiana oprawy ulicznej LED,
6. Montaż – wymiana oprawy najazdowej LED w chodnikach i jezdniach,
7. Montaż – wymiana oprawy architektonicznej wbudowanej,
8. Montaż – wymiana oprawy dostarczonej przez zlecającego,
9. Montaż – wymiana wysięgnika stalowego rurowego ocynkowanego,
10. Montaż – wymiana fundamentu betonowego pod słup,
11. Montaż – wymiana słupa oświetleniowego aluminiowego stożkowego do 8m bez fundamentu,
12. Montaż – wymiana słupa oświetleniowego stylowego bez fundamentu
13. Montaż – wymiana tabliczki bezpiecznikowej słupowej,
14. Montaż – wymiana bezpiecznika napowietrznego,
15. Montaż – wymiana drzwiczek słupowych i ich konserwacja,
16. Montaż – wymiana rozdzielnicy oświetlenia ulicznego (część pomiarowo-rozliczeniowa
i zasilająco-sterowniczych),
17. Konserwacja słupa stalowego malowanego z wysięgnikiem (czyszczenie mechaniczne, odrdzewianie, dwukrotne pomalowanie farbą),
18. Montaż – wymiana przewodu napowietrznego ASXSN 2x25 z elementami mocowania
i zawieszania. Przęsło do 50m,
19. Konserwacja szafki oświetleniowej stalowej. (Mechaniczne czyszczenie, odrdzewianie
i dwukrotne malowanie),
20. Lokalizacja uszkodzenia kabla w ziemi,
21. Naprawa kabla oświetleniowego w ziemi bez odtwarzania nawierzchni (asfaltowa)
22. Montaż – wymiana kabla oświetleniowego w ziemi do 10mb. Bez naprawy nawierzchni (asfaltowa),
Pod pojęciem montażu-wymiany urządzenia należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego urządzenia jego montaż, wymianę, demontaż, utylizację części uszkodzonej lub zużytej lub dostarczenie urządzenia zdemontowanego we wskazane miejsce.
Koszty materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania prac objętych zleceniem ponosi Wykonawca.
W ramach w/w usług, Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odpady stanowią własność Wykonawcy.
2. Zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych.
3. Całodobowej dyspozycyjności. Wykonawca wskaże w formularzu oferty osobę do pełnienia dyżuru całodobowego wraz z następującymi danymi: imię i nazwisko, adres - siedziba
i nr telefonu.
4. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane z naprawą oświetlenia ulicznego wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa.
5. Wykonawca zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych.
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCE LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY.
1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia, operatorów urządzeń drogowych, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 50.23.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54495.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SATEK MACIEJ PYTKA
Email wykonawcy: saturnin4@gmail.com
Adres pocztowy: UL. TOPOLOWA 17
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71536.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71536.80
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM I NAPRAWĄ OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.