To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
ORGANIZACJA I PROWADZENIE WŁASNEJ FIRMY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: 1.Ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim”. 2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy , projekt: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim”.
Numer ogłoszenia: 759194-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 184 400 808
faks: 184 400 808
e-mail: zp@pup.powiat-ns.pl
www: www.pup.powiat-ns.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ORGANIZACJA I PROWADZENIE WŁASNEJ FIRMY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DOR.2710.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Organizacja i prowadzenie własnej firmy”.
1.1 Szkolenie planowane jest dla 200 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Maksymalna planowana liczba uczestników wynosi 240 osób, minimalna planowana liczba uczestników wynosi 160 osób.
1.2 Zamawiający planuje, że szkolenie będzie realizowane w 10 oddzielnych terminach i grupach
po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych,
a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby,
z zastrzeżeniem pkt. 1.1
2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.
3. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia.
4. Planowane terminy rozpoczęcia szkolenia dla:
4.1. I grupy – 25.01.2021r. – 29.01.2021r
4.2. II grupy – 08.02.2021r. – 12.02.2021r
4.3. III grupy – 22.02.2021r. – 26.02.2021r.
4.4. IV grupy – 08.03.2021r. – 12.03.2021r.
4.5. V grupy – 22.03.2021r. – 26.03.2021r.
4.6. VI grupy – 12.04.2021r. – 16.04.2021r.
4.7. VII grupy – 10.05.2021r. – 14.05.2021r.
4.8. VIII grupy – 07.06.2021r. – 11.06.2021r.
4.9. IX grupy – 05.07.2021r. – 09.07.2021r.
4.10. X grupy – 09.08.2021r. – 13.08.2021r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia.
5. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł:
5.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim”.
5.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy , projekt: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim”.
5.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej.
6. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego.
6.1. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach PO WER: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia (w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach) niżej wymienionych informacji i znaków graficznych:
1) znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego,
2) barw Rzeczypospolitej Polskiej z nazwą Rzeczpospolita Polska. (Obowiązek ten dotyczy wyłącznie materiałów/dokumentów wytwarzanych w wersjach pełnokolorowych. W materiałach/dokumentach wytwarzanych w wersji monochromatycznej lub achromatycznej barwy wraz z nazwą RP nie są umieszczane).
3) znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą programu Wiedza Edukacja Rozwój
4) informacji słownej: „Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój”.
6.2. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego oraz Projektu o którym mowa w ust. 5.2. co najmniej poprzez: umieszczenie w swojej siedzibie plakatu Projektu (format A3) oraz stosowania (w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach/certyfikatach lub innych zaświadczeniach) niżej wymienionych informacji i znaków graficznych:
1) znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego,
2) barw Rzeczypospolitej Polskiej z nazwą Rzeczpospolita Polska. (Obowiązek ten dotyczy wyłącznie materiałów/dokumentów wytwarzanych w wersjach pełnokolorowych. W materiałach/dokumentach wytwarzanych w wersji monochromatycznej lub achromatycznej barwy wraz z nazwą RP nie są umieszczane),
3) znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny,
4) logo Województwa Małopolskiego,
5) informacji słownej: „Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020”.
7. Szczegółowe informacje i przykłady dotyczące zastosowania powyższych wymagań określa:
7.1. dla projektu w ramach PO WER:
7.1.1. „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępny na stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl
7.1.2. obowiązujące znaki: Unii Europejskiej, barwy Rzeczypospolitej Polskiej, znak Fundusze Europejskie w postaci plików graficznych są bezpłatnie dostępne do pobranie na stronie internetowej https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl
7.2. dla projektu w ramach RPO WM:
7.2.1. „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 zakresie informacji i promocji” dostępny na stronie internetowej https://www.rpo.malopolska.pl.
