To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-14
USŁUGI PRALNICZE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 763543-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 7401434, 7401461
faks: 62 7401 301
e-mail: dpszakrzew@poczta.onet.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
USŁUGI PRALNICZE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kompleksowe pranie, w tym: bielizny pościelowej, odzieży mieszkańców, wyposażenia łóżek i innego asortymentu (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralnicach Wykonawcy.
Konfekcjonowanie asortymentowe i wagowe po procesie prania,
Wydzielenie po zakończonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych do weryfikacji przez komórki Zamawiającego.
Drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny – 3 dni robocze).
Maglowanie, prasowanie, krochmalenie obrusów i pościeli z płótna,
Transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny i odzieży brudnej z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny i odzieży czystej z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego,
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 93.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99200 ZŁ
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZGO-NOVA Sp.z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Witaszyczki 1 A 63-200 Jarocin
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Witaszyczki
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 99200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 108000
Waluta: zł
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.