To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-14
Dostawa urządzeń laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 615157-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: http://us.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.135.2020.DW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem
zamówienia była dostawa urządzeń laboratoryjnych (młyn planetarno – kulowy – 1 szt oraz fitotron – 1 szt.) ,
zwanych dalej „urządzeniami/ urządzeniem”. Oferowane urządzenia powinny być fabrycznie nowe i
nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (nie wcześniej niż 2020), posiadać stosowne certyfikaty i
aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup
urządzenia wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem oraz uruchomieniem (cz.B), a także bezpłatny serwis gwarancyjny. Po dokonaniu
montażu i uruchomienia wykonawca przeprowadzi szkolenie dla co najmniej 2 osób, w terminie
uzgodnionym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego (część B)/ Wykonawca przeprowadzi szkolenie
dla co najmniej 2 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; Zamawiający dopuszcza formę szkolenia
online (część A) 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 (A-B) do SIWZ. 4)
Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie przewidywał
udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6)
Wymagany termin realizacji zamówienia: a) w zakresie części A: do 8 tygodni od zawarcia umowy; b) w
zakresie części B: do 10 tygodni od zawarcia umowy. Termin realizacji stanowi, obok ceny oraz terminu
gwarancji, jedno z kryteriów oceny ofert, oceniane na podstawie długości oferowanego terminu realizacji. w
przypadku zaoferowanie krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji, oferta Wykonawcy
otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 7) Adres
dostawy: a) w zakresie części A: Wydział Nauk Przyrodniczych, Instytut Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-
200 Sosnowiec; b) w zakresie części B: Wydział Nauk Przyrodniczych Instytut Biologii, Biotechnologii i
Ochrony Środowiska, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. 8) Wymagany minimalny okres gwarancji: 24
miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. Okres gwarancji
stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowanie dłuższego niż minimalny
wymagany okres gwarancji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi
w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera
wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których
mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11) Podwykonawcy. 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza
zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych
podwykonawców (zgodnie z treścią ust.5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku,
kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający
przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku
osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu
zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część A: młyn planetarno- kulowy - 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47854.60 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Verder Polska sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Porcelanowa 23
Kod pocztowy: 40-246
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 59997.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 59997.00
Waluta: pln
NAZWA: Część B: Fitotron - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 406540.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VWR International sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Limbowa 5
Kod pocztowy: 80-175
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49999.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50794.02
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Rozbudowa chromatografu HPLC firmy Shimadzu
- Sprzedaż i dostarczenie wirówki wraz z wyposażeniem
- Zakup nakrywarki.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.