eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynRemont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510397336-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Gmina Tuszyn:

Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762294-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuszyn, krajowy numer identyfikacyjny 59064830400000, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 6143325
faks: 42 6143069
e-mail: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
www: www.tuszyn.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2710.17.2020 nr przetargu 17/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi warunkami, opiniami, uzgodnieniami, zgodami, pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont drogi
nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie”.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działkach ew. nr 350/3, 351, 297, 250/1, 350/2, 347 w obrębie 11, oraz działka nr 24 w obrębie 14.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

3. Opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie obejmuje:
1) Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Remont drogi nr 106877E ul. Źródlana w Tuszynie”, dokonanie zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, projektu stałej
i tymczasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, sporządzenie przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego
i specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych. Zakres dokumentacji projektowej został szczegółowo określony w Programie funkcjonalno – użytkowym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed złożeniem dokumentacji projektowej do organu architektoniczno – budowlanego przedłożył przedmiotową dokumentację Zamawiającemu do akceptacji.

2) Wykonanie robót budowlanych, w ramach których należy wykonać m.in.:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – ok. 415 m,
- cięcie nawierzchni – ok. 107 m,
- frezowanie wraz z profilowaniem nawierzchni bitumicznej (gr. zmienna ok. 3-7 cm) – ok. 3319 m2,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni chodników i zjazdów – ok. 1557 m2,
- rozbiórka krawężników na ławie betonowej – ok. 764 m,
- rozbiórka obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 219 m,
- wywiezienie gruzu (do 5 km) – ok. 474,38 m3,
- wykonanie krawężników na ławie betonowej – ok. 764 m,
- wykonanie obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 219 m,
- podwójne oczyszczenie nawierzchni drogowych – po ok. 3319 m2,
- podwójne skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – po ok. 3319 m2,
- warstwę wyrównawczą – AC 11 W (Standard KR 3) – średnio 100 kg/m2 – ok. 3319 m2,
- warstwę ścieralną – AC 11 S gr. 4 cm (Standard KR 3) – ok. 3319 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm (np. szarej) na podsypce cementowo– piaskowej 1:4 gr. 5 cm – ok. 1225 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (np. grafitowej) na podsypce cementowo– piaskowej 1:4 gr. 5 cm – ok. 332 m2,
- regulację włazów kanałowych – kpl.,
- regulację zaworów wodociągowych – kpl.,
- regulację zaworów gazowych – kpl.,
- regulację studni teletechnicznych – kpl.,
- regulację kratek ściekowych ulicznych – kpl.,
- elementy bezpieczeństwa ruchu (odtworzenie i uzupełnienie oznakowania pionowego i poziomego) – kpl.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU – Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały również we wzorze umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.

4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz.
3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
4) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę.
5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 6) Sporządzenie dokumentacji tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz stałej organizacji wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie oraz zatwierdzona w Starostwie Powiatowym w Łodzi.
7) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania oraz zabezpieczenie na czas trwania budowy zlokalizowanej, a nie oznaczonej na mapach infrastruktury technicznej w przypadku natrafienia w trakcie robót.
8) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania.
9) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac.
10) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
12) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową.
13) Sporządzenie planu BIOZ.

5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 526793.82 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żelazna 3
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 699492.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 699492.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 840358.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.