Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - ESIP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - ESIP
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.80.2020.AS
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP
Przedmiot główny:
CPV: 72.61.10.00-6
Nazewnictwo wg CPV: Usługi w zakresie wsparcia technicznego
Główne miejsce świadczenia usług: Gmina – Miasto Elbląg
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP, zwanego dalej Systemem Informatycznym.
3. Usługa asysty technicznej obejmuje:
a) telefoniczną pomoc i doradztwo we wszystkich sprawach związanych z używaniem i administrowaniem Systemu Informatycznego, w tym również w kontaktach z podwykonawcami;
b) usuwanie awarii krytycznych i awarii niekrytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego;
c) aktualizację Systemu Informatycznego wynikającą ze zmiany przepisów prawnych oraz organizacyjnych Urzędu Miejskiego lub Jednostek Podległych;
d) udzielenie Zamawiającemu prawa do otrzymywania kolejnych wydań Systemu Informatycznego;
e) dostęp on-line do aktualnej dokumentacji użytkownika i administratora udostępnianej przez Wykonawcę;
f) pomoc merytoryczna i techniczna w siedzibie Zamawiającego w przypadku konieczności odtworzenia Systemu Informatycznego lub jego elementów po awarii lub w związku ze zmianami Platformy sprzętowo-systemowej, chyba że awaria wynikła z niewłaściwej instalacji sprzętu, oprogramowania lub niewłaściwego administrowania oraz efektami działania wirusów. W tym przypadku Wykonawca podejmie usuwanie awarii za dodatkową opłatą za te czynności;
g) tworzenie nowych warstw tematycznych na portalu mapowym na podstawie istniejących danych w Systemie Informatycznym oraz publikowanie ich w Portalu mapowym;
h) 150 godz. konsultacji, szkoleń lub prac informatycznych z zakresu Systemu Informatycznego w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest we wzorze Umowy – ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 72.61.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 307440.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE OPEGIEKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Tysiąclecia 11
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 409959.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 409959.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawa prawna:
art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych:
„67.1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
b) związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;”
Uzasadnienie faktyczne:
Usługa asysty technicznej Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – ESIP może być świadczona przez jednego Wykonawcę, tj. OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE OPEGIEKA Sp. z o.o. 82-300 Elbląg, Al. Tysiąclecia 11, ze względu na to, że jest jedynym producentem i dystrybutorem Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem. OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE OPEGIEKA Sp. z o.o. jest również właścicielem praw autorskich do szeregu rozwiązań informatycznych zastosowanych w Urzędzie Miejskim w Elblągu oraz jest właścicielem kodu źródłowego tych modułów Systemu Informatycznego, które integrują poszczególne elementy systemu w jedną całość.
Na dzień dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Dobra"
- Wsparcie techniczne dla sytemu paszportyzacji na okres 36 miesięcy
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad szpitalnym Zintegrowanym Systemem Informatycznym
- Stały serwis eksploatacyjny zapewniający funkcjonowanie usług IT na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.