eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówZbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398331-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
WZDW Poznań, Rejon Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie:

Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761134-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
WZDW Poznań, Rejon Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie, krajowy numer identyfikacyjny 63128080900000, Gdańska 56, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 672 552 821
faks: 672 552 647
e-mail: rdwczarnkow@wzdw.pl
www: www.wzdw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RDW.CZ.271-297/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usług na: „Zbieranie, transport i utylizację padłych zwierząt z dróg
wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie”. Ilość kilogramów padłej
zwierzyny przewidywanej do zebrania w 2021 roku wynosi : 4 000 kg. Przedstawiona ilość jest ilością
szacunkową . Wyjazd bez podjęcia zwierzyny (w przypadku braku zgłoszonej zwierzyny na drodze , tj.
Zamawiający zgłasza padłe zwierzę a Wykonawca po przyjeździe we wskazane miejsce stwierdza brak
padłej zwierzyny) - przewidywana ilość km : 800. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca winien
zapewnić: a) środek łączności (tj. telefon) do całodobowego przyjmowania zgłoszeń o konieczności
zebrania zwłok padłych zwierząt (w tym w dni wolne i świąteczne); b) środek transportu wyposażony i
oznakowany w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
w zakresie pojazdów wykonujących czynności na drodze. Transport powinien się odbywać samochodem
przeznaczonym do przewozu padłych zwierząt, którego skrzynia ładunkowa jest zakryta i zabezpieczona
przed wyciekami z pojazdu. Pojazd winien być utrzymany w czystości i dezynfekowany po każdym
użyciu tj. przewozie padłych zwierząt. Środek transportu winien posiadać potwierdzenie wymogów w
postaci „Decyzji powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającej prowadzoną działalność w zakresie
zbierania, transportu, i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1”, a tym samym
nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny (zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie
zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1967) lub Wykonawca złoży
aktualne zaświadczenie wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii, iż może on wykonywać prace
w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; c) przynajmniej 2 osobową
obsługę (wyposażoną w telefon komórkowy), przeszkoloną w zakresie usług prowadzonych pod ruchem
drogowym; d) prowadzenie usług w sposób bezpieczny dla użytkowników drogi i właścicieli posesji
przyległych do drogi. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające z
tytułu prowadzonych usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.52.43.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .

Zamawiający nie zamieścił w ogłoszeniu o zamówieniu warunku dotyczącego posiadania przez Wykonawcę decyzji administracyjnej wydanej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii rejestrującą podmiot do prowadzenia działalności polegającej na transportowaniu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. I oraz potwierdzającą spełnianie przez środek transportu przepisów sanitarnych dotyczących produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego oraz warunku dotyczącego dysponowania przez Wykonawcę minimum jednym pojazdem przeznaczonym do przewozu padłych zwierząt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.