To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
"Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766545-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 87 429 94 80
faks: 87 429 94 80
e-mail: jacek.gzk@wp.pl
www: www.gzkbystry.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GZK/ZP/6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia
Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki.
2. Określenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień.
Kod CP – 14210000-6 – Żwir, piasek, kamień kruszony, kruszywa.
3. Szacunkowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przewiduje się zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem, ze składowisk znajdujących się na terenie Gminy Giżycko z odbiorem transportem własnym Zamawiającego, wg frakcji:
• mieszanka żwirowa kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 mm, kruszywa klasy C50/30. Szacunkowa wielkość zamówienia, jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 10.000 ton.
• piasek zwykły 0/2mm
Szacunkowa wielkość zamówienia, jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 2 000 ton.
• pospółka - kruszywo naturalne
Szacunkowa wielkość zamówienia, jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 1 000 ton.
Zaproponowana przez wykonawcę w ofercie cena jednostkowa (1 tony) kruszywa uwzględnia wszystkie koszty związane z zakupem materiału.
4. Warunki dostawy
4.1. Zakup kruszywa będzie następował sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
4.2. Wykonawca rozpocznie realizacje dostaw w dniu i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu (faks lub email) jednakże nie później niż 2 dnia roboczego od czasu zgłoszenia potrzeby realizacji dostaw chyba, że w zamówieniu wskazano późniejszy termin i godzinę. W zamówieniu zostanie określona też ilość i rodzaj materiału do transportu oraz osoba ze strony Zamawiającego, która potwierdzi należyte wykonanie usługi.
4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości szacunkowej kruszywa, o której mowa pkt. 3 co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. Wykonawca w związku z zmniejszeniem ilości szacunkowej kruszywa nie może dochodzić roszczeń, z tytułu nie zrealizowania w całości szacunkowej ilości i wartości oferty.
4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości szacunkowej zamawianego kruszywa, o której mowa pkt. 3, a co za tym idzie, zwiększenia zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty do 50% w przypadku nieprzewidzianego zwiększenia zapotrzebowania w związku z realizowanymi naprawami dróg gminnych. W przypadku zwiększenia ilości kruszywa Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kruszywo po cenach jednostkowa za 1 tona zgodne z ceną zaproponowana w złożonej ofercie.
4.5. Mieszanka żwirowa powinna mieć optymalne uziarnienie. Krzywa uziarnienia mieszanki powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia. Kruszywo naturalne użyte do mieszanki żwirowej powinno spełniać wymagania normy EN 13242:2002+A1:2007 (odpowiednik krajowy PN-EN 13242+A1:2010). (zgodnie zał. nr 5).
4.6. Wykonawca przed wydaniem materiału zgromadzi przygotowane kruszywo na pryzmie o wielkości min. 500 m3 i dołączy badanie laboratoryjne potwierdzające, że zgromadzony materiał posiada optymalne uziarnienie zgodne z załącznikiem nr 5.
4.7. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załączy do każdej partii dostarczonego kruszywa zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty).
4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badań laboratoryjnych jakości dostarczonego kruszywa w przypadku podejrzenia przygotowania kruszywa niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy wyniki badań potwierdzi podejrzenie Zamawiającego wykonawca pokryje koszty związane z badaniem, odbierze na swój koszt przygotowane kruszywo, oraz zapłaci karę umowną w 30.000, 00 zł za każdy zdarzenie.
4.9. W przypadku opóźnienia w dostawie kruszywa zgodnie z zaoferowanym terminem w ofercie, Wykonawcy zapłaci na rzecz Zamawiający karę umowną w wysokości 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia.
4.10. Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w przypadku dwukrotnego stwierdzenia dostawy kruszywa nienależytej jakości.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 14.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 406504.07 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DROGBUD PAWEŁ KOCHAŃSKI 11-510 Wydminy, ul. Smętna 23
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 11-510 Wydminy, ul. Smętna 23
Kod pocztowy: 11-510
Miejscowość: WYDMINY
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 406000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 406000
Waluta: PLN
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO, A TAKŻE MIĘSA I WĘDLIN DROBIOWYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 24 WOG w Węgorzewie.
więcej: przetargi w Giżycku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.