To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 765251-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 182 024 654
faks: 182 024 602
e-mail: dyrektor@zakopane.sr.gov.pl
www: www.zakopane.sr.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A-2601-2/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zakopanem ul. Gimnazjalna 13, w ramach których funkcjonują pawilony A, B, C połączone wewnętrznymi ciągami komunikacyjnymi.
1. Szczegółowa specyfikacja powierzchni pomieszczeń budynków:
- Pawilon A -1063 m2, w tym powierzchnia biur i sal rozpraw 771 m2, łazienek 28 m2, korytarzy 264 m2
- Pawilon B - 1834 m2, w tym powierzchnia biur i sal rozpraw 1113 m2, łazienek 66 m2, korytarzy 655 m2
- Pawilon C - 459 m2, w tym powierzchnia biur i sal rozpraw 251 m2, łazienek 13 m2, korytarzy 195 m2
2. Rodzaje powierzchni do czyszczenia:
- wykładzina dywanowa lub dywan- 968 m2
- deski podłogowe (parkiet)- 108 m2
- posadzka kamienna w biurach i na salach rozpraw- 1059 m2
- posadzka kamienna i lastrico korytarzy i schodów- 1114 m2
- płytki ceramiczne (łazienki podłogi i ściany) - 185 m2
-okna - 800 m²
- elementy ze stali nierdzewnej, kabiny drzwi wind - 3 szt. osobowych i 1 szt. towarowej
- parapety i inne elementy z kamienia
- szklane elementy elewacji, ścian i dachu do mycia z zewnątrz -190 m2
- schody zewnętrzne
- standardowe wyposażenie biurowe (np. meble - w tym witryny, telefony, faxy, kserokopiarki, sejfy, lampy, oprawy oświetleniowe)
- wyposażenie pomieszczeń socjalnych (meble kuchenne, lodówki).
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:
1) Codziennym wykonywaniu czynności zapewniających czystość w budynkach (od poniedziałku do piątku w godz. 14:00-20:00), w szczególności:
a) odkurzaniu wykładzin podłogowych, dywanów, usuwaniu ewentualnych plam,
b) ścieraniu na wilgotno biurek, foteli, stołów, ławek, parapetów, szaf, szafek,
c) przecieraniu zewnętrznych obudów monitorów, telefonów, drukarek, kopiarek i innych elementów wyposażenia,
d) usuwaniu ewentualnych pajęczyn ze ścian i sufitów,
e) zamiataniu i myciu podłóg, posadzek, schodów, balustrad i poręczy,
f) myciu schodów zewnętrznych przy wejściach do budynków,
g) sprzątaniu sanitariatów (11. szt.) wraz z dezynfekcją,
h) bieżącym uzupełnianiu środków czystości: mydła w płynie (il. dozowników na mydło 11 szt.), ręczników papierowych (il. pojemników na ręczniki papierowe - 8 szt.), papieru toaletowego (il. pojemników na papier toaletowy - 14 szt.), płynu i gąbek do mycia naczyń, kostek dezynfekująco-zapachowych do muszli klozetowych oraz odświeżaczy powietrza,
i) opróżnianiu koszy na śmieci (116 szt.) i koszy niszczarek dokumentów (18 szt.), wymiana worków foliowych,
j) myciu okienek podawczych kasy i dziennika podawczego - pomieszczenie sprzątane jest w każdy poniedziałek - najpóźniej do godz. 17:30 (w ramach godzin urzędowania kasy) pod nadzorem Kasjera,
k) myciu szyb tablic ogłoszeniowych,
l) dbaniu o rośliny wewnątrz budynku (podlewanie, zraszanie itp.),
m) utrzymaniu w czystości elementów metalowych i szklanych (słupy, poręcze, balustrady, tablice, wieszaki w szatni, szklane przegrody i ścianki wewnętrzne itp.)
n) myciu drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń,
o) sprzątaniu wind,
p) innych czynności niezbędnych - zdaniem Wykonawcy (przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej,
i) posiadanego doświadczenia) - do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia
Ze względu na obowiązujący stan zagrożenia epidemiologicznego, ogłoszony na terenie Polski, w okresie trwania ww. stanu konieczne jest zapewnienie obecności 1 pracownika codziennie w dni robocze w godzinach 8:00-16:00, w celu dezynfekcji sal rozpraw oraz innych pomieszczeń i powierzchni w budynkach Sądu Rejonowego w Zakopanem.
2) Okresowym wykonywaniu czynności takich jak:
a) mycie obustronne okien - trzy razy w czasie trwania umowy (kwiecień lub maj, sierpień i listopad 2020 r.),
b) mycie lamp, kinkietów i opraw oświetleniowych - dwa razy w czasie trwania umowy (kwiecień lub maj oraz październik 2020 r.),
c) pranie wykładzin dywanowych - 1 raz w czasie trwania umowy (lipiec lub sierpień 2020 r.),
d) czyszczenie mechaniczne posadzek kamiennych oraz z płytek ceramicznych i gresowych wraz z czyszczeniem fug między płytkami - 1 raz w czasie trwania umowy (kwiecień lub maj 2020 r.),
e) polerowanie posadzek kamiennych na korytarzach, salach rozpraw i biurach - 1 raz w czasie trwania umowy (kwiecień lub maj 2020 r.),
f) sprzątanie pokoi gościnnych zlokalizowanych w Pawilonie A tj. lokalu o numerze 10 po każdorazowym opuszczeniu przez kwaterowanych gości, orientacyjnie 4 razy w miesiącu,
g) innych czynności niezbędnych - zdaniem Wykonawcy (przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) - do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia
po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnych terminów wykonywania czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 117600.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.U. "HIGIENA SYSTEM"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. Stolarczyka 8/10
Kod pocztowy: 34-500
Miejscowość: Zakopane
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 117600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 193305.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.