To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
"Adaptacja i rozbudowa istniejącego budynku w Drzykozach w celu dostosowania do świadczenia usług Pomocy Społecznej oraz zakup wyposażenia obiektu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW WŁ na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 572063-N-2020
Numer ogłoszenia: 540210148-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 243 890 400
faks: 242 890 400
e-mail: ugdaszyna@op.pl
www: www.daszyna.4bip.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Adaptacja i rozbudowa istniejącego budynku w Drzykozach w celu dostosowania do świadczenia usług Pomocy Społecznej oraz zakup wyposażenia obiektu".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PPI.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: „Adaptacja i rozbudowa istniejącego budynku w Drzykozach w celu dostosowania do świadczenia usług Pomocy Społecznej oraz zakup wyposażenia obiektu” w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej w tym min:
część budowlana - rozbiórki elementów budynku w celu wykonania łącznika między istniejącym budynkiem a projektowaną rozbudową, adaptacja pomieszczeń budynku po byłej szkole na pomieszczenia świadczące usługi pomocy społecznej, wykonanie w ramach rozbudowy: nowych fundamentów pod część rozbudowywaną i łącznik, wykonanie ścian zewnętrznych na części rozbudowywanej oraz na łączniku, wykonanie stropów między kondygnacyjnych, wykonanie ścianek działowych w budynku (wydzieleni pomieszczeń), wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem oraz obróbkami, wykonanie kominów ponad dachem, montaż nowych okien i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, docieplenie nowej części budynku styropianem gr. 16cm (ściany), docieplenie dachu wełną mineralną gr. 25cm, dostosowanie całości budynku do wymogów p.poż, bhp i sanepidu, wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie budynku dla kotłowni gazowej oraz pomieszczenia magazynowego
część instalacyjna – instalacje wewnętrzne w rozbudowanej części obiektu: wentylacja mechaniczna; wentylacja pomieszczeń; wod-kan, c.w.u., c.o.; zewnętrzne: przyłącze wody; kanalizacja zewnętrzna; przyłącze cieplne; kotłownia opalana gazem ziemnym z przyłączem gazu; instalacje elektryczne w rozbudowanej części obiektu – oświetlenia wewnętrznego, awaryjnego i kierunkowego; siły i gniazd wtyczkowych, połączeń wyrównawczych, zasilania wentylacji, przeciwprzepięciowa, odgromowa, teletechniczna/niskoprądowa; przyzywowa i sygnalizacji pożaru; oświetlenie zewnętrzne
Zagospodarowanie terenu - ścieżki, montaż elementów małej architektury (ławeczki, kosze na śmieci stojaki na rowery), wydzielenie miejsca na ognisko, wykonanie ogrodzenia wokół całego terenu, wykonanie rekultywacji terenu zasianie trawy oraz nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie budynku Sali widowiskowo-ekspozycyjnej; wykonanie zagospodarowania terenu - wjazd na teren działki, parkingi, drogi
Kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1. Wszelkie wymagane zakresem zamówienia rozbiórki i demontaże.
2. zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie
z przepisami bhp oraz ppoż.,
3. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,
4. w razie potrzeby oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym
z uzgodnień z zarządcami tych dróg,
5. w razie potrzeby wykonanie projektu oznakowania zastępczego i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego,
6. w razie potrzeby uzyskanie decyzji – zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (opłatę za zajęcie pasa drogowego ponosi wykonawca, natomiast opłatę za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym ponosi Zamawiający),
7. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia,
8. wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (po 4 egz. w formie papierowej i na nośniku elektronicznym),
9. uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia inwestycji do odbioru technicznego; wykonawca oczyści teren budowy usuwając swój sprzęt, urządzenia budowlane, odpady i pozostałości po robotach oraz uporządkuje teren budowy, przygotowując go do przekazania Zamawiającemu w stanie czystym i nie budzącym zastrzeżeń,
10. Do obowiązków wykonawcy należy wypłata odszkodowań właścicielom działek za straty na terenach objętych realizacją prac.
11. Na wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących terminów rozpoczęcia robót budowlano-montażowych, minimalizacji szkód oraz kosztów z tym związanych. O powyższych uzgodnieniach wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego.
12. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru technicznego w szczególności zobowiązany jest do:
- ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego,
- nadzoru nad bhp,
- ustalania i utrzymywania porządku,
- odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia,
- prowadzenia niezbędnej dokumentacji budowy m.in. dziennik budowy i dziennik prac
izolacji etc.,
- dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia.
