To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760282-N-2020
Numer ogłoszenia: 540537965-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 398 839
faks: 261 398 813
e-mail: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
www: https://25wog.wp.mil.pl/pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 45/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na cztery zadania: Zadanie nr 1 – materiały biurowe, Zadanie nr 2 – okładki do archiwizacji, Zadanie nr 3 – kalendarze, Zadanie nr 4 – wyposażenie biurowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w„Istotnych postanowieniach umowy” stanowiących Załącznik nr 4,5,6 oraz Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zamówienia dodatkowego asortymentu w związku z przydzielonymi środkami finansowych na ten cel. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie do 30 października 2021 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 310060.48 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp.j.
Email wykonawcy: e.jatel@bialystok.biuroplus.pl
Adres pocztowy: Przędzalniana 8
Kod pocztowy: 15-688
Miejscowość: BIAŁYSTOK
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 364851.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 372143.51
Waluta: zł
NAZWA: okładki do archiwizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30753.77 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Usługi Introligatorskie „FORMAT” Przemysław Babijów
Email wykonawcy: format1983@o2.pl
Adres pocztowy: Matejki 2A
Kod pocztowy: 62-040
Miejscowość: PUSZCZYKOWO
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27028.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30158.00
Waluta: zł
NAZWA: kalendarze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37796.04 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Poligraficzno-Introligatorska „UDZIAŁOWIEC” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@udzialowiec.com.pl
Adres pocztowy: Narcyzowa 2
Kod pocztowy: 42-256
Miejscowość: OLSZTYN
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 28305.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35008.95
Waluta: zł
NAZWA: wyposażenie biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10265.89 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp.j.
Email wykonawcy: e.jatel@bialystok.biuroplus.pl
Adres pocztowy: Przędzalniana 8
Kod pocztowy: 15-688
Miejscowość: BIAŁYSTOK
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11109.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12633.33
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materiały na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- EOP.332.35.24 Usługa w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW floty pojazdów SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów piśmienno-biurowych oraz materiałów do archiwizacji z podziałem na dwie części
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.