To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 774189-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 75 67 12 830
faks: 756 471 745
e-mail: srjg.przetargi@jelenia-gora.sr.gov.pl
www: http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OG/ZP-55/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, obejmujące: 1) sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Mickiewicza 21 i ul. Bankowej 18 szczegółowo opisanych w Tabeli nr 1 i 2 obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni: 5747,20 m² (pomieszczenia biurowe, 17 sal rozpraw, 46 sanitariaty, pomieszczenia socjalne, klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, pomieszczenia aresztowe z sanitariatem, garaż podziemny, winda), które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu, a pomieszczenia Biur Obsługi Interesantów po godzinach obsługi interesantów, b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni 770 m2, z tego: - 6,30 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy), - 144,50 m2 – sprzątanie raz w tygodniu ( pomieszczenia kancelarii tajnej, pomieszczenie przetwarzania informacji), - 385,20 m2 – sprzątanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (pokoje informatyczne, magazyn dowodów rzeczowych, archiwum ul. Mickiewicza, magazyn gospodarczy, pomieszczenia na makulaturę, pomieszczenie konserwatorów, pokój kserograficzny), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. - 233,80 m2 – sprzątanie wg potrzeb (na ul. Bankowej archiwa, pomieszczenia gospodarcze, boksy), c) serwis dzienny w budynku przy ul. Mickiewicza 21 w godzinach 800-1500 oraz w budynku przy ul. Bankowej 18 w godzinach 800-1500 w całym okresie obowiązywania umowy, obejmujący: - utrzymanie w czystości, w czasie urzędowania sądu, schodów wejściowych do budynku, klatek schodowych, holi, korytarzy, windy (usuwanie śniegu i błota pośniegowego nanoszonego przez interesantów, wycieranie wody, usuwanie zabrudzeń powierzchni w wyniku zdarzeń lub awarii); d) mycie naczyń w pomieszczeniach socjalnych oraz w sekretariacie Prezesa i Dyrektora – codziennie po godzinach pracy sądu, e) mycie okien i elewacji szklanej. f) wykonywanie usługi dodatkowej - dezynfekcji (utrzymywanie czystości i dezynfekcji ciągów komunikacyjnych, toalet, poręczy, klamek, dezynfekcja sal rozpraw po każdej rozprawie oraz wykonywanie prac porządkowych zleconych przez Zamawiającego) Usługa dodatkowa w budynku przy ul. Mickiewicza 21 w godzinach 800-1500 oraz w budynku przy ul. Bankowej 18 w godzinach 800-1500 . W ramach przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się - w okresie ustalonego na terytorium RP, stanu zagrożenia epidemicznego do świadczenia usługi dodatkowej usługi dezynfekcji w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się na terenie budynków Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze koronawirusa SARS-CoV-2 .
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze informuje, że wyniku nieprzyjęcia odpowiedniej procedury (trybu) w stosunku do prawidłowego określenia wartości zamówienia unieważnia wyżej wymienione postępowanie zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 ze zm.). W odniesieniu do art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oznacza to, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych- IV piętro oraz hol budynku głównego.
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- Całodobowa ochrona osób, mienia, terenów i budynków Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.