eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko"Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich."



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401425-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku:

"Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, krajowy numer identyfikacyjny 00030254000000, Warszawska 31, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 874 282 574
faks: 874 282 574
e-mail: zaopatrzenie@dps-gizycko.pl
www: http://dps-gizycko.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS.DAG.3601.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa ujęta w załączniku nr 1.
3. Wszystkie dostawy będą realizowane cyklicznie, od 01.01.2021 r. do czasu wyczerpania przedmiotu zamówienia nie później niż do 31.12.2021 r., wg zleceń/ zamówień Zamawiającego. Dopuszcza się przekazywanie zleceń w formie telefonicznej, e-mailowej i faksem.
4. Dostawy przedmiotu dokonywane będą w terminie najpóźniej 2 dni roboczych od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dostawy nabiału dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00.
5. Oferowane artykuły żywnościowe muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać określone artykuły o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności, normami i certyfikatami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów.
7. Wykonawca winien dostarczać produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Zakwestionowany towar nie wpływa na ogólną ilość produktów pozostałych do dostarczenia w ramach trwania umowy.
9. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w formularzu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych.
2.1. W przypadku, gdy w Instrukcji dla wykonawcy Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych.
2.2. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów jakościowych, technologicznych (w tym dotyczących wydajności) i smakowych.
2.3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, wydajnościowych i równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się skład produktu, przeznaczenie, kolorystykę, konsystencję, strukturę, bezpieczeństwo i okres przydatności do użycia itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w Instrukcji dla wykonawcy.
2.4. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich.”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52118 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Mona – Kontra Sp. z o.o
Email wykonawcy: sekretariat@mona.suwalki.pl
Adres pocztowy: ul. Majora Hubala 6
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53458.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53458.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53458.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie . 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie
Zamawiający uprzednio ogłosił postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (nr ogłoszenia w BZP – 593781-N-2020 z dnia 2020-10-06). W ramach niniejszego postępowania zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 7 części, z których część 1 dotyczyła dostawy artykułów mleczarskich. W terminie na składanie ofert do części 1 wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp. W związku z powyższym postępowanie w tej części unieważniono.
W dniu 23.11.2020 r. zamawiający wszczął kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 613890-N-2020. Postępowanie zostało podzielone na dwie części, z których część 1 dotyczyła dostawy artykułów mleczarskich. Zamawiający nie dokonał istotnych zmian w warunkach zamówienia, a do upływu terminu na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty. Obie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. W związku z brakiem ofert, które nie podlegały odrzuceniu, postępowanie w tej części unieważniono.
W związku z powyższym zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania na wyłonienie wykonawcy dostaw artykułów mleczarskich w trybie z wolnej ręki, gdyż zostały spełnione przesłanki wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Do negocjacji zamawiający zaprosi firmę Mona – Kontra Sp. z o.o., ul. Majora Hubala 6, 16-400 Suwałki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.