Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
"Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 874 282 574
faks: 874 282 574
e-mail: zaopatrzenie@dps-gizycko.pl
www: http://dps-gizycko.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DPS.DAG.3601.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego- dostawa artykułów mleczarskich.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa ujęta w załączniku nr 1.
3. Wszystkie dostawy będą realizowane cyklicznie, od 01.01.2021 r. do czasu wyczerpania przedmiotu zamówienia nie później niż do 31.12.2021 r., wg zleceń/ zamówień Zamawiającego. Dopuszcza się przekazywanie zleceń w formie telefonicznej, e-mailowej i faksem.
4. Dostawy przedmiotu dokonywane będą w terminie najpóźniej 2 dni roboczych od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dostawy nabiału dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00.
5. Oferowane artykuły żywnościowe muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać określone artykuły o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności, normami i certyfikatami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów.
7. Wykonawca winien dostarczać produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Zakwestionowany towar nie wpływa na ogólną ilość produktów pozostałych do dostarczenia w ramach trwania umowy.
9. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w formularzu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych.
2.1. W przypadku, gdy w Instrukcji dla wykonawcy Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych.
2.2. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów jakościowych, technologicznych (w tym dotyczących wydajności) i smakowych.
2.3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, wydajnościowych i równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się skład produktu, przeznaczenie, kolorystykę, konsystencję, strukturę, bezpieczeństwo i okres przydatności do użycia itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w Instrukcji dla wykonawcy.
2.4. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52118 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mona – Kontra Sp. z o.o
Email wykonawcy: sekretariat@mona.suwalki.pl
Adres pocztowy: ul. Majora Hubala 6
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53458.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53458.50
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie . 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie
Zamawiający uprzednio ogłosił postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (nr ogłoszenia w BZP – 593781-N-2020 z dnia 2020-10-06). W ramach niniejszego postępowania zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 7 części, z których część 1 dotyczyła dostawy artykułów mleczarskich. W terminie na składanie ofert do części 1 wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp. W związku z powyższym postępowanie w tej części unieważniono.
W dniu 23.11.2020 r. zamawiający wszczął kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w BZP pod nr 613890-N-2020. Postępowanie zostało podzielone na dwie części, z których część 1 dotyczyła dostawy artykułów mleczarskich. Zamawiający nie dokonał istotnych zmian w warunkach zamówienia, a do upływu terminu na składanie ofert, wpłynęły dwie oferty. Obie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. W związku z brakiem ofert, które nie podlegały odrzuceniu, postępowanie w tej części unieważniono.
W związku z powyższym zamawiający podjął decyzję o przeprowadzeniu postępowania na wyłonienie wykonawcy dostaw artykułów mleczarskich w trybie z wolnej ręki, gdyż zostały spełnione przesłanki wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Do negocjacji zamawiający zaprosi firmę Mona – Kontra Sp. z o.o., ul. Majora Hubala 6, 16-400 Suwałki.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO, A TAKŻE MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Węgorzewie.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.