To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Wynajem jednostek do zimowego utrzymania dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 771735-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 291 79 22
e-mail: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
www: www.mzuk.sosnowiec.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wynajem jednostek do zimowego utrzymania dróg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP140/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem 2-ch posypywarek (z operatorem do dyspozycji Zamawiającego każda) do zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Sosnowiec. Wynajmowany sprzęt będzie wykonywał roboty zimowego utrzymania dróg (płużenie i posypywanie środkami uszorstniającymi zapewnionymi przez Zamawiającego) na wskazanie i pod całkowitym nadzorem Ośrodka Dyspozytorskiego Akcji Zima, działającego na terenie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych
w Sosnowcu. Wykaz dróg, ulic i obiektów mostowych, na których sprzęt będzie pracował operatorzy otrzymają od Koordynatora Akcji Zima, powołanego przez Dyrektora Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
Wynajmowane posypywarki środków chemicznych (2 sztuki) powinny posiadać (każda z osobna) :
- pojemność min. 4 m3,
- możliwość zwilżania soli solanką,
- pług odśnieżny z możliwością sterowania we wszystkich płaszczyznach,
- podwozie z zamontowanym tachografem,
- możliwość płynnej regulacji dozowania środków chemicznych,
- ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej,
- środek łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy dla każdego z operatorów),
- rejestratory GPS kompatybilne z systemem AutoSATnet firmy ATROM-dystrybucja, z możliwością logowania ze stanowiska Dyspozytora „ A-Z” w MZUK.- Sosnowiec
Czas podstawienia gotowego sprzętu Wykonawcy pod załadunek soli drogowej i solanki na terenie bazy Zamawiającego (Sosnowiec, ul. Plonów 22/1) - do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznie lub przy pomocy poczty elektronicznej potrzeby wynajmu jednostek, przy czym czas podstawienia jednostek stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Wykonawca powinien spełniać wszelkie określone prawem wymagania do świadczenia opisanych przedmiotem zamówienia usług, zarówno wobec każdej oferowanej/ wynajmowanej jednostki sprzętowej jak i osoby operatora:
- Wynajmowane przez Wykonawcę jednostki sprzętowe winny bezwzględnie spełniać wszystkie wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami, dopuszczające je do użytkowania;
- operator każdej wynajmowanej jednostki sprzętowej Wykonawcy powinien odbyć właściwe szkolenia oraz posiadać odpowiednie uprawnienia do obsługi wynajmowanej jednostki.
Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za sprawność sprzętu i za bezpieczeństwo prowadzenia usług
i za właściwe wykonanie przedmiotu umowy oraz bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na rzecz Gminy Sosnowiec i osób lub mienia przez sprzęt lub pracowników Wykonawcy.
Operatorzy (Kierowcy) wynajmowanych jednostek sprzętowych stanowiących przedmiot zamówienia winni znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadania
w każdych warunkach atmosferycznych drogowo - ruchowych oraz o każdej porze.
W zakresie wykonania przedmiotu zamówienia bezwzględnie wymagana jest:
- gotowość sprawnego sprzętu Wykonawcy j.w. 24 godziny na dobę w okresie obowiązywania umowy;
- wiedza Wykonawcy w zakresie standardów zimowego utrzymania dróg obowiązujących na terenie Gminy Sosnowiec (dostępne na stronie Zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl) oraz znajomość techniki i technologii prowadzenia robót przy zwalczaniu śliskości zimowej
i odśnieżaniu dróg.
Zamawiający wynajętymi jednostkami Wykonawcy (wraz z operatorem) będzie prowadził zimowe utrzymanie dróg, w skład czynności którego wchodzi:
- likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze
i święta, w różnych warunkach atmosferycznych - opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp.;
- utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych
i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy.
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania usług zimowego utrzymania dróg. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia
aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
W sytuacji wystąpienia awarii posypywarek Wykonawcy (z przyczyn niezależnych od niego) jest on zobowiązany podstawić jednostkę zastępczą:
- w przypadku awarii jednej jednostki/posypywarki: do 8 godzin od momentu zaistnienia awarii
- w przypadku awarii obu jednostek/posypywarek: pierwszą do 4 godzin, drugą do 8 godzin od momentu zaistnienia awarii.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie okresowo (świadczenie ciągłe, zamówienia udzielane w częściach) według potrzeb bieżących Zamawiającego (uzależnionych od warunków atmosferycznych).
O każdorazowym terminie wynajmu Zamawiający powiadomi wynajmującego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wszelkie obowiązki wobec sprzętu oraz jego operatorów wypełni Wynajmujący. Wykonawca powinien spełniać wszelkie określone prawem wymagania do świadczenia wyżej wymienionych usług.
Dla każdego wyjazdu Wykonawca winien wypełnić z należytą starannością:
1. kartę drogową, zawierającą dokładny opis przejechanej trasy, z wyszczególnieniem ulic, przejechanych kilometrów i podjętych czynności (posypywanie/płużenie) wraz z załączeniem wydruku lub tarczy tachografu albo jej uwierzytelnionej kopii. Karty drogowe winny być każdorazowo potwierdzone przez dyspozytora AZ z ramienia Zamawiającego. Każda karta powinna być podpisana czytelnie przez wypełniającego,
2. szczegółowe raporty dobowe dla każdego wynajmowanego pojazdu z osobna, dokumentujące przejechane trasy. Raporty należy sporządzać w systemie monitoringu firmy ATROM j.w.
(w formacie PDF).
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącego kontrolowania wykonania usług, wskazanych przez Ośrodek Dyspozytorski Akcji Zima, działającego na terenie Miejskiego Zakładu Komunalnych
w Sosnowcu na warunkach jak w projekcie umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie pracy, w ilości pozwalającej świadczyć usługę w należytej staranności wykonujących prace polegające na obsłudze jednostek zimowego utrzymania dróg, których wynajem stanowi przedmiot niniejszego postępowania – przy czym wymaga się, aby okres zatrudnienia obejmował co najmniej czas realizacji umowy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: każdorazowo na żądanie koordynatora umowy, w terminie wskazanym przez niego, Wykonawca zobowiązany jest do przestawienia następujących dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę,
a) wydruku ZUS - DRA potwierdzonego za zgodność z oryginałem uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy za ostatni wymagalny okres rozliczeniowy lub
b) kopii umów o pracę (do wglądu) Pracowników świadczących określone wyżej czynności. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; nieprzedłożenie przez Wykonawcę w/w dokumentów potwierdzających zatrudnienie w okresie realizacji zamówienia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019, poz. 1843 z późniejszymi zmianami.
UZASADNIENIE
W odpowiedzi na, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Jednostki, ogłoszenie o zamówieniu, do dnia 7 stycznia 2021 roku nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
- Sprawowanie usług weterynaryjnych na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie chodników, placów, jezdni, na terenie miasta Biecz, przystanków komunikacyjnych oraz gniazd na segregowane odpady komunalne na terenie gminy Biecz w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
- Usługi bieżącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na obiektach grobownictwa wojennego usytuowanych na terenie gminy miejskiej Bydgoszcz
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Białej Podlaskiej, PT KRUS w Łukowie i PT KRUS w Parczewie.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.