To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609862-N -2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 774 67 70
faks: 71 774 67 99
e-mail: logistyka@word.wroc.pl
www: www.word.wroc.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy detaliczne paliw płynnych realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów i urządzeń DORD
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OL-ZP/03/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. detaliczne dostawy paliw płynnych, realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy do pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DORD.
2. Szacunkowe ilości i asortyment paliw będących przedmiotem dostaw: Benzyna bezołowiowa Pb95: 36 830 l; Olej napędowy (ON): 39 000 l; Gaz skroplony (LPG): 60 000 l.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdemu Wykonawcy przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie część lub części:
1: DORD, ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław (PB95: 3 800 l, ON: 15 000 l, LPG: 18 000 l),
2: DORD OT w Oławie, ul. Różana 8, 55-200 Oława (PB95: 200 l, LPG: 2 500 l),
3: DORD OT w Oleśnicy, ul. Wrocławska 30b, 56-400 Oleśnica (PB95: 200 l, LPG: 2 500 l),
4: DORD OR Jelenia Góra, ul. Rataja 9, 58-560 Jelenia Góra (PB95: 1 500 l, ON: 11 500 l, LPG: 14 000 l),
5: DORD OT w Bolesławcu, ul. Lubańska 71a, 59-700 Bolesławiec (PB95: 650 l, LPG: 8 000 l),
6: DORD OT w Głogowie, ul. Folwarczna 52b, 67-200 Głogów (PB95: 650 l, LPG: 6 000 l),
7: DORD OT w Kamiennej Górze, ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra (PB95: 180 l, LPG: 2000 l), 8: DORD OT w Miliczu, ul. Powstańców Wielkopolskich 5, 56-300 Milicz (PB95: l, ON: l, LPG: l),
9: DORD OR w Legnicy, ul. Bydgoska 30c, 59-220 Legnica (PB95: 5000 l, ON: 5 000 l), 10: DORD OT w Lubinie, ul. Szpakowa 1, 69-300 Lubin (PB95: 2500 l), 11: DORD OT w Lubaniu, ul. Dolna 8, 59-800 Lubań (PB95: 1500 l), 12: DORD OR w Wałbrzychu, ul. P. Wysockiego 28, 58-304 Wałbrzych (PB95: 8 500 l, ON: 7 500 l), 13: DORD OT w Świdnicy, ul. Głowackiego 1, 58-100 Świdnica (PB95: 5 000 l), 14: DORD OT w Kłodzku, ul. Warty 19, 57-300 Kłodzko (Pb95: 6500 l)
4. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom jakościowym: dla paliw ciekłych, oleju napędowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.); dla gazu skroplonego (LPG) określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 540).
4.2. Dostarczane paliwo ciekłe w całym okresie trwania umowy musi odpowiadać aktualnie obowiązującym normom.
4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia badań jakościowych paliwa, określonych w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.); Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie metod badania jakości gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2017 r. poz. 159).
4.4. Wielkości określone w pkt 2. stanowią maksymalny limit potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o maksymalnie 40 % w stosunku do wielkości określonej w pkt. 2 (a w przypadku wprowadzenia przepisami prawa zakazu przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy przez okres minimum 2 miesięcy, o maksymalnie 50 % w stosunku do wielkości określonej § 1 ust. 2 umowy), z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Niezakupienie przez Zamawiającego ilości docelowych paliw określonych w pkt. 3 dla każdej z części postępowania, nie stanowi okoliczności traktowanej jako niewywiązanie się przez Zamawiającego ze zobowiązań umownych i nie może stanowić podstawy roszczeń odszkodowawczych Wykonawcy z tytułu niezrealizowania przedmiotu zamówienia.
4.5. Tankowania odbywać się będą na stacji/stacjach paliw Wykonawcy na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań do pojazdów, maszyn i kanistrów Zamawiającego. Wymagane godziny otwarcia stacji (minimum) od 600 do 1900, w dniach poniedziałek-sobota.
4.6. Stacja paliw Wykonawcy – wskazana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, musi znajdować się w odległości (odległość liczona jako dojazd pojazdem osobowym, drogą publiczną od wskazanej siedziby Zamawiającego do stacji Wykonawcy): dla części postępowania nr: 1-3 i 5-14: nie większej niż 5 km, dla części postępowania nr 4: nie większej niż 7 km.
4.7. Stacja Wykonawcy musi spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2014 r. poz. 1853 ze zmianami).
4.8. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę informacji o braku możliwości tankowania paliw na wskazanej w ofercie stacji Wykonawcy (np. w wyniku awarii urządzeń) Zamawiającemu przysługuje prawo tankowania paliwa na innej stacji Wykonawcy, z uwzględnieniem przysługującego mu rabatu, jeżeli wskazana stacja paliw, znajduje się od siedziby Zamawiającego wskazanej dla: części postępowania nr: 1-3 i 5-14: nie większej niż 7 km, a części postępowania nr 4: nie większej niż 10 km.
4.9. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo w systemie kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę. Zakup paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie do zbiorników pojazdów, maszyn oraz kanistrów na stacji paliw Wykonawcy. Jako potwierdzenie dokonanej transakcji pracownik Zamawiającego otrzyma od Wykonawcy Dowód wydania, który będzie zawierał, m.in.: dla pojazdów: nr rejestracyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa, cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie; dla urządzeń: imię nazwisko pracownika Zamawiającego, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa, cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie.
4.10. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej przez Wykonawcę w ofercie) w chwili zakupu z uwzględnieniem przysługującemu Zamawiającemu rabatu wskazanego w ofercie.
4.11. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa do każdego z pojazdów lub urządzenia Zamawiającego w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej, posiadającej kod przypisany do pojazdu lub urządzenia: dla pojazdów: nr rejestracyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa; dla urządzeń: nazwa urządzenia lub numer identyfikacyjny, data tankowania, ilość i rodzaj paliwa.
4.12. Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie. Wymiana kart np. w wyniku jej uszkodzenia, zagubienia, spowodowana zmianą dowodu rejestracyjnego pojazdu, również zostanie dokonana bezpłatnie. Wykaz pojazdów i urządzeń Zamawiającego (marka i numer rejestracyjny) uprawnionych do tankowania, zostaną przekazane Wykonawcy w formie pisemnej po podpisaniu umowy.
4.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nabycia, zbycia lub zmiany ilości pojazdów, maszyn czy urządzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 09.13.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 153605 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 118844
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 118844
Waluta: PLN
NAZWA: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7746 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6019
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6255
Waluta: PLN
NAZWA: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108551 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 87755
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 87755
Waluta: PLN
NAZWA: Część 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24192 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18172
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19082
Waluta: PLN
NAZWA: Część 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18966 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15786
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15786
Waluta: PLN
NAZWA: Część 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22206 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17205
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17862.50
Waluta: PLN
NAZWA: Część 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45954 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44050
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45600
Waluta: PLN
NAZWA: Część 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11473 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10625
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10875
Waluta: PLN
NAZWA: Część 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6884 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6630
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6630
Waluta: PLN
NAZWA: Część 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 75503 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71455
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71455
Waluta: PLN
NAZWA: Część 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23619 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 23250
Waluta: PLN
NAZWA: Część 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30731 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29900
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Dostawa paliwa płynnego do samochodów i sprzętu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o."
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025/2026 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.