eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401161-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Powiat Nowodworski:

Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763282-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowodworski, krajowy numer identyfikacyjny 13270034000000, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 765 32 90
faks: 22 765 32 91
e-mail: zp@nowodworski.pl
www: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r.
poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546),
w tym:

1) tablice samochodowe:
a. zwyczajne jednorzędowe,
b. zwyczajne dwurzędowe,
c. indywidualne jednorzędowe,
d. indywidualne dwurzędowe,
e. zabytkowe jednorzędowe,
f. zabytkowe dwurzędowe,
g. tymczasowe jednorzędowe,
h. tymczasowe dwurzędowe,
i. tymczasowe jednorzędowe badawcze,
j. tymczasowe dwurzędowe badawcze,
k. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone,
l. tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej (tymczasowe jednorzędowe zmniejszone),
ł. profesjonalne jednorzędowe,
m. profesjonalne dwurzędowe,
n. zwyczajne jednorzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym,
o. zwyczajne dwurzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym,
p. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym;

2) tablice motocyklowe:
a. zwyczajne,
b. indywidualne,
c. zabytkowe,
d. tymczasowe,
e. tymczasowe badawcze,
f. profesjonalne,
g. do motocykli o napędzie elektrycznym, wodorowym;

3) tablice motorowerowe:

a. zwyczajne,
b. tymczasowe,
c. tymczasowe badawcze,
d. profesjonalne,
e. do motorowerów o napędzie elektrycznym, wodorowym.

2. Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w rozporządzeniach,
o których mowa w ust. 1, oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi określonymi w tych rozporządzeniach.

3. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane
w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 717) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych
i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547).

4. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości :

1) tablice samochodowe wydawane w kompletach (w tym wtórniki tablic samochdowych, jeśli są wydawane w kompletach): 10 950 kpl.,
2) tablice samochodowe wydawane w sztukach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli są wydawane w sztukach): 1 700 szt.
3) tablice motocyklowe (w tym wtórniki tablic motocyklowych): 850 szt.,
4) tablice motorowerowe (w tym wtórniki tablic motorowerowych): 350 szt.

5. Warunki realizacji zamówienia:

1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin, miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Tablice dostarczane będą przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki lub do filii urzędu w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 – 190 Nasielsk.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny,
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
3) Zamawiający dopuszcza składanie zamówień drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot danego zlecenia w terminie wskazanym
w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy:
3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego.
5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę
w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji:
12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic.
6) Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego, z miejsc dostawy tablic, tj. z jego siedziby - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub odpowiednio z filii Starostwa w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów.
Informacje uzupełniające:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 44.42.34.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 267307.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 347200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 347200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 347475.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.