eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RedaPrzesył sygnału wizyjnego z 23 kamer z systemu monitoringu miejskiego i obsługa 2 Centrów Dowodzenia Wizyjnego w 2021 roku w Redzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510397422-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Gmina Miasto Reda:

Przesył sygnału wizyjnego z 23 kamer z systemu monitoringu miejskiego i obsługa 2 Centrów Dowodzenia Wizyjnego w 2021 roku w Redzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611171-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540231083-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Reda, krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, Gdańska 33, 84-240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 6788023
faks: 58 6783124
e-mail: sekretariat@reda.pl, przetargi@reda.pl
www: https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przesył sygnału wizyjnego z 23 kamer z systemu monitoringu miejskiego i obsługa 2 Centrów Dowodzenia Wizyjnego w 2021 roku w Redzie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 13.ZF.PN.U.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przesył sygnału wizyjnego siecią przesyłową będącą w dyspozycji Wykonawcy przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu z kamer do Centrów Dowodzenia Wizyjnego oraz wyposażenie Centrum Dowodzenia Wizyjnego zlokalizowanego w siedzibie Policji w niezbędne urządzenia odbierające sygnał wizyjny z kamer w Redzie w 2020 roku. Wykaz lokalizacji kamer i Centrów Dowodzenia Wizyjnego – Załącznik nr 1 a do SIWZ. Wymagania dotyczące kamer i urządzeń w Centrach Dowodzenia Wizyjnego – Załącznik nr 1 b do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania urządzeniami wg ilości i parametrów określonych z Załączniku nr 1b do SIWZ oraz siecią przesyłową, która umożliwia przesył sygnału wizyjnego. Zamawiający wymaga, aby przesył sygnału z kamer do CDW odbywał się po światłowodach. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia przeznaczone do monitoringu u Zamawiającego na czas trwania umowy były kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego zainstalowanego w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku. Zamawiający informuje, iż obecny system zarządzania kamerami jest oparty na platformie BVMS. Platforma zarządzająca systemem monitoringu wizyjnego może być zainstalowana w siedzibie Wykonawcy natomiast stacje robocze w Centrach Dowodzenia Wizyjnego (Zamawiający informuje, iż obecnie w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku i Komisariatu Policji w Redzie są zainstalowane stacje robocze które są włączone do Platformy BVMS i które nie są własnością Zamawiającego). W trakcie trwania umowy Wykonawca winien sprawować nad urządzeniami stosowny nadzór – nad prawidłowym jego funkcjonowaniem. Ponadto Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem zobowiązany jest zapewnić: • ciągłość przesyłu sygnału wizyjnego pomiędzy kamerami i Centrami Dowodzenia Wizyjnego przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, • utrzymanie stałej gotowości i dyspozycyjności pracowników serwisu przez 24 godziny na dobę 5 dni w tygodniu, • dla wykonywania napraw awaryjnych- czas reakcji 12 godzin, • czas naprawy toru transmisyjnego lub zestawienia łącza zastępczego 36 godzin (jako awarię toru transmisyjnego określa się przerwanie ciągłości łącza lub pogorszenie jego parametrów uniemożliwiające transmisję sygnału). • Przegląd poprzez: sprawdzenie jakości zamocowania kamer do słupów, mycie kloszy i obudów, sprawdzenie obwodów elektrycznych zasilających urządzenia, • przeprowadzenie szkolenia osób zarządzających systemem, • Każde zdarzenie (awaria, naprawa, wymiana, szkoda komunikacyjna) winno być odnotowane w dzienniku prowadzonych prac – dziennik prac znajduje się u Oficera Dyżurnego. • W dniu podpisania umowy Wykonawca winien sporządzić wykaz urządzeń przygotowany w formie protokołu – jako urządzenia udostępnione Zamawiającemu do używania Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do realizacji czynności polegających na: • Montażu i demontażu urządzeń monitoringu • Uruchomieniu urządzeń monitoringu w systemie • Serwisowaniu sieci transmisji sygnałów wizyjnych, sterujących oraz sieci zasilającej • Utrzymaniu w stanie estetycznym urządzeń i pomieszczeń systemu • Myciu obudów kamer • Wysyłaniu i odbiorze urządzeń z naprawy W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia, wskazane wyżej czynności: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane wyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 64.22.81.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 146341.46 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Chopin Telewizja Kablowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 3
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 205233

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 205233
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 205233
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.