eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoPrzebudowa drogi powiatowej nr 1401Z Chojna - Białęgi, przejście przez miejscowość Narost

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397957-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Powiat Gryfiński:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1401Z Chojna - Białęgi, przejście przez miejscowość Narost

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612789-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540531232-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gryfiński, krajowy numer identyfikacyjny 81168396500000, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 914 045 000
faks: 914 163 002
e-mail: starostwo@gryfino.powiat.pl
www: www.gryfino.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1401Z Chojna - Białęgi, przejście przez miejscowość Narost

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZD.272.18.2020.MW

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem
zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1401Z Chojna – Białęgi,
przejście przez miejscowość Narost”. W ramach tego przedsięwzięcia planuje się: • Frezowanie wierzchnich
warstw bitumicznych istniejącej nawierzchni w celu wyrównania powierzchni i nadania wstępnych spadków;
• Rozebranie istniejących zjazdów, nawierzchni kolidujących z inwestycją i innych elementów
przeznaczonych do usunięcia; • Wykonanie koryta drogi w miejscach poszerzenia konstrukcji nawierzchni,
na odcinku przebudowy nawierzchni z kruszywa na bitumiczną oraz pod zjazdy bitumiczne; • Posadowienie krawężników na ławie betonowej z oporem; • Wykonanie dolnych warstw konstrukcyjnych na poszerzeniach,
w miejscach przebudowy nawierzchni, zjazdów; • Wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki
brukowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm; • Przebudowa zatoki autobusowej oraz
zabruków z kostki kamiennej; • Wykonanie wyrównania istniejącej nawerzchni jezdni z mieszanki
mineralno-bitumicznej AC16W w ilości minimum 125 kg/m2; • Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki
mineralno-bitumicznej AC16W o gr. 5 cm; • Wykonanie górnej warstwy z betonu asfaltowego AC11S gr. 4
cm o szerokości 6,00 m na całym projektowanym odcinku; • Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z
kostki betonowej; • Wykonanie wpustu oraz przebudowę istniejącej studni chłonnej; • Przebudowa
istniejącego chodnika; • Wycinka kolidujących drzew i krzewów; • Wykonanie oznakowania poziomego i
pionowego • przebudowa sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej Projektowana klasa techniczna drogi: Z
- zbiorcza Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45233120-6 Roboty w
zakresie budowy dróg 45314310-7 Układanie kabli 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii
energetycznych 45113000-2 Roboty na placu budowy 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji
elektrycznych 3.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację
projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje
Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; - Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar branży drogowej i
elektrycznej; - Załącznik nr 11 do SIWZ – Projekt wykonawczy branży drogowej i elektrycznej; - Załącznik
nr 12 do SIWZ – Projekt stałej organizacji ruchu 3.3 Informacje szczegółowe: 1) Dalszy opis przedmiotu
zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w
punkcie 3.3. SIWZ. 2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie
do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zgodnych
z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania
robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad
realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego
prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały
użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje
zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie
Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i
sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być
zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i
sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z
wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy,
a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy
wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca
bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o
aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na
realizację umowy lub ją opóźnić. 4) Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w
sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego, aż do zakończenia i
odbioru ostatecznego robót. W celu bezkolizyjnego korzystania przez mieszkańców miejscowości sąsiednich
prace należy wykonywać tzw. metodą połówkową. 5) Wykonawca zobowiązany jest również do
zamieszczenia w prasie lokalnej i na portalach społecznościowych informacji o planowanej inwestycji ze
wskazaniem schematu objazdów. 6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie
zobowiązany jest do oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji, na
podstawie sporządzonego na własny koszt i zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. 7)
Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po
stronie Wykonawcy robót. 8) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów
własnych zakupionych przez siebie. 9) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodną z
wymogami zawartymi w STWiOR), i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 10)
Wykonawca zobowiązany jest do usuwania w czasie 6 godzin od ujawnienia awarii lub powzięcia wiedzy
przez Wykonawcę o awarii na istniejących urządzeniach wodociągowych wywołanych lub związanych z
pracami Wykonawcy w sposób bezpośredni lub pośredni, w tym w szczególności nie zachowania szczególnej
staranności i ostrożności w czasie prowadzenia robót w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących urządzeń
wodociągowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastępczego usunięcia awarii na koszt Wykonawcy
w przypadku braku podjęcia robót związanych z usuwaniem awarii przez Wykonawcę w ciągu 3 godzin od
powzięcia wiedzy o wystąpieniu awarii. 11) Materiały pochodzące z rozbiórki elementów dróg Wykonawca
przetransportuje na własny koszt i zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z przedmiarem, z wyjątkiem
znaków pionowych i destruktu bitumicznego, który stanowi materiał Zamawiającego i zostanie załadowany,
przetransportowany i rozładowany we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, na koszt Wykonawcy. 12)
Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Zamawiającego drewno pochodzące z wykonanej wycinki drzew,
według obowiązujących aktualnie cen (stan na dzień ogłoszenia przetargu) na terenie Nadleśnictwa Chojna.
Szczegółowy obmiar brakarski określony zostanie w trakcie realizacji prac. Pozostałości po wycince takie jak
gałęzie, zrębki itp. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. 13) W trakcie
prowadzenia prac Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłej dostawy wody, energii oraz odbiorów nieczystości ciekłych i umożliwienia odbioru nieczystości stałych jeśli jego prace będą miały
wpływ na możliwość realizacji w/w dostaw/usług. 14) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony
w cenę oferty. 15) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów
gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających
właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót
budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami
określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz w przepisach
wykonawczych do tej ustawy. 16) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów,
potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne są z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 17)
Wykonawca przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót (2 kpl. w formie
pisemnej trwale spięte oraz 2 kopie zapisane na nośniku CD) wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot
zamówienia, a w szczególności: a) protokoły z badania materiałów, b) dokumenty potwierdzające jakość
materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w
trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze
zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, d) projekt powykonawczy, e) inwentaryzację geodezyjną
powykonawczą (zgodną z wymogami w STWiOR), f) pozostałe dokumenty niezbędne do zgłoszenia
zakończenia realizacji robót. g) protokół z przeglądu zwieńczeń studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej.
Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej (lit. a-g) mają być uporządkowane, a ich wersja papierowa
ma być tożsama z wersją zapisaną na nośniku CD (taka sama numeracja i nazewnictwo). 18) Podczas
realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru wgląd w materiały
budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 19) Wykonawca przed przystąpieniem
do realizacji zadania, opracuje w 2 egzemplarzach Program Zapewnienia Jakości (PZJ), który będzie musiał
być zatwierdzony przez Inspektora nadzoru i przekazany dla Zamawiającego. 20) Po zakończeniu przez
Wykonawcę robót objętych niniejszym zamówieniem, w przypadku chęci wykonania przyłączy
infrastrukturalnych lub naprawy sieci przez „osoby trzecie”, Wykonawca zostanie zwolniony z udzielenia
gwarancji na wykonane roboty, na odcinku, na którym prace te będą wykonywane. Na takim obszarze
gwarancja będzie obowiązywać inwestora lub Wykonawcę tych prac. 3.4. Zamawiający nie przewiduje
udzielania zaliczek. 3.5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na
części. 3.6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie
oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów
budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały
użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający
informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w
dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami
równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały
gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych
nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz
przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania
zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne
wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu
Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie
wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy,
usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy
wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w
jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie
produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert
zawierających produkty równoważne. 3.7. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli
Zamawiającemu gwarancji – minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego
(bez uwag) protokołu odbioru lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych
punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. gwarancja (rozdział 13 pkt 13.1.
SIWZ). Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 3.8. Zamawiający
wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 􀀀 czynności związane z obsługą
ciężkiego sprzętu budowlanego tj. m.in.: koparka, ładowarka, koparko-ładowarka, frezarka, rozkładarka mas
bitumicznych; 􀀀 czynności związane z układaniem nawierzchni z masy bitumicznej; 􀀀 czynności związane z
układaniem kostki betonowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1697222.36 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie ul. Irysowa 1
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2148119.33

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2148119.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2359027.21
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawcy na etapie składania ofert nie znani.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.