eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola"Zakup wyposażenia do PCW"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-15

Ogłoszenie nr 510403084-N-2021 z dnia 2021-01-15 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:

"Zakup wyposażenia do PCW"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 758989-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 92539517000000, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 559 20 18
faks: 52 559 20 18
e-mail: pcpr@tuchola.pl
www: www.bippcprtuchola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup wyposażenia do PCW"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PC.361.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ nr 10 pn. „Meble biurowe”. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli biurowych wraz z montażem obejmujących: biurko narożne nr 1 – 1 szt., szafa na dokumenty nr 1 – 1 szt., biurko narożne nr 2 – 1 szt., komoda nr 1 – 1 szt., szafka – 1 szt., komoda nr 2 – 1 szt., szafa na dokumenty nr 2 – 1 szt., stół konferencyjny – 2 szt., biurko narożne nr 4 – 2 szt., szafa na dokumenty nr 3 – 1 szt., szafa na dokumenty nr 4 – 1 szt., szafa ubraniowa – 1 szt., szafa na dokumenty nr 5 – 1 szt., komoda nr 3 – 1 szt., krzesła konferencyjne – 15 szt., fotel obrotowy nr 1 – 1 szt., fotel obrotowy nr 2 – 2 szt. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39100000-3 meble, 39130000-2 meble biurowe, 39113100-8 fotele, 39112000-0 krzesła. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
CZĘŚĆ nr 12 pn. „Meble i sprzęt kuchenny – pomieszczenie socjalne” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) mebli i sprzętu kuchennego wraz z montażem obejmujących: szafka dolna o szerokości 60 cm – 1 szt., front dolny mocowany do zmywarki o szerokości 60 cm – 1 szt., szafka dolna, zabudowa płyty indukcyjnej – 1 szt., szafka dolna (3 szuflady) o szerokości 60 cm – 1 szt., szafka dolna wysoka o szerokości 50 cm – 1 szt., szafka dolna, wysoka o szerokości 50 cm – 1 szt., szafka górna, wisząca o szerokości 60 cm – 4 szt., blat – 1 szt., cokół – 1 szt., stół – 2 szt., krzesło – 8 szt., okap podszafkowy – 1 szt., zmywarka – 1 szt., płyta indukcyjna – 1 szt., lodówka – 1 szt., kuchenka mikrofalowa – 1 szt. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39100000-3 meble, 39140000-2 meble i wyposażenie kuchni, 39112000-0 krzesła, 39700000-9 sprzęt gospodarstwa domowego, 39711420-9 płyty grzewcze, 39711361-7 kuchenki elektryczne, 39711362-4 kuchenki mikrofalowe, 39711100-0 chłodziarki i zamrażarki, 39713100-4 zmywarki do naczyń. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
CZĘŚĆ nr 13 pn. „Laptopy z oprogramowaniem”. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych (nie noszących śladów użytkowania) laptopów z oprogramowaniem obejmujących: laptop z oprogramowaniem – 3 szt.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30213100-6 komputery przenośne 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy uwzględniając wymagania Zamawiającego określone i opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami projektu umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi ul. Kościuszki 16, 89-500 Tuchola. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.15.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ART-MEBEL Robert Michalewski
Email wykonawcy: info@art-mebel.net
Adres pocztowy: ul. Młyńska 3
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24550.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19095.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Meble i sprzęt kuchenny - pomieszczenie socjalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14780.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FPHU JANMAR
Email wykonawcy: mariusz.janmar@op.pl
Adres pocztowy: UL.Świętopełka 36c/8
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28745.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Laptopy z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ
Email wykonawcy: przetarg@mpcnet.pl
Adres pocztowy: UL. PODRZECZNA 38
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: KUTNO
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8643.45

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8643.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19926.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.