7.2.2. obowiązujące znaki: Unii Europejskiej, barw Rzeczypospolitej Polskiej, Funduszy Europejskich, Województwa Małopolskiego w postaci plików graficznych są bezpłatnie dostępne do pobranie na stronie internetowej https:// www.rpo.malopolska.pl.
8. Sposób oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych przez instytucje zaangażowane w realizację tych działań określa „Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020”.
9. Wraz z egzemplarzem umowy Zamawiający przekazuje Wykonawcy do stosowania plakat projektu (format A3, jeden egzemplarz, w przypadku projektu, którego dotyczy). Plakat projektu jest również nieodpłatnie dostępny w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://nowysacz.praca.gov.pl.
II. Warunki realizacji szkolenia:
A. W zakresie merytorycznym:
1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych, w tym:
1.1. Moduł I – Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe;
1.2. Moduł II – Formalno – prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 8 godzin zegarowych;
1.3. Moduł III – Podstawy finansów i księgowości – obejmujący 14 godzin zegarowych;
1.4. Moduł IV – Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 4 godziny zegarowe;
1.5. Moduł V – Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie – obejmujący 5 godzin zegarowych, w tym spotkanie z pracodawcą prowadzącym działalność gospodarczą – 1 godz. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia:
2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia:
2.1.1. nazwę szkolenia,
2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych,
2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej,
2.1.6. opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy.
2.2. Harmonogramy zajęć dla I edycji obejmujące Moduły I, II, III, IV, V, które powinny zawierać:
2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia),
2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia,
2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia,
2.2.4. tematykę zajęć,
2.2.5. miejsce realizacji szkolenia w przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej(dokładny adres),
2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia,
2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu.
Harmonogram przed kolejną edycją szkolenia należy dostarczyć nie później niż do 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia.
2.3. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług /ISO bądź inny równoważny zweryfikowany pozytywnie zawarty w Bazie Usług Rozwojowych http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/baza-wiedzy/lista-certyfikatow-akredytacji/ w przypadku posiadania stosownego dokumentu.
2.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
2.5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2.6. Wykaz osób/y odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem.
Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
3. Program szkolenia powinien:
3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia,
3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.,
3.4. gwarantować jego uczestnikom nabycie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. W związku z powyższym, Wykonawca zapewnia, że każdy uczestnik szkolenia, w wyniku jego ukończenia osiągnie efekty uczenia się w postaci przyswojenia wiedzy, umiejętności i kompetencji na poziomie umożliwiającym samodzielnie wykonanie co najmniej następujących czynności:
a) dokonanie wyboru optymalnej formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej;
b) zarejestrowanie działalności gospodarczej;
c) zarządzanie zasobami firmy;
d) prowadzenie działań marketingowych firmy;
e) stosowanie przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy;
f) wykonywanie obowiązków przedsiębiorcy/ pracodawcy w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, pracowników;
g) pozyskiwanie wsparcia z funduszy i instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości.
4. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia:
5. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć (z Modułów od I do V) w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe;
6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić:
6.1. test/egzamin sprawdzający wiedzę kursantów z zakresu organizacji i prowadzenia własnej działalności /moduły od I do V/. W związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do dokonania we własnym zakresie i na własny koszt oceny poziomu przyswojenia wiedzy lub/i umiejętności lub/i kompetencji będących przedmiotem szkolenia.
6.1.1. Oceny dokonuje osoba (lub osoby) posiadająca kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące rzetelność i obiektywizm przeprowadzonej oceny).
6.1.2. Zakres oceny obejmuje w całości cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się określonych w programie szkolenia.
6.1.3. Ocena wiedzy/umiejętności/kompetencji zostanie przeprowadzona w formie: pisemnej lub ustnej, lub poprzez ocenę czynności wykonywanych samodzielnie przez uczestnika szkolenia.
a) Wykonawca nie musi jednocześnie stosować wszystkich form oceny. Dobór formy oceny musi być odpowiedni do celów szkolenia oraz zdefiniowanych kategorii uczenia się.
b) Ocena wiedzy/umiejętności może zostać przeprowadzona jednorazowo lub etapami (np. po zakończeniu istotnych elementów programu szkolenia) – zgodnie z zapisem w punkcie 6.1.
