To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
"Organizacja dowozu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest finansowane ze środków UE w ramach projektu „Dzienny Dom Pomocy w Radomyślu Wielkim”, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 762523-N-2020
Numer ogłoszenia: 540537911-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 14 682 07 05
faks: 14 682 07 05
e-mail: nasza_gmina@poczta.onet.pl
www: http://nasza-gmina.org/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Organizacja dowozu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/9/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje:
1.Organizacja dowozu dla 20 uczestników projektu z miejsca zamieszkania do Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim przy ul. Krasińskiego 1, busem 24 osób + kierowca oraz odwiezienie po zajęciach. Bus ma być wyposażony w szyny podjazdowe i sprawną klimatyzacje.
a) Zakres przewozów szacuje się średnio 100 km/dzień, średnio 20 dni/m-c w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022. Łącznie liczba kilometrów wynosi 48 000 km.
b) Transport uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim na wyjazdy integracyjno- aktywizacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 wyjazdów integracyjnych, średnia liczba kilometrów na jeden wyjazd wynosi 300 km.
Terminy wyjazdów integracyjnych będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcom.
Do wyceny usługi dowozu uczestników DDP należy przyjąć łącznie 51 000 km.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi.
Godziny dowozu i odwozu do uzgodnienia z Zamawiającym, dostosowane do czasu pracy DDP (7.00-15.00).
2. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby faktycznie przejechanych kilometrów.
3. Zamawiający wymaga aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
- w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny pojazdów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie;
- odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
- przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
- każdemu z uczestników miejsca siedzącego w busie;
- w przypadku awarii busu – podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy.
5. W przypadku zmiany organizacji zajęć w DDP Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu i odwozu uczestników DDP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 218166.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. „OGRO-TRANS” Paweł Szumowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mokrzec 43a
Kod pocztowy: 39-220
Miejscowość: Pilzno
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 142800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 194820.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.