To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-14
Odbiór, transport i zrzut odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 763613-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (034) 327-53-20
faks: (034) 327-52-66
e-mail: przetargi@czpk.czest.pl
www: www.czpk.czest.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Odbiór, transport i zrzut odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 24/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiot zamówienia:
Odbiór, transport i zrzut odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
2. Zakres zamówienia:
a) Miejsce unieszkodliwienia odcieku składowiskowego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Częstochowie, punkt zlewny ul. Wały Dwernickiego w Częstochowie
b) Maksymalna ilość odcieku składowiskowego do odbioru, transportu i zrzutu w ramach zamówienia: 15 000,00 Mg.
c) Dyspozycje w zakresie terminów i ilości wywożonego odcieku wydawane będą przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, przy czym dzienna wymagalna ilość odcieku do wywozu wynosi w okresie od 15.01.2021r. do 14.01.2022r. max. 100 Mg.
d) Zrzut odcieku w punkcie zlewnym określonym w pkt 3.3.a) musi odbywać się w godzinach: 6:00 – 8:00 i 20:00 – 22:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.46.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 384000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "Inter - Plast" Tomasz Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wspólna 11
Kod pocztowy: 42-260
Miejscowość: Kamienica Polska
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 367902.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 448578.00
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.