6.1.4. Ocena celów szkolenia oraz zdefiniowanych kategorii efektów uczenia się dokonywana jest w skali od 1 do 5 gdzie:
a) 1 oznacza przyswojenie wiedzy / umiejętności / kompetencji na poziomie do 60% włącznie.
b) 2 oznacza przyswojenie wiedzy / umiejętności / kompetencji powyżej 60% do 70 % włącznie.
c) 3 oznacza przyswojenie wiedzy / umiejętności / kompetencji powyżej 70% do 80% włącznie.
d) 4 oznacza przyswojenie wiedzy / umiejętności / kompetencji powyżej 80% do 90% włącznie.
e) 5 oznacza przyswojenie wiedzy / umiejętności / kompetencji na poziomie większym niż 90%.
6.1.5. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu protokół zawierający ocenę poziomu przyswojenia wiedzy/umiejętności/kompetencji każdego z uczestników szkolenia. Protokół ponadto zawiera: datę przeprowadzenia oceny, imię, nazwisko i podpis osoby dokonującej oceny, formę lub formy dokonania oceny, pieczęć Wykonawcy oraz metodologię oceny opisaną w punkcie 6.1.4.
W przypadku oceny dokonywanej etapami, protokołowany osobno jest każdy z etapów lub Wykonawca sporządza protokół zbiorczy, dodatkowo w przypadku:
a) pisemnej formy oceny Wykonawca dostarcza 1 egzemplarz każdego z zastosowanych typów zestawu pytań,
b) oceny ustnej lub oceny czynności wykonywanych samodzielnie przez uczestnika szkolenia, protokół zawiera wyczerpujące informacje dotyczące zakresu oceny (w tym pytań lub zadań stawianych uczestnikowi szkolenia) oraz oceny uzyskanej odpowiedzi / uzyskanego efektu.
7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę:
7.1. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r., w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667);
W/w zaświadczenie powinno zawierać:
1) numer z rejestru,
2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
4) formę i nazwę szkolenia,
5) okres trwania szkolenia,
6) miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.
7.2. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia:
7.2.1. dla osób, których szkolenie finansowane jest z PO WER oznaczonych w sposób opisany w pkt. 6.1. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia;
7.2.2. dla osób, których szkolenie finansowane jest z RPO WM oznaczonych w sposób opisany w pkt. 6.2. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia;
Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt 7.1. ppkt 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz 8 cz. II A – Warunki realizacji szkolenia oraz wyszczególnione efekty uczenia się uzyskane w trakcie szkolenia (zgodne z programem szkolenia oraz wynikami testu/egzaminu sprawdzającego) zawarte w pkt. 3.4. cz. II A – Warunki realizacji szkolenia.
8. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego.
9. Odbiór w/w zaświadczeń musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia.
B. W zakresie organizacyjnym:
1. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w:
1.1 Formie kształcenia na odległość w I-szym kwartale 2021 roku. Od II kwartału 2021 roku Zamawiający dopuszcza zmianę formy kształcenia na formę stacjonarną w zależności od sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, zgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami prawa. W marcu 2021 roku strony postępowania uzgodnią dalszą formę kształcenia kolejnych grup szkoleniowych. Zmiana formy kształcenia wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym.
1.2. Formie stacjonarnej. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w:………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………,
w sytuacji o której mowa, w ust. 1.1.
2. Zajęcia powinny odbywać się nie wcześniej niż od godz. 700 i nie później niż do godz.1600.
3. W ostatnim dniu szkolenia każdej edycji zajęcia trwają nie dłużej niż do godziny 1300.
4. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe były realizowane w następującej kolejności: od Modułu I do Modułu V.
