eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaUtrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402173-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o.:

Utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765902-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 60290132000000, ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 436 246
faks: 833 426 837
e-mail: zglbiala@wp.pl
www: https://www.zglbp.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości pomieszczeń i otoczenia budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): U/10/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynków użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021r. 1.2. Zamówienie podzielone zostało na cztery części: CZĘŚĆ I: Budynek przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej: Zakres obowiązków obejmuje: 1) Codzienne (tj. od poniedziałku do piątku oraz z wyłączeniem świąt) sprzątanie części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 2147m2: a) holu, korytarzy, klatek schodowych, wind – 2 szt., poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp., b) utrzymanie w czystości sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości (dla ok. 350 osób), c) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku: w holach, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach co najmniej jeden raz w miesiącu (ok. 350m2). 2) codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych o pow. ok. 1013m2, poprzez: a) zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp., b) wycieranie z kurzu powierzchni biurek, stolików i innych mebli znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, c) mycie okien i drzwi w pomieszczeniach biurowych co najmniej jeden raz w miesiącu (ok. 300m2). 3) utrzymanie terenów zielonych o łącznej powierzchni ok. 9096m2 oraz utrzymanie dojść, dojazdów i parkingów o łącznej powierzchni sprzątanej ok. 5788m2 poprzez: a) koszenie (w zależności od warunków pogodowych nie rzadziej niż 1 x w miesiącu) i grabienie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów itp. b) sprzątanie, zamiatanie i zimowe utrzymanie (odśnieżanie, likwidacja śliskości itp.) dojść, dojazdów i parkingu, c) utrzymanie w czystości zabudowy śmietnikowej, zgłaszanie nieczystości stałych do wywozu. 4) Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie (godziny popołudniowe lub indywidualnie uzgodnione z użytkownikami). 5) Wykonawca w imieniu swoim i pracowników zobowiązuje się do przestrzegania poufności informacji i dokumentów, znajdujących się w pomieszczeniach zleconych do sprzątania. 6) Zimowe utrzymanie otoczenia obiektu powinno zapewniać bezpieczne dojście i dojazd pojazdów na terenie obiektu. 7) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby. 8) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki higieniczne stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca. Wymagania jakie winny spełniać środki higieniczne: - papier toaletowy – typu gigant, długość rolki ok. 150m, biały, dwuwarstwowy; - mydło w płynie – o właściwościach antybakteryjnych, ze środkiem nawilżającym, zapachowe, o gęstej konsystencji. CZĘŚĆ II: Budynek przy ul. Piłsudskiego 15 w Białej Podlaskiej: Zakres obowiązków obejmuje: 1) codzienne sprzątanie części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 282,17m2: a) korytarzy, sali głównej, klatek schodowych - 2 szt., poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu itp. b) utrzymanie w czystości sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości (dla ok. 36 osób), c) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku: w korytarzach, sali głównej, klatkach schodowych, łazienkach oraz wycieranie poręczy co najmniej jeden raz w miesiącu (ok. 35m2). 2) sprzątanie pomieszczeń biurowych: a) dwa razy w tygodniu sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 147,83 m2poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp., b) codzienne opróżnianie koszy, c) raz w tygodniu sprzątanie sali rozpraw i archiwum o pow. 48,22 m2, d) mycie okien w pomieszczeniach biurowych dwa razy w roku (ok. 110m2). 3) Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie. 4) Wykonawca w imieniu swoim i pracowników zobowiązuje się do przestrzegania poufności informacji i dokumentów, znajdujących się w pomieszczeniach zleconych do sprzątania. 5) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby. 6) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki higieniczne stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca. Wymagania jakie winny spełniać środki higieniczne: - papier toaletowy – typu gigant, długość rolki ok. 150m, biały, dwuwarstwowy; - mydło w płynie – o właściwościach antybakteryjnych, ze środkiem nawilżającym, zapachowe, o gęstej konsystencji. CZĘŚĆ III: Budynki mieszkalne wielorodzinne przy ul. Jana III Sobieskiego 2,4,6 w Białej Podlaskiej: Zakres obowiązków obejmuje: 1) utrzymanie czystości części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 1 588,19m2: a) 12 klatek schodowych, poprzez zamiatanie, zmywanie 1 x w tygodniu, b) mycie lamperii, mycie drzwi wejściowych, zamiatanie korytarzy piwnicznych 1 x w miesiącu 2) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. CZĘŚĆ IV: Budynek usługowy przy ul. Brzeskiej 1 w Białej Podlaskiej: Zakres obowiązków obejmuje: 1) utrzymanie czystości części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 176,15m2: a) 2 klatek schodowych oraz dźwigu osobowego, poprzez zamiatanie, zmywanie 1 x w tygodniu, b) wycieranie poręczy, skrzynek, parapetów, omiatanie pajęczyn 1 x w miesiącu c) mycie lamperii, okien, mycie drzwi wejściowych 2 x w roku 2) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. 1.3. Środki chemiczne, myjące, czyszczące i dezynfekujące przeznaczone do wykonania usługi winny posiadać wymagane atesty i być dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa oraz będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 1.4. Zamawiający udostępni Wykonawcy do dnia podpisania umowy obiekty w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia oraz pomieszczenia do przechowywania sprzętu i środków czystości przez Wykonawcę. 2. Zgodnie z dyspozycją w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający opisuje obowiązek zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. 2.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy zgodnym z przepisami kodeksu pracy i odpowiadającym wykonywanym zadaniom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Budynek przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 147047.89 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RAMES Robert Sucharzewski
Email wykonawcy: rames100@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 34 Pułku Piechoty 13
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 169989.48

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 169989.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 169989.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Budynek przy ul. Piłsudskiego 15 w Białej Podlaskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19970.31 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RAMES Robert Sucharzewski
Email wykonawcy: rames100@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 34 Pułku Piechoty 13
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17589.36

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17589.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Budynki mieszkalne wielorodzinne przy ul. Jana III Sobieskiego 2,4,6 w Białej Podlaskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19008.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RAMES Robert Sucharzewski
Email wykonawcy: rames100@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 34 Pułku Piechoty 13
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17712.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17712.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21204.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Budynek usługowy przy ul. Brzeskiej 1 w Białej Podlaskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2682.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RAMES Robert Sucharzewski
Email wykonawcy: rames100@wp.pl
Adres pocztowy: ul. 34 Pułku Piechoty 13
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3837.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3837.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4227.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.