13. Ponadto dla całości zadania wykonawca zobowiązany jest do:
- przygotowania kompletu dokumentów w celu zgłoszenia wybudowanej infrastruktury
do użytkowania/uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
- dokonania rozruchu technologicznego wszystkich instalacji i urządzeń.
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
– w przypadku wystąpienia konieczności zajęcia pasa drogowego należy opracować, uzyskać akceptację Zamawiającego, uzgodnić z odpowiednimi władzami i zrealizować projekty organizacji ruchu na czas wykonywania robót, z uwzględnieniem możliwości dojazdu do poszczególnych posesji.
– roboty budowlane należy prowadzić w sposób zachowujący dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją; ewentualne zamknięcie ruchu na drogach samorządowych dopuszcza się w przypadku otrzymania zgody od odpowiedzialnego zarządcy drogi.
– w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą sieciową należy zaprojektować i wykonać jej przebudowę lub zabezpieczenie.
W ramach zaakceptowanej kwoty umowy z Wykonawcą należy uwzględnić koszty związane z:
– zawarciem umów na czasowe korzystanie z nieruchomości w przypadku
potrzeby np. urządzenia tymczasowych objazdów, czy pozyskania terenów
niezbędnych Wykonawcy do przeprowadzenia prac;
– zajęciem nieruchomości objętych pozwoleniem na wykonanie
robót w zakresie ewentualnej przebudowy infrastruktury technicznej, w tym
oznaczeniem w terenie, określeniem powierzchni, inwentaryzacją, powiadomieniem
właścicieli oraz spisaniem protokołów o rozpoczęciu i zakończeniu zajęć;
– wypłatą odszkodowań z tytułu czasowego zajęcia nieruchomości, w wysokości
uzgodnionej przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości lub ustalonej
przez właściwe organy administracji publicznej (wraz kosztami ustalenia
wysokości odszkodowania);
– uzyskaniem i realizacją obowiązków wynikających z uzgodnień dotyczących
ewentualnych wyłączeń/włączeń u odpowiednich gestorów sieci
– uzgodnieniami z właściwymi organami terminu/ów ewentualnej wycinki
oraz uprzątnięcia drzew i krzewów z zarządzanych przez gminę nieruchomości,
dokonaniem wycinki drzew i usunięciem karpin po dokonanych wycinkach;
zabezpieczeniem przed uszkodzeniami drzew na Placu Budowy i w sąsiedztwie
Placu Budowy;
– usunięciem, odwiezieniem urobku z obszaru robót ziemnych oraz
przechowywaniem go w celu wykorzystania w końcowym etapie budowy
(nadmiar ziemi należy zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami);
– zapewnieniem nadzoru archeologicznego w trakcie przygotowania terenu i w
czasie prowadzenia robót wraz z dokonaniem wszelkich działań wynikających z
nadzoru;
Zaplecze budowy powinno zostać zorganizowane na nieużytkach, terenach z zabudową usługową, przemysłową, magazynową, bez skupisk zieleni wysokiej; na terenie, do którego Wykonawca będzie posiadał tytuł prawny w postaci np. pisemnej zgody właściciela lub użytkownika wieczystego. Wykonawca ma ponadto obowiązek zapewnienia w rejonie aktualnie prowadzonych robót oraz na terenie zaplecza budowy przenośnych toalet oraz kontenerów na odpady.
W ramach przygotowania i użytkowania zaplecza budowy należy podejmować wszelkie niezbędne działania w celu przestrzegania przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na Placu Budowy oraz na terenach przyległych, w tym unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób trzecich, własności społecznej itp., wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych podczas lub w następstwie wykonywania robót. Szczególną uwagę należy zwrócić na:
- lokalizację zaplecza budowy oraz dróg dojazdowych, mając na względzie porządkowanie terenu po zakończeniu inwestycji;
- przy wyjazdach z budowy na drogę asfaltową, należy zapewnić stanowiska do czyszczenia kół pojazdów.
- zachowanie środków ostrożności wraz z zabezpieczeniem terenu przed pożarem, zanieczyszczeniem powietrza i wody;
– gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach
Podczas wykonywania robót budowlanych, teren na którym prowadzone są roboty budowlane musi być wydzielony, oznaczony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. W wypadku wystąpienia kolizji wykopów z ciągami pieszymi, należy na czas prowadzenia robót ustawić pomosty gwarantujące bezpieczny ruch pieszych. W przypadku przejść pod drogami, należy na czas prowadzenia prac zapewnić użytkownikom dróg niezbędne objazdy, a w razie braku takich możliwości, nad wykopami należy ustawić pomosty umożliwiające przejazd pojazdów osobowych.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i poleceniami inspektora nadzoru oraz zapewnić wysoką, ponad standardową jakość robót.