5.W przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej::
5.1.W sytuacji realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia.
5.2. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni:
1) Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. Maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do Nowego Sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych.
2) Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć.
3) Pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia.
4) Uczestnikom szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiednie zaplecze sanitarne i socjalne.
5) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem (dotyczy również szkolenia w formie zdalnej) oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które:
a) w okresie trwania szkolenia będą podlegały ubezpieczeniu. Wykaz tych osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia, Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia:
b) w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, a będą kontynuować w dalszym ciągu szkolenie.
6) w razie zaistnienia wypadku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wystąpienia wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie.
Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o podjęciu zatrudnienia przez uczestników szkolenia, których należy objąć w/w ubezpieczeniem od daty zgłoszenia podjęcia pracy do zakończenia szkolenia. Nie dotyczy osób wymienionych w pkt. 5 a).
6. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia w których realizowany będzie przedmiot zamówienia spełniały wymogi: Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów BHP/ tekst jednolity Dz. U. 2003 Nr 169, poz. 1650 z późn. zm./ oraz Obwieszczenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 08 kwietnia 2019r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie /Dz. U. 2019r. poz. 1065/ w szczególności:
• na każdego uczestnika winno przypadać nie mniej niż 2 m2 wolnej powierzchni
• oświetlenie pomieszczeń zgodnie z polską normą PN-EN 12464-1:2012 „Światło i oświetlenie – oświetlenie miejsc pracy,
• temperatura minimum + 18 C o maximum +26 C o
• wyposażenie ppoż. (gaśnice, hydranty, oznakowanie rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, drogi ewakuacyjne, wyjścia ewakuacyjne),
• aktualne badania instalacji elektrycznej, odgromowej, przewodów wentylacyjno – spalinowych, instalacji gazowej,
• przegląd roczny / pięcioletni stanu technicznego budynku,
• odpowiednie (ergonomiczne) wyposażenie (biurka, stoliki, krzesła, szafy, regały),
• toalety z bieżącą wodą (ciepła, zimna), środki czystości,
• wieszaki na odzież (płaszcze, kurtki itp.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wskazanych pomieszczeń przeznaczonych do realizacji usługi szkoleniowej w formie stacjonarnej i w związku z tym wymaga podania miejsca (dokładny adres) realizacji zajęć.
7. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił:
7.1. odpowiednią spełniającą warunki bhp i ppoż., salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych, wyposażoną w liczbę miejsc i stolików, dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym;
7.2. odpowiednie wyposażenie sali: flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny;
7.3. dwie przerwy kawowe;
7.4. podczas realizacji zajęć szkoleniowych obejmujących Moduły od I do V dla wszystkich uczestników szkolenia Wykonawca zabezpieczy poczęstunek w czasie przerw składający się z:
7.4.1. serwisu kawowego obejmującego: kawę (parzoną, rozpuszczalną), herbatę, dodatki: cukier, śmietankę/mleczko do kawy, cytrynę, (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników) oraz drobne ciasteczka różnego rodzaju (ciastka kruche lub ciasto świeże krojone – niepaczkowane);
7.4.2. stały dostęp do napoi zimnych obejmujący: soki owocowe, wodę mineralną (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników);
7.4.3. dla każdego uczestnika szkolenia, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem, talerzyki, kubeczki, łyżeczki oraz serwetki.
7.4.4. uczestnikom szkolenia bezpieczne i czyste miejsce do spożycia posiłków.
Koszt poczęstunku należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia.
8. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji szkolenia:
8.1. Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
8.2. Wykonawca zobowiązuje się do poddania się kontroli realizowanej przez Zamawiającego oraz:
8.2.1.inne instytucje biorące udział w realizacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (w szczególności Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, ministerstwo obsługujące ministra właściwego do spraw działów administracji rządowej gospodarka i rozwój regionalny) oraz inne uprawnione przez te instytucje podmioty,
8.2.2.inne instytucje biorące udział w realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (w szczególności Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ministerstwo obsługujące ministra właściwego do spraw działów administracji rządowej gospodarka i rozwój regionalny) oraz inne uprawnione przez te instytucje podmioty,
8.2.3.inne uprawnione do kontroli podmioty, w zakresie realizacji postanowień niniejszej umowy. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić przeprowadzenie tej kontroli oraz udostępnić niezbędne dokumenty i udzielić wszelkich informacji i wyjaśnień odnoszących się do danych zawartych w niniejszej umowie.
8.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca za pisemnym potwierdzeniem odbioru przekazał w dniu rozpoczęcia szkolenia na własność każdemu uczestnikowi:
8.3.1. następujące materiały biurowe:
8.3.1.1. teczkę szkoleniową z plastikową rączką;
8.3.1.2. teczkę kartonową na dokumenty jednostronnie powlekaną z zamknięciem na gumkę – format A4;
8.3.1.3. zeszyt w kratkę lub notatnik – format A4, 80-100 kartek, oprawa twarda;
8.3.1.4. długopis w kolorze niebieskim lub czarnym;
8.3.1.5. kolorowy zakreślacz.
8.3.2. harmonogram zajęć szkoleniowych oraz zapozna uczestników szkolenia z programem szkolenia.
8.3.3. w dniu rozpoczęcia szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowanymi Modułami tematycznymi komplet materiałów szkoleniowych niezbędnych do utrwalenia wiadomości w celu uzyskania pozytywnego wyniku z ewentualnego testu tj.:
8.3.3.1. podręcznik adekwatny do treści zajęć,
8.3.3.2. skrypty z opracowaną tematyką szkolenia,
8.3.3.3. opracowania tematyczne,
Jeden komplet materiałów szkoleniowych zostanie przekazany Zamawiającemu po zakończonym szkoleniu.
9. Materiały szkoleniowe przekazane nieodpłatnie uczestnikom szkolenia finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
9.1. w ramach PO WER powinny być oznaczone w sposób opisany w pkt. 6.1. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia;
9.2. w ramach RPO WM powinny być oznaczone w sposób opisany w pkt. 6.2. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia dla każdej edycji oddzielnie oraz odrębnie dla:
a) osób, których szkolenie finansowane jest z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Dokumentacja powinna być oznaczona w sposób opisany w pkt. 6.1. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia;
b) osób, których szkolenie finansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Dokumentacja powinna być oznaczona w sposób opisany w pkt. 6.2. cz. I – Cel i termin realizacji szkolenia;
c) osób, których szkolenie finansowane jest z pozaprojektowych środków Funduszu Pracy;
11. Wyżej wymienione dokumentacje przebiegu szkolenia powinny składać się z:
11.1. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar zajęć edukacyjnych,
11.2. listy obecności (opracowanej na każdy miesiąc) zawierającej: imię i nazwisko, podpis uczestnika szkolenia przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej bezpośredniej,
11.3 arkusza realizacji szkolenia na odległość zawierającego: sposób komunikowania się z konsultantem, liczbę i terminy przeprowadzonych konsultacji indywidualnych i zbiorowych, liczbę i terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów uczenia się z uwzględnieniem listy uczestników szkolenia w przypadku realizacji zajęć w formie kształcenia na odległość,
11.4. protokołu i kart ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego jeżeli zostały przeprowadzone,
11.5. rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia.
12. Ze względu na różne źródła finansowania szkolenia Wykonawca realizujący szkolenie wystawi odrębne faktury bezpośrednio po zakończeniu danej edycji szkolenia tj.:
12.1 faktury dla osób finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim ”.
12.2 faktury dla osób finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, projekt: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim ”;
12.3 faktury dla osób finansowanych z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24080.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego
Email wykonawcy: marart@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Hallera 18 33-300 Nowy Sącz
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84500.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.