eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaRozbudowa drogi gminnej Nr 103569F - ul. Chodkiewicza w Szprotawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403786-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Gmina Szprotawa:

Rozbudowa drogi gminnej Nr 103569F - ul. Chodkiewicza w Szprotawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759335-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540542486-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szprotawa, krajowy numer identyfikacyjny 97077044500000, Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 683760580
faks: 683762220
e-mail: ratusz@szprotawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej Nr 103569F - ul. Chodkiewicza w Szprotawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)
zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w
Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 2) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz
wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z
koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i
zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia i
uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych
przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w dalszej treści Programu funkcjonalno - użytkowego. 4)
Planowana inwestycja obejmuje budowę/rozbudowę/przebudowę drogi gminnej położonych na terenie miejscowości Szprotawa 5) Wykonawca
zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim w stanie wolnym od wad i usterek w/w inwestycje. 6) Przedmiot zamówienia dofinansowany jest z
Funduszu Dróg Samorządowych 7) Przedmiot zamówienia obejmuje tj: a) Wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z zakresem określonym w PFU:
projekt budowlany, wykonawczy wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych/uzyskaniem niezbędnego pozwolenia, o którym mowa w art. 34 Ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z
Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z
późn. zm). W razie potrzeby należy uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawąo udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.). b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy
prawne i normy. 8) Zamówienie obejmuje również : Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla wszystkich niezbędnych branż (projekt
budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu
projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego. Dokumentacja techniczna powinna zostać opracowana z uwzględnieniem
uzupełniających badań podłoża gruntowego wykonanego przez Wykonawcę w zakresie rozpoznania warunków panujących w podłożu gruntowym. W
przypadku zaistnienia potrzeby, należy opracować operat wodno – prawny i uzyskać pozwolenie wodno - prawne, a także inne elementy niezbędne do
realizacji zadania. W skład dokumentacji powinny wchodzić projekty: budowlany oraz wykonawczy obejmujące wszystkie branże i zawierające: - część
opisową, część rysunkową, obliczenia, zestawienia, decyzje, opinie, pozwolenia i uzgodnienia, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10 maja 2013 r.w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.
2013 r., poz. 1129 j. t.), - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelową organizację ruchu wraz z zatwierdzeniem, - przedmiar robót
(dotyczy wszystkich branż), - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie
prawomocnego Pozwolenia budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub Decyzji o Zezwoleniu
na Realizację Inwestycji Drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie
dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm). Opracowanie dokumentacji geodezyjnej: - mapa do celów projektowych: Mapa do celów
projektowych w skali 1:500i 1:1000, która powinna być opracowana w postaci numerycznej (wektorowej) jak i analogowej. Mapa powinna między
innymi zawierać numery działek oraz granice określone według stanu prawnego, a jeżeli takiego nie można stwierdzić, uwidocznione w katastrze
nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu map do celów projektowych w wersji papierowej jak i elektronicznej
(wektorowej). Stan prawny działek na mapie do celów projektowych powinien spełniać warunki określone w § 9 pkt. 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra
Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Przez stan prawny granic należy rozumieć
dokonanie czynności geodezyjnych, które pozwolą na przedstawienie na mapie granic na podstawie istniejących dokumentów prawnych (szkiców
granicznych, zarysów granic) z zachowaniem odpowiedniej dokładności. W przypadkach gdy uzyskanie wymaganej dokładności nie jest możliwe (szkicegraniczne w układzie lokalnym) wymagane jest przeprowadzenie czynności zgodnie z § 79 pkt. 6 rozporządzenia z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie
standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania tych pomiarów do
Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572 z 2011 r.). Należy dokonać analizy i weryfikacji istniejących w PZGiK
dokumentów prawnych dotyczących przebiegu granic na całym odcinku planowanej inwestycji. Ze względu na rozbieżności w przebiegu granic między
mapą ewidencji gruntów, mapą zasadniczą a stanem faktycznym, należy dokonać wnikliwej analizy tego stanu. Wykonawca mapy do celów projektowych
dostarczy pozyskane do zgłoszenia roboty geodezyjnej kopie materiałów prawnych (szkiców granicznych, zarysów, itp.) i kopie szkiców polowych
związanych z pomiarem granic nieruchomości. Dokumenty te należy przekazać Zamawiającemu na etapie sporządzania mapy do celów projektowych w
celu analizy poprawności wykonania mapy. - podziały nieruchomości: Projekty podziałów nieruchomości (według potrzeb) powinny być sporządzone
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 07.12.2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268 poz.
2663 z 2004 r.).W przypadku nieruchomości dla której mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 października 1998r. – Przepisy ustawy reformujące
administrację publiczną (Dz.U. z 1998r nr 133, poz. 872 ze zm. Art. 73) należy dodatkowo przeprowadzić linię podziałową w celu wydzielenia istniejącej
ścieżki. - dokumenty konieczne do Zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016
poz. 290 z późn. zm.), Lub dokumenty konieczne do uzyskania Pozwolenia budowlanego zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (t.jedn. Dz. U. 2016 poz. 290, 961, 1165, 1250) lub dokumenty konieczne do uzyskania decyzji ZRID zgodnie z warunkami Ustawy z dnia
10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.).
Wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami
prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1383461.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Budownictwa Drogowego sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 63
Kod pocztowy: 67-200
Miejscowość: Głogów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1765997.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1765997.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2272664.85
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.