To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014- 2020, PT POWER 2014-2020, Program Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020, Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, Program Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Program Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020
Numer ogłoszenia: 611709-N-2020
Numer ogłoszenia: 540528464-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl
adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.53.2020.MW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Centrum Projektów Europejskich oraz jego komórek organizacyjnych, wraz z utylizacją wszystkich materiałów eksploatacyjnych przekazanych od Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: 1. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne będą fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem będzie posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia będą umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 3. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie i dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych innych niż wymienione poniżej, o ile zaoferowane materiały będą równoważne (w zakresie funkcjonalności) z wymienionymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 5. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy zawierające parametry wydajności należy odczytywać jako parametry minimalne, 6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 8. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki asortymet który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zamawiający użył w Opisie przedmiotu zamówienia m.in. nazw: „Konica Minolta”, „Canon”, „HP”, „LEXMARK” w celu poinformowania Wykonawców jakim sprzętem dysponuje. 10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania na opakowaniu zewnętrznym asortymentu następujących informacji: a) nazwa lub logo producenta, b) symbol lub numer katalogowy, c) nazwa (typ) urządzenia do którego jest przeznaczony, d) informacja o terminie ważności/trwałości (co najmniej 12 miesięcznym, licząc od daty dostawy). 11. Oferowane tonery i /lub tusze muszą być materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i /lub tuszem nie może być wtórnie wykorzystany ani nie może pochodzić z procesu recyklingu. 12. Wykonawca zaoferuje co najmniej 12- miesięczną gwarancję na materiały eksploatacyjne. 13. Zlecenia będą realizowane sukcesywnie nie dłużej niż w ciągu 2 dni roboczych od daty ich złożenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego oraz utylizacji wszystkich materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych przekazanych od Zamawiającego na własny koszt,. 15. Wykonawca wystawi każdorazowo kartę odpadów za ww. utylizację materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 294062.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 361696.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 361696.26
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.