eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403860-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie:

Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616246-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 943 423 021
faks: 943 422 768
e-mail: przetargi@mzk.koszalin.pl
www: http://mzk.koszalin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NO-JP-2210-13/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych do stacji paliw Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, sukcesywnie przez okres trwania umowy, w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Podana ilość dotyczy całego okresu obowiązywania umowy.
2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań, które mogą być realizowane łącznie lub oddzielnie tj.:
1) Zadanie 1 – Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych, do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwa (zgodnie z załącznikiem nr 1a);
2) Zadanie 2 – Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych od 4,5% do 18% zawartości alkoholu (zgodnie z załącznikiem 1b)
3) Zadanie 3 – Sprzedaż i dostawa wysokoprocentowych napojów alkoholowych (zgodnie z załącznikiem nr 1c);
3. Przedmiot zamówienia musi być prawidłowo oznaczony odpowiednimi znakami akcyzy; zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 07 czerwca 2019 roku w sprawie oznaczenia wyrobów akcyzowych znakami akcyzy (Dz. U. z 2019 roku poz. 1147); nie może być importowany, przywieziony na terytorium kraju w wyniku nabycia wewnątrzwspólnotowego – poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy.
4. Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie później w terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia następnego od daty otrzymania, przez Wykonawcę, zamówienia.
5. Szczegółowy asortyment oraz ilość każdorazowej dostawy Zamawiający będzie podawał za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przekazywał, za pokwitowaniem, przedstawicielowi Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu. Dostarczany towar musi mieć termin ważności, co najmniej przez 5 miesięcy od daty dostawy.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, na stacje paliw Zamawiającego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 9 oraz przy ul. Wąwozowej 1a.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.90.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych, do 4,5% zawartości alkoholu oraz piwa (zgodnie z załącznikiem nr 1a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 198000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: AS S. Kempa P. Lenarczyk Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malinowskiego 5
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 241259.33

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 241259.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 241259.33
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sprzedaż i dostawa napojów alkoholowych od 4,5% do 18% zawartości alkoholu (zgodnie z załącznikiem 1b)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: AS S. Kempa P. Lenarczyk Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malinowskiego 5
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Białogard
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9958.18

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9958.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9958.18
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sprzedaż i dostawa wysokoprocentowych napojów alkoholowych (zgodnie z załącznikiem nr 1c)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 142000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: AS S. Kempa P. Lenarczyk Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malinowskiego 5
Kod pocztowy: 78-200
Miejscowość: Białogard
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 173828.77

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 173828.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 173828.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.