Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
ZAKUO ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PRACOWNIKÓW DPS W BROWINIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-56 675-71-11
faks: 0-56 675-72-77
e-mail: browina@home.pl
www: http://www.browina.home.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZAKUO ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ DLA PRACOWNIKÓW DPS W BROWINIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
MATA 173-19
CZYSZCZĄCO-DEZYNF.
SANI-DESIGN 90X150
ILOŚĆ - 20 SZTUK
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.53.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9960.00 złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: J.P TECHNIK SP. Z O.O.
Email wykonawcy: maty@jptechnik.pl
Adres pocztowy: UL. SZARYCH SZEREGÓW 7/1C
Kod pocztowy: 75-130
Miejscowość: KOSZALIN
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12250.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12250.80
Waluta: złoty
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie poza ustawowym na podstawie 46c ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
W związku z gwałtownie pogłębiającą się sytuacją pandemiczną, mającą cechy sytuacji kryzysowej, jak również ograniczoną dostępność towarów służących jej przeciwdziałaniu, zakup produktów wymienionych na fakturze (tj. środków mających na celu zabezpieczenie zdrowia i życia pracowników oraz mieszkańców DPS, przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się zakażeń, zapewnienie należytej czystości i higieny) dokonano:
z wyłączeniem stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.) na podstawie art. 46c Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz.U.2020.1845 t.j.).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełmży
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Maty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.