To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
"UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 900.000,00 ZŁ NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765753-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 84 684 11 23
faks: 84 684 11 23
e-mail: urzad@rudnik.gmina.pl
www: https://ugrudnik.bip.e-zeto.eu/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 900.000,00 ZŁ NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu kredytu długoterminowego w kwocie 900.000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów na następujących warunkach:
a) kredyt złotowy;
b) kredyt uruchamiany będzie na podstawie dyspozycji Zamawiającego z maksymalnym udostępniem kredytu do dyspozycji nie później niż do dnia 29 grudnia 2020 r.
c) okres kredytowania – 3 lata. Pierwsza rata spłaty kredytu 31.03.2021 r. Ostateczna spłata kredytu 31 grudnia 2023 r.;
d) oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR 3M;
e) oprocentowanie kredytu stanowić będzie jedyny koszt zamawiającego w całym okresie kredytowania. Nie dopuszcza się stosowania jakichkolwiek innych prowizji lub opłat (np: prowizji od udzielonego kredytu, opłat bankowych, prowizji za wcześniejszą spłatę, prowizji od kwoty nie wykorzystanego kredytu, itp),
f) spłata kapitału – w ratach kwartalnych zgodnie z terminami i wysokością określonymi
w ust. 2;
g) spłata odsetek – na bieżąco od kwoty uruchomionego kredytu, w okresach kwartalnych na dzień kończący kwartał. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty nie wykorzystanego kredytu;
h) oprocentowanie liczone będzie również od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na stopie procentowej WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc naliczenia odsetek, powiększoną o marżę wykonawcy (np: odsetki płatne do 31 marca – zastosowany WIBOR 3M z 28 lutego),
i) uruchomienie kredytu – bezgotówkowe, realizowane na zlecenie płatnicze kredytobiorcy;
j) zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco z deklaracją wekslową;
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu niewykorzystania całości przyznanego kredytu;
l) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
2. Harmonogram spłat rat kredytowych:
31.03.2021 – 70.000,00 zł
30.06.2021 – 70.000,00 zł
30.09.2021 – 70.000,00 zł
31.12.2021 – 70.000,00 zł
31.03.2022 – 80.000,00 zł
30.06.2022 – 80.000,00 zł
30.09.2022 – 80.000,00 zł
31.12.2022 – 80.000,00 zł
31.03.2023 – 75.000,00 zł
30.06.2023 – 75.000,00 zł
30.09.2023 – 75.000,00 zł
31.12.2023 – 75.000,00 zł
Powyższy terminarz określa wysokość rat i ilość kwartałów, nie określa daty spłaty rat. Spłata rat kredytu dokonywana będzie do ostatniego dnia roboczego danego kwartału, co należy uwzględnić kalkulując ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mostowa 2
Kod pocztowy: 22-300
Miejscowość: Krasnystaw
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 20793.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20793.84
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI RUDNIK
- "Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Rudnik
więcej: przetargi RUDNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.