To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: działanie 2.2. Gospodarka Odpadami Komunalnymi oś priorytetowa II Ochrona Środowska, w tym adaptacja do zmian klimatu Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Numer ogłoszenia: 612660-N-2020
Numer ogłoszenia: 540240532-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 722 66 32
faks: 62 590 32 66
e-mail: eko7@krotoszyn.pl
www: www.bip.eko7.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GOA.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy sprzętu i wyposażenia budowanych/modernizowanych Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościach:
-Krotoszyn – na części działki ew. nr 3750/6 (adres : ul. Ceglarska 45),
-Kobylin – na części działki ew. nr 968/3 ( adres : Rzemiechów 23),
-Sulmierzyce – na części działki ew. nr 1717/2 oraz 1702/2,
-Zduny – na części działki ew. nr 2616/2.
Zamówienie obejmuje dostawy:
-sprzętu do obsługi poszczególnych PSZOK (ciągnik z osprzętem, rębak do gałęzi, kosiarki i kosy do trawy),
-kontenerów i pojemników na odpady z oznaczeniami,
-mebli i innego wyposażenia pomieszczeń PSZOK,
-wyposażenia pomieszczeń magazynowo-warsztatowych,
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa sprzętu do obsługi poszczególnych PSZOK (ciągnik z osprzętem, rębak do gałęzi, kosiarki i kosy do trawy)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) postępowanie dla w/w części zamówienia zostało unieważnione z uwagi na to, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu dla cz. I nie została złożona żadna oferta.
NAZWA: Dostawa kontenerów i pojemników na odpady z oznaczeniami
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) postępowanie dla w/w części zamówienia zostało unieważnione z uwagi na to, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 cyt. wyżej ustawy PZP odrzucona z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
W ofercie Wykonawcy stwierdzono, że wykonawca nie podał żadnych informacji w zakresie parametrów technicznych oferowanego asortymentu. Nie złożył zał. nr 6a, którego wzór został przygotowany w celu określenia parametrów technicznych oferowanego sprzętu, przez co doprowadził do niezgodności oferty z treścią SIWZ.
Wobec wymogu Zamawiającego o konieczności wypełnienia parametrów oferowanych, brak ich podania przez Wykonawcę, a tym samym brak możliwości weryfikacji co konkretnie zostało Zamawiającemu zaoferowane, stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ, skutkującą koniecznością jej odrzucenia. Informacja o oferowanych parametrach stanowi istotny, kluczowy element oferty, wskazuje bowiem co konkretnie stanowi przedmiot oferty.
W powyższej sytuacji Zamawiający nie był uprawniony do dokonania poprawienia treści oferty Wykonawcy na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, ponieważ w przypadku, kiedy wykonawca nie podał żadnych informacji w zakresie parametrów technicznych, nie można mówić o poprawieniu innej omyłki niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, lecz raczej o wprowadzeniu do oferty nowej treści, nowych informacji, o złożeniu za wykonawcę nowego oświadczenia w zakresie parametrów nieznanych Zamawiającemu.
Jeżeli ustalenie konkretnych parametrów technicznych wymagałoby uzyskania dodatkowych informacji od Wykonawcy, to działanie takie stanowiłoby negocjacje z wykonawcą, które zgodnie z art. 87 ust. 1 Pzp zdanie drugie są czynnością niedopuszczalną.
W zaistniałej sytuacji Zamawiający nie mógł odgadywać intencji Wykonawcy i poprawiać lub wyjaśniać jego oferty.
NAZWA: Dostawa mebli i innego wyposażenia pomieszczeń PSZOK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21443.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk
Email wykonawcy: design.kaczmarczyk@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Pokoju 7A/7
Kod pocztowy: 40-859
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26095.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129051.60
Waluta:
NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń magazynowo-warsztatowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) postępowanie dla w/w części zamówienia zostało unieważnione z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 55 000,00 PLN brutto, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Pięcioletni przegląd budynków w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarami oraz badanie szczelności instalacji gazowych w budynkach
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Zaleszany
- Zakup ciągnika z osprzętem na potrzeby Gminy Milówka
- Najem długoterminowy na okres 48 miesięcy dwóch ciągników rolniczych z kosiarkami bijakowymi na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu.
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej , 21/ZP/2025
- Zakup przyczepy ciągnikowej oraz ciągnika z osprzętem
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przystosowanego do prowadzenia nauki jazdy dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.