Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
"Kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 625 918 415
faks: 625 928 165
e-mail: mleraczyk@ostrow.po.gov.pl
www: http://ostrow.po.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Opis przedmiotu zamówienia.
I. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur.
II. Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie: pomieszczeń biurowych, sal narad, korytarzy, klatek schodowych, holi, piwnic, archiwów, magazynów, sanitariatów, i innych pomieszczeń oraz terenów przylegających do budynków, w tym: podwórzy prokuratur, wjazdów, traktów pieszych, parkingów, schodów zewnętrznych i innych. Adresy, powierzchnie prokuratur, częstotliwość usług podano w tabeli Excela – załącznik do SIWZ.
III. Przez sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie ich w ciągłej czystości i porządku, a także elementów wyposażenia budynków.
IV. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia za pomocą niezbędnej do tego liczby swoich pracowników, sprzętu i środków, tak aby prace były wykonywana należycie.
Wykonawca gwarantuje zatrudnienie takiej liczby pracowników, która zapewni należyte wykonanie usług i uzyskanie wymaganego przez Zamawiającego efektu. Zamawiający określa ramy czasowe do wykonywania usługi. Po podpisaniu umowy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą dokładne godziny pracy personelu sprzątającego.
Wykonywanie usługi sprzątania siedzib i terenów zewnętrznych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni robocze (włącznie z sobotami roboczymi, o ile takie zostaną w jednostce Zamawiającego ustanowione), a wykonywanie usługi odśnieżania, usuwania oblodzeń i posypywania nawierzchni zewnętrznych - w przypadku takiej potrzeby, przez wszystkie dni tygodnia całodobowo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120773.66 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROSNA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@prosna.pl
Adres pocztowy: ul. Widok 2a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 145539.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 145539.74
Waluta: pln
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający w postępowaniu nr PO VII WB 261.8.2019 zawarł w SIWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu zapis, że: „Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia zostaną udzielone do 30% wartości udzielonego zamówienia podstawowego w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone.
Podstawą do prowadzenia negocjacji jest obowiązująca w chwili obecnej Umowa nr PO VII WB 261.8.2019 z dnia 29 października 2019 roku.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.