To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Dowozy i odwozy uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 759281-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 61 2938601
faks: 61 2910097
e-mail: um@pniewy.wokiss.pl
www: www.bip.pniewy.wlkp.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowozy i odwozy uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZO.272.2.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia - dowozy i odwozy uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Pniewy
realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w okresie od dnia 18.01.2021 r. do dnia
25.06.2021 r. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla uczniów i wychowanków zamieszkałych na terenie Gminy Pniewy, na trasie z domu do szkoły i z powrotem wraz z
zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, w
okresie od dnia 18.01.2021 r. do dnia 25.06.2021 r. 2) Dowożeniem objęci są uczniowie, którzy realizują
obowiązek szkolny w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Pniewach, Szkole
Podstawowej w Chełmnie i Szkole Podstawowej w Nojewie oraz dzieci 5 i 6 – letnie uczęszczające do
oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Chełmnie, Szkole Podstawowej w Nojewie i
Przedszkolu „MIŚ” w Pniewach. 3) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez
Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych. 4) Połączenia komunikacyjne na
określonej drodze z domu do szkoły lub ze szkoły do domu muszą być zgodne z harmonogramem dowozów
szkolnych i harmonogramem odwozów szkolnych, o których mowa w pkt. 6. 5) W ramach przewozów
regularnych: a) realizacja usługi nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec
innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.), jednakże Wykonawca zobowiązany jest do
zapewnienia pierwszeństwa przejazdu i miejsc siedzących wszystkim uczniom i dzieciom uczęszczającym do
szkół lub przedszkola, b) rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie w danym miesiącu na
podstawie zakupionych biletów miesięcznych, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów
środkami komunikacji publicznego transportu zbiorowego, o których mowa w art. 5a ustawy z dnia 20
czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami komunikacji publicznego transportu
zbiorowego (Dz. U z 2018 r. poz. 219), c) bilet powinien być wystawiany na każdego ucznia, dziecko 5, 6 –
letnie, dowożonego do szkoły, przedszkola. 6) Liczbę uczniów dowożonych przedstawia harmonogram
dowozów i odwozów szkolnych, które stanowią załączniki nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
7) Wykaz dowożonych uczniów od dnia 18 stycznia 2021 r. (zawierający imię, nazwisko, adres zamieszkania
oraz nr legitymacji – jeżeli została wydana) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 21.12.2020 r. 8)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian: a) ilości dowożonych uczniów (do 15%), b) adresów
zamieszkania uczniów, c) wykazu dni nauki szkolnej. Różnica w ilości przewożonych uczniów nie będzie
stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje
Wykonawcę w formie pisemnej, poprzez faks lub e-mail. 9) Przez cały okres wykonywania zamówienia
dowożenie uczniów powinno być realizowane pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone
przepisami prawa o ruchu drogowym, zapewniającymi kierowcy możliwość jednoczesnego przewozu
wszystkich uczniów na danej trasie oraz osoby zatrudnionej do sprawowania opieki nad uczniami,
posiadającymi sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz sprawną automatykę wszystkich
drzwi. 10) Na przedmiotową usługę składają się wszystkie czynności oraz związane z tym koszty niezbędne do właściwego i bezpiecznego przewozu uczniów. 11) Uczniowie powinni być dowiezieni zgodnie z
opracowanym harmonogramem dowozów szkolnych i harmonogramem odwozów szkolnych. 12)
Wykonawca musi dysponować minimum siedmioma pojazdami, każdy pojazd o liczbie miejsc siedzących -
co najmniej 50. 13) Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: a) minimum siedmioma
kierowcami, b) minimum siedmioma opiekunami. 14) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na
podstawie harmonogramu dowozów szkolnych i harmonogramu odwozów szkolnych, o których mowa w pkt.
6. Harmonogramy zawierają szczegółowy opis tras przejazdu, a w szczególności: godziny poszczególnych
kursów, liczbę realizowanych km pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych
uczniów. 15) Harmonogram dowozów szkolnych i harmonogram odwozów szkolnych zostaną ostatecznie
ustalone przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 4 stycznia 2021 r. 16) Harmonogramy
podlegają bieżącej aktualizacji w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły, a tym samym zmiany liczby
kilometrów, liczby przewożonych uczniów na poszczególnych kursach oraz godzin poszczególnych kursów.
Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze dobro dowożonych uczniów
oraz minimalizację kosztów dowozu. 17) Zamawiający dopuszcza w sytuacjach wyjątkowych – niezależnych
od Wykonawcy odstępstwa od ustalonego harmonogramu dowozów szkolnych i harmonogramu odwozów
szkolnych, i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku: - odpracowywania zajęć
szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami
uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych,
- innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić przewóz uczniów zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. 18) Wykonawca
gwarantuje bezpieczeństwo uczniów i mienia podczas świadczenia usług transportowych. 19) Zamawiający
stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia,
których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 20) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia na
wezwanie Zamawiającego dowodu zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji
zamówienia na umowę o pracę w postaci kserokopii aktualnych umów o pracę zawartych z ww.
pracownikami na czas realizacji zamówienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy z
którymś z pracowników wykonujących czynności objęte umową Wykonawca zobowiązany jest do
zatrudnienia w jego miejsce innej osoby, która będzie w dalszym czasie wykonywać te czynności. 21)
Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał okazania aktualnych dokumentów dopuszczających
dane pojazdy do ruchu (dowody rejestracyjne potwierdzające stan techniczny pojazdów), a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem danego pojazdu – również dokument potwierdzający do dysponowania tym
pojazdem oraz dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW oraz zgłoszenia danego
pojazdu do licencji, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. 22) Wykonawca, którego oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy
ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
przez cały okres realizacji umowy, w kwocie nie mniejszej niż wartość podpisanej umowy na realizację niniejszego zamówienia. 23) Wykonawca może na własny koszt przeprowadzić wizję lokalną miejsc realizacji zamówienia i ich otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty w Referacie Oświaty, Kultury i Sportu, na stanowisku do spraw oświaty, tel. 61/2938646 lub 61/2938645. Załączniki: – nr 1– harmonogram dowozów i odwozów szkolnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255511.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wielkopolskim
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 20
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 275952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 286741.94
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Usługi pralnicze (na 12 miesięcy)
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- "Dostawy kruszywa i mieszanki żwiru i piasku do remontu dróg gminnych w 2025 r."
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2025 roku
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.