To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego "Posiłek w szkole i w domu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 762976-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 68 478 43 20 do 24
faks: 68 359 16 40
e-mail: ops_gminygubin@o2.pl
www: www.http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_gmina_gubin
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków do szkół na terenie Gminy Gubin w okresie od 18 stycznia 2021 r. do 22 grudnia 2021 r. w dniach nauki szkolnej, w ramach programu wieloletniego "Posiłek w szkole i w domu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gubin w dniach od poniedziałku do piątku:
2. Założenia:
Rodzaj posiłku:
- trzy razy w tygodniu – obiad typu drugie danie mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej trzech rodzajach niepowtarzających się w przeciągu tygodnia; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu).
- dwa razy w tygodniu – obiad typu drugie danie z jajkiem lub rybą albo też posiłek typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety (jajko, ryba, naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety mają być podawane przemiennie).
Do posiłków mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć.
Do posiłków co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być podana kasza, ryż lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą dania typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, krokiety).
Gramatura posiłku:
- ziemniaki (kasza lub ryż albo makaron) 200 g, mięso lub ryba 80 g + surówka (jarzyny gotowane) 100g;
- naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi od 250 g do 300 g;
3. Dostawa posiłków w naczyniach jednorazowych wraz z jednorazowymi sztućcami posiadającymi wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi od poniedziałku do piątku między godziną 10.30 a 13.30 do niżej wymienionych szkół:Szkoły Podstawowej w Czarnowicach, lokalizacja w Bieżycach 3;Szkoły Podstawowej w Chlebowie 19; Oddział Przedszkolny w Wałowicach 4; Szkoły Podstawowej w Czarnowicach 9;Szkoły Podstawowej w Starosiedlu 5; Szkoły Podstawowej w Grabicach, lokalizacja
w Strzegowie 21; Szkoły Podstawowej w Grabicach 26;Razem 87
W okresie objętym zamówieniem przewiduje się wydanie łącznie około 16.008 posiłków.
4. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość osób korzystających z posiłków podana w pkt. 3 została określona szacunkowo i może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie obowiązywania umowy, w zależności od ilości uczniów uprawnionych do otrzymywania posiłków oraz w zależności od liczby dzieci obecnych każdego dnia na zajęciach w szkole. Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół lub wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
5. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno sanitarnych. Usługodawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi
w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020 , poz. 2021 ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.52.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103731.84 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Restauracja "Jaskółka" Wacław Ugrynowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowskie Przedmieście 25
Kod pocztowy: 68-300
Miejscowość: Lubsko
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 112056.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112056.00
Waluta: złoty
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.