To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminy Łąck - Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766253-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 242614379
faks: 242614131
e-mail: a.marciniak@gzklack.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminy Łąck - Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GZK.272.04.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (tankowanie) paliw dokonywana bezpośrednio na stacji paliw do samochodów służbowych i urządzeń:Benzyna bezołowiowa (Pb 95) - w ilości 1 100 litrów, Benzyna bezołowiowa (Pb 98) - w ilości 200 litrów, Olej napędowy (ON) - w ilości 29 100 litrów. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowej.Rozliczenie zakupów dokonywane będzie w następujących okresach, tj.:1.od 01. do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego, 2.od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego.Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: 1.datę dokonania transakcji,2.ilość, rodzaj paliwa i jego cenę jednostkową,3.wartość zakupu przed i po opuście (rabacie), 4.nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji,5.numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia, którego dotyczy transakcja,6.nazwiska osób uczestniczących w transakcji. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliw z dystrybutorów Wykonawcy całodobowo przez wszystkie dni tygodnia. Wykaz samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych oraz urządzeń będzie stanowił załącznik do umowy. Przedmiot zamówienia został określony zgodnie z Klasyfikacją wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 09134100-8, Kod CPV: 09132100-4
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 104286.82 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, „MARES” Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zielna 47, 87-800 Włocławek
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128272.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129474.88
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie 39 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art.91 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminy Łąck- Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2021 r.” w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego , tj. do dnia 21.12.2020 r do godz. 11:00 wpłynęły 2 oferty. Oferta złożona prze firmę Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, „MARES” Sp. z o.o., z siedzibą 87-800 Włocławek, ul. Zielna 47, według kryterium oceny ofert określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. Wykonawca spełnił wszystkie wymagania udziału w postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający wybrał ofertę firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, „MARES” Sp. z o.o., z siedzibą we Włocławku jako ofertę najkorzystniejszą w ramach prowadzonego postępowania pn.: „Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminy Łąck- Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2021 r.”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
- Zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego w Iłży
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.