Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania: urządzeń wielofunkcyjnych, w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 81 759 17 35
faks: 81 759 17 35
e-mail: pcprswidnik@wp.pl
www: https://www.pcpr-swidnik.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania: urządzeń wielofunkcyjnych, w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie dotyczy dostawy 41 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (druk atramentowy kolorowy) z przeznaczeniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, posiadać funkcje drukowania, skanowania, kopiowania, ponadto z okresem gwarancji min. 12 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27302.31 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Megatech Dariusz Gutek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31266.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31266.60
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przed udzieleniem niniejszego zamówienia dwukrotnie przeprowadził postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie przetargów nieograniczonych. Przetargi te obejmowały m.in. dostawę 41 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (jako część zamówienia).
W obydwu postępowaniach wybierani wykonawcy uchylali się od zawarcia umowy argumentując ten fakt w szczególności brakiem dostępności urządzeń wielofunkcyjnych na rynku z uwagi na niespotykany dotąd popyt, czego skutkiem są braki magazynowe u dystrybutorów czy u samych producentów.
Biorąc pod uwagę fakt, iż celem zakupu jest dostawa przedmiotu zamówienia z przeznaczeniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, które przede wszystkim z powodu tzw. lockdownu z tytułu Covid19, odczuwają negatywne skutki ograniczonego dostępu do edukacji, taki zakup jest natychmiast niezbędny do wykonywania obowiązków szkolnych w warunkach domowych w trybie zdalnego nauczania.
Ponadto warunki wykorzystania dotacji uniemożliwiają aktualnie dokonanie zakupu w innym trybie niż zamówienie z wolnej ręki.
W niniejszej stanie faktycznym mamy do czynienia z wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, co stanowi podstawę udzielenia zamówienia w tymże trybie.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarządzanych przez Zamawiającego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiającego
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarki fotograficznej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu drukującego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
więcej: Kolorowe drukarki atramentowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.