To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 595031-N-2020
Numer ogłoszenia: 540203521-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 774 087 830
faks: 774 333 038
e-mail: zp@zoznysa.pl
www: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP-344-34-2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części:
Część nr 1 – dostawa bezpiecznych kaniul do żył obwodowych, bezpiecznych kaniul w systemie zamkniętym, obturatorów, koreczków, kraników trójdrożnych
Część nr 2 – dostawa przyrządów jednorazowego użytku do przetaczania płynów oraz do podawania krwi i przedłużaczy do pomp infuzyjnych
Część nr 3 – dostawa strzykawek jednorazowego użytku
Część nr 4 – dostawa igieł do wstrzyknięć
Część nr 5 – dostawa aparatów do przygotowywania i pobierania leków, aparatów do pomp infuzyjnych do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz koreczków dwufunkcyjnych
Część nr 6 – dostawa osłonek lateksowych na głowice do badań USG
Część nr 7 – dostawa żelu do USG i EKG
Część nr 8 – dostawa cewników urologicznych FOLEY, worków do dobowej zbiórki moczu, zatyczek oraz wieszaków do worków
Część nr 9 – dostawa zestawów do szynowania moczowodów, cewników DUFOUR, cewników Foley 3- drożnych, zestawów do cystostomii, cewników wymiennych do nefrostomii i cystostomii
Część nr 10 – dostawa silikonowych cewników FOLEY
Część nr 11 – dostawa masek Cirrus
Część nr 12 – dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu
Część nr 13 – dostawa cewników do odsysania
Część nr 14 – dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych
Część nr 15 – dostawa cewników do karmienia przez nos
Część nr 16 – dostawa zgłębników żołądkowych
Część nr 17 – dostawa zgłębników żołądkowych z prowadnicą
Część nr 18 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Część nr 19 – dostawa pokrowców ochronnych na obuwie jednorazowego użytku
Część nr 20 – dostawa sterylnych pojemników do transportu moczu
Część nr 21 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
Część nr 22 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
Część nr 23 – dostawa fartuchów ochronnych foliowych
Część nr 24 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
Część nr 25 – dostawa zaciskaczy do pępowiny
Część nr 26 – dostawa ciśnieniomierzy
Część nr 27 – dostawa wkładów do basenów
Część nr 28 – dostawa worków na wymiociny
Część nr 29 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: dostawa bezpiecznych kaniul do żył obwodowych, bezpiecznych kaniul w systemie zamkniętym, obturatorów, koreczków, kraników trójdrożnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 131343.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 167097.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 167097.60
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa przyrządów jednorazowego użytku do przetaczania płynów oraz do podawania krwi i przedłużaczy do pomp infuzyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 74790.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 74347.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82485.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa strzykawek jednorazowego użytku
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZZP-344/34/2020 na dostawę wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych w części nr 3, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty. Powodem unieważnienia w w/w części jest brak ofert.
NAZWA: dostawa igieł do wstrzyknięć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10303.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11052.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17645.04
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa aparatów do przygotowywania i pobierania leków, aparatów do pomp infuzyjnych do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz koreczków dwufunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 101693.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 107048.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 107048.09
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa osłonek lateksowych na głowice do badań USG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 858.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 972.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1057.54
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa żelu do USG i EKG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2168.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2079.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2079.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa cewników urologicznych FOLEY, worków do dobowej zbiórki moczu, zatyczek oraz wieszaków do worków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34347.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13112.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 56646.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa zestawów do szynowania moczowodów, cewników DUFOUR, cewników Foley 3- drożnych, zestawów do cystostomii, cewników wymiennych do nefrostomii i cystostomii
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZZP-344/34/2020 na dostawę wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych w części nr 9, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty. Powodem unieważnienia w w/w części jest brak ofert.
NAZWA: dostawa silikonowych cewników FOLEY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5445.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2624.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3726.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa masek Cirrus
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5568.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5231.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16761.60
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa masek oraz cewników do podawania tlenu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11060.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10061.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13614.48
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa cewników do odsysania
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe w Części nr 13 - dostawa cewników do odsysania
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Powodem unieważnienia powyższej części jest odrzucenie oferty przetargowej.
NAZWA: dostawa laryngologicznych łopatek drewnianych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 780.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 735.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 761.40
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa cewników do karmienia przez nos
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe w Części nr 15 - dostawa cewników do karmienia przez nos
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Powodem unieważnienia powyższej części jest odrzucenie oferty przetargowej.
NAZWA: dostawa zgłębników żołądkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1938.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2257.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2257.20
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa zgłębników żołądkowych z prowadnicą
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZZP-344/34/2020 na dostawę wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych w części nr 17, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty. Powodem unieważnienia w w/w części jest brak ofert.
NAZWA: dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZZP-344/34/2020 na dostawę wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych w części nr 18, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty. Powodem unieważnienia w w/w części jest brak ofert.
NAZWA: dostawa pokrowców ochronnych na obuwie jednorazowego użytku
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZZP-344/34/2020 na dostawę wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych w części nr 19, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty. Powodem unieważnienia w w/w części jest brak ofert.
NAZWA: dostawa sterylnych pojemników do transportu moczu
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe w Części nr 20 - dostawa sterylnych pojemników do transportu moczu zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na część nr 20: 1.101,60 zł
Oferta najkorzystniejsza: 1 296,00 zł
NAZWA: dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1641.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1641.60
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZZP-344/34/2020 na dostawę wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych w części nr 22, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnej oferty. Powodem unieważnienia w w/w części jest brak ofert.
NAZWA: dostawa fartuchów ochronnych foliowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5250.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5670.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie w części nr 24 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na część nr 24: 3.132,00 zł.
Oferta najkorzystniejsza: 8.424,00 zł
NAZWA: dostawa zaciskaczy do pępowiny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 77.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77.76
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa ciśnieniomierzy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14340.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15508.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15508.80
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa wkładów do basenów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3935.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3510.00
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa worków na wymiociny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3369.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3434.40
Waluta: PLN
NAZWA: dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8424.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8424.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynkach przy ulicy Armii Krajowej nr 19 i 21 - usuwanie skutków powodzi.
- Remont drogi powiatowej w miejscowości Koperniki oraz dróg powiatowych w miejscowościach Kubice- Domaszkowice, Prusinowice- Pakosławice, oraz Meszno-Ratnowice
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa lekkich pojemników jednorazowego użytku do gromadzenia zużytego sprzętu medycznego
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.