eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie"Dostawa sprzętu komputerowego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510400969-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Prezydent Miasta Piekary Śląskie:

"Dostawa sprzętu komputerowego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612933-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 939 379
faks: 32 287 22 69
e-mail: um@um.piekary.pl
www: www.bip.piekary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa sprzętu komputerowego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271-53/BIN/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego - Komputer PC typ A zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a
do SIWZ) – 9 szt. - Komputer PC typ B zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a do SIWZ) – 1 szt. -
Monitor LCD – typ A zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a do SIWZ) – 9 szt. - Monitor LCD – typ B
zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a do SIWZ) – 5 szt. - Zasilacz UPS – zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a do SIWZ) – 20 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 - zgodnie ze specyfikacją
(Załącznik nr 6a do SIWZ) – 6 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne mono A4 - zgodnie ze specyfikacją
(Załącznik nr 6a do SIWZ) – 3 szt. - Skaner A4 - zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a do SIWZ) – 4
szt. - Skaner szczelinowy - zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr 6a do SIWZ) – 2 szt. Informacje
dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu: Oferent zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową
specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z podaniem numerów katalogowych (producenta
sprzętu) poszczególnych modułów/podzespołów. W razie zaistnienia wątpliwości podczas oceny
przedstawionej oferty, oferent zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego przedstawić dokumentację
techniczną oraz oświadczenie producenta oferowanego sprzętu podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela producenta sprzętu, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia wymogi specyfikacji
technicznej. Do urządzeń muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja
obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami
dodawanymi do sprzętu. Każdy komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny z ustawieniami
domyślnymi wraz z wszystkimi zainstalowanymi sterownikami do urządzeń znajdujących się w danym
sprzęcie komputerowym. Nie dopuszcza się licencji typu: STUDENT, EDUCATION itp., wykluczających
użytkowanie systemu operacyjnego w administracji publicznej. Każde urządzenie (komputer, monitor,
itp.) powinno mieć nadany przez dostawcę unikalny numer, który pozwoli na jednoznaczne
zidentyfikowanie takiego urządzenia w razie np.: awarii lub serwisu, numer powinien zostać przyklejony
na urządzeniu. Urządzenia jak: komputery PC, monitory i ups’y powinny ze sobą współpracować oraz być
ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń. W zamówieniu oferowany może być
jedynie sprzęt i oprogramowanie fabrycznie nowe, nigdzie nieużywane poza oczywistą sytuacją związaną
z jego testowaniem. W zamówieniu musi być oferowany sprzęt dopuszczony do sprzedaży w Polsce i na
terenie UE, posiadający ważną deklarację CE. Część 2: Dostawa laptopów: - Laptop – typ A - zgodnie ze
specyfikacją (Załącznik nr 6b do SIWZ) – 16 szt. - Laptop – typ B - zgodnie ze specyfikacją (Załącznik nr
6b do SIWZ) – 2 szt. Informacje dodatkowe dot. specyfikacji sprzętu: Oferent zobowiązany jest
dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z podaniem
numerów katalogowych (producenta sprzętu) poszczególnych modułów/podzespołów. W razie zaistnienia
wątpliwości podczas oceny przedstawionej oferty, oferent zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego
przedstawić dokumentację techniczną oraz oświadczenie producenta oferowanego sprzętu podpisane
przez upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu, że oferowany do przetargu sprzęt spełnia
wymogi specyfikacji technicznej. Do urządzeń muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty
takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem,sterownikami dodawanymi do sprzętu. Każdy laptop musi mieć zainstalowany system operacyjny z
ustawieniami domyślnymi wraz z wszystkimi zainstalowanymi sterownikami do urządzeń znajdujących
się w danym sprzęcie komputerowym. Nie dopuszcza się licencji typu: STUDENT, EDUCATION itp.,
wykluczających użytkowanie systemu operacyjnego w administracji publicznej. Każde urządzenie
powinno mieć nadany przez dostawcę unikalny numer, który pozwoli na jednoznaczne zidentyfikowanie
takiego urządzenia w razie np.: awarii lub serwisu, numer powinien zostać przyklejony na urządzeniu. W
zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt i oprogramowanie fabrycznie nowe, nigdzie nieużywane
poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. W zamówieniu musi być oferowany sprzęt
dopuszczony do sprzedaży w Polsce i na terenie UE, posiadający ważną deklarację CE. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6A i 6B do
SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki
towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są
uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów
przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby
opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując
przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W
związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu
zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1)
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach
technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza
zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych
poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3)
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych
oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją
techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej
SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60040.65 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CPU ZETO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 20
Kod pocztowy: 58-500
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 71535.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67342.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 89852.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa laptopów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52845.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KOMBIT PLUS Sp. z o.o., Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 60
Kod pocztowy: 61-612
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 60956.34

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60956.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68904.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.