eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397843-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich:

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014- 2020, PT POWER 2014-2020, Program Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020, Program Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020, Program Współpracy Terytorialnej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020, Program Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020, Program Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611709-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540528464-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl

adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.53.2020.MW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz wielofunkcyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Centrum Projektów Europejskich oraz jego komórek organizacyjnych, wraz z utylizacją wszystkich materiałów eksploatacyjnych przekazanych od Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: 1. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne będą fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem będzie posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia będą umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 3. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie i dostarczenie przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych innych niż wymienione poniżej, o ile zaoferowane materiały będą równoważne (w zakresie funkcjonalności) z wymienionymi w Opisie przedmiotu zamówienia. 5. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy zawierające parametry wydajności należy odczytywać jako parametry minimalne, 6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 8. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki asortymet który posiada parametry techniczne i/lub funkcjonalne co najmniej równe do określonych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zamawiający użył w Opisie przedmiotu zamówienia m.in. nazw: „Konica Minolta”, „Canon”, „HP”, „LEXMARK” w celu poinformowania Wykonawców jakim sprzętem dysponuje. 10. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania na opakowaniu zewnętrznym asortymentu następujących informacji: a) nazwa lub logo producenta, b) symbol lub numer katalogowy, c) nazwa (typ) urządzenia do którego jest przeznaczony, d) informacja o terminie ważności/trwałości (co najmniej 12 miesięcznym, licząc od daty dostawy). 11. Oferowane tonery i /lub tusze muszą być materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i /lub tuszem nie może być wtórnie wykorzystany ani nie może pochodzić z procesu recyklingu. 12. Wykonawca zaoferuje co najmniej 12- miesięczną gwarancję na materiały eksploatacyjne. 13. Zlecenia będą realizowane sukcesywnie nie dłużej niż w ciągu 2 dni roboczych od daty ich złożenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego oraz utylizacji wszystkich materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych przekazanych od Zamawiającego na własny koszt,. 15. Wykonawca wystawi każdorazowo kartę odpadów za ww. utylizację materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 294062.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MAK Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 361696.26

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 361696.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 361696.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.