To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 759894-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 (58) 586 75 86
e-mail: przetargi@skzukowo.pl
www: http://www.skzukowo.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/8/D/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego spełniających warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2311, ze zm.) tj. znaków drogowych pionowych, tablic drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i konstrukcji wsporczych.
2. Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
- 34992200-9 – znaki drogowe.
3. Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Ilość przedmiotu zamówienia została podana szacunkowo na okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzach rzeczowo-cenowych, a wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamówień poszczególnych pozycji zawartych w formularzu rzeczowo-cenowym do oferty, jednak do wysokości wartości całej oferty. O ilości zapotrzebowania na dostawę poszczególnych znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określają aktualne potrzeby remontowe, inwestycyjne lub zlecenia Gminy Żukowo na ustawienie lub modyfikacje znaków.
5. Ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zależne będzie od ilości przedmiotu zamówienia dostarczonego w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez wykonawcę.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia oprócz jego sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez pracownika zamawiającego.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku.
8. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb zamawiającego, na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną,
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w max. terminie – 5 dni roboczych zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00 do siedziby zamawiającego. Przez dni robocze zamawiającego należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca określi termin dostawy w formularzu oferty.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości dostarczanego asortymentu w całym okresie realizacji umowy. Na każde żądanie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanego asortymentu aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę oraz deklarację zgodności wydaną przez producenta.
11. Każdorazowa ilość i jakość dostarczonego asortymentu zostanie sprawdzona przez pracownika zamawiającego. Każda dostawa winna być udokumentowana dokumentem WZ.
12. W przypadku dostarczenia asortymentu w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, zamawiający może odmówić odbioru dostawy. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia asortymentu zgodnego z zamówieniem w ciągu max. 3 dni. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia poniesie wykonawca.
13. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 3 lata gwarancji na dostarczony asortyment. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca określi okres gwarancji w formularzu oferty.
14. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
15. Kształty i rozmiary znaków pionowych, tablic drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2311, ze zm.)
16. Znaki i tablice drogowe (folia II generacji), słupki do znaków (ocynkowane).
17. Znaki i tablice drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego winny być wyposażone w komplet elementów pozwalających prawidłowo zamocować znak do konstrukcji wsporczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.99.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 295361.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 363294.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 521815.20
Waluta: PLN
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 295361.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 363294.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 521815.20
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Zakup z dostawą materiałów do oznakowania pionowego i poziomego dróg, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- Roboty budowlane polegające na montażu wraz z wykonaniem i dostawą oznakowania drogowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i tablic z nazwami ulic na terenie gminy Długołęka
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.