Od Wykonawcy Zamawiający będzie wymagał:
- przejęcia terenu robót od Zamawiającego, lub użytkowników końcowych;
- organizacji placu budowy, a w razie potrzeby wykonania i uzgodnienia, również z Zamawiającym, projektu ruchu wraz z jego realizacją na czas budowy, z uwzględnieniem ewentualnej naprawy istniejących dróg i czasowe przystosowanie ich do potrzeb budowy.
- zabezpieczenia placu budowy;
- oznakowania budowy w formie tablicy informacyjnej, a w miejscach tego wymagających w formie tablic ostrzegawczych
- zabezpieczenia terenu robót (Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpowiedni dozór mienia na terenie budowy na własny koszt, w tym ochronę wyznaczonych punktów geodezyjnych, oraz prowadzi roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż); wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy
- wykonania przedmiotu umowy z materiałów produkowanych na bieżąco, odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu. Materiały te powinny również spełniać normy określone w projekcie oraz STWOR; Wykonawca poda w ofercie typy i nazwy producentów materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, które zamierza użyć do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga przestrzegania zasady równoważności norm. Jeśli w dokumentacji zamówienia materiały, urządzenia oraz roboty spełniać mają odpowiednie normy, będą obowiązywać postanowienia najnowszych ich wydań. W przypadku, gdy powołano się na konkretne normy i przepisy, Zamawiający dopuszcza stosowanie innych im odpowiadających, pod warunkiem zapewnienia nie gorszego poziomu wykonania w porównaniu z poziomem, jaki zapewniają te pierwsze.
- zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
a). obowiązującej ustawy Prawo ochrony środowiska
b). obowiązującej ustawy o odpadach
Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie;
- stosowania się do przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego;
- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie realizacji Przedmiotu Zamówienia lub mających związek z prowadzonymi robotami;
- terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu Zamówienia oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową, projektem i STWOR i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy;
- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem Przedmiotu Zamówienia;
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów;
- dostarczania niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia;
- zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót;
- dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
- uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
- kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnych przy odbiorze;
- usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia.
- ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
- posiadania polis ubezpieczeniowych, ważnych nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmujących:
- Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w
związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej
własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem
pracowników Wykonawcy w wysokości określonej w SIWZ
- Ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z
tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od
zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub
niedopatrzeniem Wykonawcy z polisą OC na sumę ubezpieczenia określoną w
SIWZ
- niezwłocznego informowania Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót.
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
- zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane; zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych w ofercie Wykonawcy do kierowania robotami, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
- prowadzenia przez Kierownika budowy (robót) dziennika budowy.
- przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.
- rozruchu i pierwszego uruchomienia zamontowanych instalacji.
- przeszkolenia z zasad obsługi instalowanych urządzeń, w terminie 14 dni od zakończenia montażu danej instalacji, użytkowników końcowych;
- ograniczenia transportu drogowego do pojazdów nie przekraczających 1- ton nacisku na jedną oś.
Odpowiedzialność Wykonawcy:
Wykonawca odpowiada za ochronę budynków, instalacji i za urządzenia podziemne zlokalizowane w obszarze prowadzenia robót budowlanych i jest zobowiązany do prowadzenia robót w taki sposób, aby stan tych obiektów nie uległ pogorszeniu. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia będzie odpowiedzialny za ich naprawę lub odbudowę. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. O fakcie ewentualnego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru, Zamawiającego i gestorów oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać również finansowo za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia urządzeń podziemnych.
Wykonawca odpowiada za pojazdy lub ładunki o nadmiernym obciążeniu, które mogą uszkodzić nowo ukończony zakres robót. W takim przypadku Wykonawca będzie odpowiedzialny za naprawę wszelkich robót w ten sposób uszkodzonych.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót, materiałów i urządzeń w okresie realizacji inwestycji tj. do dnia ich ostatecznego odbioru.
Wykonawca odpowiedzialny jest za stosowanie wszystkich przepisów powiązanych z realizacją inwestycji.
Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie praw autorskich i patentowych, w tym za wypełnienie wymagań dotyczących ewentualnego wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod i przedstawienie Zamawiającemu zezwoleń i innych dokumentów w tym zakresie.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za materiały składowane na terenie budowy lub poza nim, w okresie zanim zostaną wykorzystane do robót objętych zamówieniem, w tym ich jakość, parametry i dostępność do kontroli. Miejsca składowania muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
Wykonawca odpowiada za sprzęt funkcjonujący na terenie budowy zarówno pod względem jego zgodności z ofertą jak i pod względem spełnienia norm ochrony środowiska i przepisów jego użytkowania. Sprzęt musi posiadać aktualne dokumenty potwierdzające jego możliwość użytkowania.
Wykonawca odpowiada za wymaganą ilość środków transportu niezbędną do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia oraz za posiadanie odpowiednich zezwoleń i badań technicznych do ich użytkowania.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wysoką jakość wykonanych prac i zastosowanych materiałów i urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz umową, w tym prac geodezyjnych związanych z wytyczeniem obiektów. Błędy lub braki w dokumentacji technicznej nie zwalniają Wykonawcy z tej odpowiedzialności. O takim przypadku Wykonawca powinien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru i projektanta.
Kontrola jakości robót.
Wszystkie wyroby budowlane wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą pozostawać w zgodzie z jednym z trzech poniższych dokumentów:
- z kryteriami technicznymi – wyroby podlegające certyfikacji na Znak Bezpieczeństwa
- z właściwą przedmiotowo Polską Normą
- z Aprobatą Techniczną - dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy lub wyrobów, których właściwości (odnoszące się do wymagań podstawowych) różnią się istotnie od właściwości określonych w Polskiej Normie
Do kontroli jakości materiałów i urządzeń dostarczanych na budowę do realizacji zamówienia upoważniony jest inspektor nadzoru. Jeżeli w trakcie realizacji umowy inspektor nadzoru zakwestionuje jakość dostarczonych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest wymienić je na zgodne z wymaganiami zamówienia. Wszystkie dodatkowe koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Polecenia inspektora nadzoru dotyczące usunięcia wadliwych wyrobów lub robót będą wykonywane w czasie wyznaczonym przez inspektora nadzoru, pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. Akceptacja bądź jej odmowa przez inspektora nadzoru przyjęcia materiałów i elementów robót będą wynikały z wymagań zawartych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz odpowiednich przepisach i normach.
Nadzór archeologiczny.
Zobowiązuje się Wykonawcę do natychmiastowego przerwania prowadzonych robót w przypadkach natrafienia na obiekty archeologiczne i powiadomienia o tym Zamawiającego i Konserwatora Zabytków. Roboty mogą zostać wznowione po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W przypadku konieczności dalszego prowadzenia robót przy dziale nadzoru archeologicznego, koszty z tym związane obciążają Wykonawcę.
W ramach zadania Zamawiający zapewni:
- uzyskanie zgód właścicieli na realizację na ich terenie Przedmiotu Zamówienia;
- nadzór inwestorski;
- współdziałanie w zakresie niezbędnym dla realizacji Przedmiotu Zamówienia;
- zaopiniowanie i ustosunkowywanie się do uwag i wniosków Wykonawcy;
- wskazanie miejsc poboru energii elektrycznej i wody;
- przeprowadzanie odbiorów;
oraz:
- wskaże lokalizację wykonania Przedmiotu Zamówienia
- umożliwi wstęp na teren realizacji inwestycji;
- zapewni dojazd do terenu budowy.
Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do SIWZ: Projektów budowlanych (załącznik nr 2), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 3), kosztorysów nakładczych (załącznik nr 4).
Szczegółowy zakres dostaw wynika z załączonego do SIWZ wykazu (załącznik nr 1).
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie celem sprawdzenia warunków na placu budowy, w tym warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, czy też uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu robót niezbędnych do kompleksowego wykonania pełnego zakresu zamówienia.
Zamawiający zaleca, aby Dostawca dokonał wizji w miejscu instalowania urządzeń i wyposażenia celem sprawdzenia warunków, w tym warunków związanych z dostawami będącymi przedmiotem zamówienia, czy też uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu niezbędnego do kompleksowego wykonania pełnego zakresu zamówienia.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej placu budowy, polegającej w szczególności na uwidocznieniu jego stanu. Inwentaryzację należy przekazać Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8108281.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CEHINI Marcin Gil
Email wykonawcy: biuro@cehini.pl
Adres pocztowy: ul.Chopina 1
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8837269.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17796934.75
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI DASZYNA
więcej: przetargi DASZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.