To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 i Miejskiego Przedszkola nr 41 .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 616305-N-2020
Numer ogłoszenia: 540239015-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 320 96 53
faks: 68 320 96 53
e-mail: szkolakisielin@vp.pl
www: www. https://bip.wrota.lubuskie.pl/psp-starykisielin/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 i Miejskiego Przedszkola nr 41 .
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZE7.362.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 41 w Zielonej Górze.
a. 70 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze:
- zupa – 250 ml,
- porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety, i inne) lub ryby(filet, kotlet mielony i inne)- 150 g
- pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkiem, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300 g
- surówka, jarzyny – 150 g
- woda – 200 ml
Ilość dni żywieniowych: 177 w terminie od 18 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r.
z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: ferie zimowe od 04.01.2021r. do 15.01.2021r., przerwa świąteczna od 01.04.2021r. do 06.04.2021r., przerwa egzaminacyjna 25-27.05.2021r., dodatkowy dzień wolny 28.05.2021 r., 04.05.2021r. , 04.06.2021r. , przerwa wakacyjna od 25.06.2021r. do 31.08.2021r., dzień wolny 14.10.2021 r., dni wolne 01.11.2021r., 11.11.2021r., przerwa świąteczno- noworoczna od 23.12.2021r. do 31.12.2021 r.
Usługa obejmuje przygotowanie obiadów i dostarczenie ich do Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 27 w Zielonej Górze ul. Stary Kisielin – Szkolna 14, 66-002 Zielona Góra: - wykonawca zapewnia zastawę kuchenną (talerze, kubki, sztućce)
Razem 12 390 obiadów.
b. 100 całodziennych posiłków na co składa się: śniadanie I, śniadanie II, obiad dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 41 w Zielonej Górze:
- śniadanie I: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne
- śniadanie II: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne
- zupa – 250 ml,
- porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety, i inne) lub ryby(filet, kotlet mielony i inne)- 150 g
- pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkiem, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300 g
- surówka, jarzyny – 150 g
- woda – 200 ml
Ilość dni żywieniowych: 232 w terminie od 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: dni wolne 01.01.2021r. , 06.01.2021r. , 03.05.2021r., 03.06.2021r. przerwa wakacyjna od 12.07.2021r. do 06.08.2021r., dni wolne 01.11.2021r., 11.11.2021r.
Razem 23 200 posiłków.
2.Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 12 390 obiadów oraz 23 200 całodziennych posiłków (śniadanie I, śniadanie II, obiad).
3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę :
1) Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby przy realizacji
zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę personel
bezpośrednio wykonujący czynności: związane z gotowaniem ( kucharza), pomocą kuchenną i
nadzorowaniem osób z wymogiem spełnienia następujących warunków :
a) umowa o pracę na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) co najmniej na okres wykonywania ww. czynności w czasie realizacji niniejszego zamówienia ;
b) wymiar czasu pracy co najmniej 1/2 etatu;
c) wynagrodzenie nie niższe niż wynagrodzenie za prace ustalone na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.), obowiązujące w danym roku kalendarzowym.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy
oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac.
Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa
w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości
1000,00 zł brutto,
4. Wymagania w zakresie lokalu i transportu:
Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował:
a) minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego.
Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu zgodnie z wymaganiami j.w.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. II SIWZ oraz załączniku nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 213540.00 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DAYA Natalia Samborska
Email wykonawcy: nataliasamborska86@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Racula - Jakuba Bojka 5
Kod pocztowy: 66-004
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 286048.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 337953.60
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4,5,6
- Sukcesywna dostawa nabiału w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UMWL oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie karnetów imiennych.
- Zakup i dostawa produktów toaletowych i środków czystości do pielęgnacji obiektów MOSiR z podziałem na 3 zadania
- Roboty budowlane związane z przebudową systemu grzewczego na ternie obozowiska w miejscowości Trzebień
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług żywienia polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu gotowych do spożycia posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczecinie
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa wyżywienia całodziennego dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Zielonkach
- Usługi w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów Krajowego Ośrodka Psychiatrii Sądowej dla Nieletnich w Garwolinie
- Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków obiadowych dwudaniowych w formie usług cateringowych dla uczestników Dziennego Domu "Senior+" w Krotoszynie w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP34/2024/II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.