eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaRemont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wroc³awska na odcinku od ul. 1 Maja do ul. £±cznej w m. ¦widnica.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2021-01-19

Og³oszenie nr 510404613-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Prezydent Miasta ¦widnicy:

Remont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wroc³awska na odcinku od ul. 1 Maja do ul. £±cznej w m. ¦widnica.

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak
Numer og³oszenia: 614579-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 748 562 850
faks: 748 523 110
e-mail: mbp@um.swidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wroc³awska na odcinku od ul. 1 Maja do ul. £±cznej w m. ¦widnica.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): P-113/XII/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Remont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wroc³awska na odcinku od ul. 1 Maja do ul. £±cznej w m. ¦widnica”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianê warstwy ¶cieralnej konstrukcji jezdni ul. Wroc³awskiej - na odcinku od ok. 40 m za skrzy¿owaniem z ul. £±czn± do skrzy¿owania z ul. Wodn±, 2) wymianê warstwy wi±¿±cej konstrukcji jezdni ul. Wroc³awskiej - na odcinku od skrzy¿owania z ul. Rze¼nicz± do skrzy¿owania z ul. Wodn±, 3) odtworzenie oznakowania poziomego - na odcinku od ok. 40 m za skrzy¿owaniem z ul. £±czn± do skrzy¿owania z ul. Wodn±, 4) zawê¿enie jezdni do szeroko¶ci 8,00 m, na odcinku jw. i zwi±zany z tym demonta¿ i monta¿ krawê¿ników 5) roboty zwi±zane z odtworzeniem trawników po robotach remontowych, 6) regulacja urz±dzeñ infrastruktury technicznej drogi na ca³ym obszarze projektowym, poza urz±dzeniami regulowanymi przez ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Wodoci±gów i Kanalizacji (dalej: ¦PWiK) w ramach robót, o których mowa w ust. 3 poni¿ej, 7) odwodnienie chodnika po stronie numerów parzystych u. Wroc³awskiej, na odcinku od ul. Rze¼niczej do ul. Wodnej, 8) monta¿ 2 szt. kratek i przykanalików w rejonie jw. (szczegó³owa lokalizacja zostanie uzgodniona w trakcie robót, na placu budowy), 3. Czê¶æ z robót, o których mowa w ust. 2, stanowi± roboty odtworzeniowe konstrukcji jezdni, przewidziane do wykonania przez ¦PWiK w zwi±zku z zaplanowan± przez nie na 2021 r. przebudow± sieci wodoci±gowej. 4. Roboty, o których mowa w ust. 3 obejmuj± wymianê: 1) warstwy wi±¿±cej – na prawym pasie jezdni ul. Wroc³awskiej (strona numerów parzystych), na odcinku od ul. Rzemie¶lniczej do ul. Wodnej, w obszarze wykopów technologicznych wykonywanych przez ¦PWiK, 2) warstwy ¶cieralnej prawego pasa jezdni ul. Wroc³awskiej na odcinku od ok. 40 m za skrzy¿owaniem z ul. £±czn± do skrzy¿owania z ul. Wodn±, 5. W zwi±zku z powy¿szym przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na: 1) Roboty A – w zakresie zgodnym z rys. Z-01.A dokumentacji, o której mowa w ust. 9 poni¿ej 2) Roboty B – w zakresie zgodnym z rys.Z-01.B dokumentacji, o której mowa w ust. 9 poni¿ej Powy¿szy podzia³ jest niezbêdny do w³a¶ciwej wyceny robót i dokonania p³atno¶ci 6. Roboty A wykonywane s± przez Zamawiaj±cego na podstawie zawartego z Województwem Dolno¶l±skim porozumienia w sprawie powierzenia do realizacji Gminie Miasto ¦widnica zadania jw. i finansowane przez Województwo Dolno¶l±skie za po¶rednictwem Zamawiaj±cego. 7. Roboty B wykonywane s± przez Zamawiaj±cego na podstawie zawartego z ¦PWiK porozumienia z dnia 9 listopada 2020r. w sprawie powierzenia do realizacji Gminie Miasto ¦widnica zadania polegaj±cego na odtworzeniu warstw konstrukcji jezdni w zwi±zku z remontem sieci wodoci±gowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej 379 w m. ¦widnica”, w ramach zadania pn. pn. „Remont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wroc³awska na odcinku od ul. 1 Maja do ul. £±cznej w m. ¦widnicy” i finansowane bezpo¶rednio przez ¦PWiK, 8. Przedmiot porozumienia dotyczy wykonania robót objêtych Zg³oszeniem robót budowlanych do Urzêdu Wojewódzkiego we Wroc³awiu. 9. Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w uzgodnionej z Dolno¶l±sk± S³u¿b± Dróg i Kolei we Wroc³awiu dokumentacji projektowej (dalej: Dokumentacja), obejmuj±cej: 1) Dokumentacjê techniczn± pn. „Remont nawierzchni jezdni w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 379 - ul. Wroc³awska na odcinku od ul. 1 Maja do ul. £±cznej w m. ¦widnica”, 2) Projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego, 3) Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, sporz±dzonej przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji PROGRESS – mgr in¿. Mariusz Szyrner, z siedzib±: ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom, 7. Dokumentacja, o której mowa w ust. 9 powy¿ej, znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.um.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne. 8. Dokumentacja w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg – pok. 311. Uwaga!  Za³±czone przedmiary robót, oddzielne dla Robót A i B nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.).  Przedmiary robót za³±czono w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. Uwaga! Je¿eli gdziekolwiek specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych lub dokumentacja projektowa wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia na etapie oceny i badania ofert. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wyst±pienia na etapie badania i oceny ofert do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. 4.2 WSPÓLNY S£OWNIK ZAMÓWIEÑ PUBLICZNYCH CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233221-4 - Malowanie nawierzchni 4.3 WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia (dla Robót A i B): 1) niweleta ulicy pozostaje bez zmian, z uwzglêdnieniem ró¿nicy miêdzy grubo¶ci± frezowania i uk³adanymi warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni, 2) ulica w ca³o¶ci uzbrojona jest w kanalizacjê deszczow±, która zostanie wykorzystana do odwodnienia projektowanej jezdni; Istniej±ca kanalizacja deszczowa spe³nia swoje zadanie i nie przewiduje siê jej przebudowy. w ramach przebudowy ulicy przewidziano regulacjê w³azów ¿eliwnych na studniach rewizyjnych oraz na wpustach deszczowych z dostosowaniem do projektowanych rzêdnych ulicy zgodnie z uk³adan± warstw± ¶cieraln± nawierzchni, 3) urobek z frezowania (destrukt) nale¿y dostarczyæ w miejsce wskazane przez zamawiaj±cego (do10 km) Uwaga! Zamawiaj±cy dodatkowo wymaga aby:  po³±czenia technologiczne pomiêdzy nawierzchni± asfaltow± a krawê¿nikiem oraz star± i now± nawierzchni± jezdni zosta³y uszczelnione za pomoc± plastycznych ta¶m bitumicznych;  w przypadku po³ówkowego wykonywania warstwy ¶cieralnej jezdni, po³±czenie pasów jezdni (w osi) zosta³o uszczelnione plastyczn± ta¶m± bitumiczn±, Koszty wynikaj±ce z powy¿szych wymagañ Wykonawca winien uwzglêdniæ w cenie ofertowej. 3. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) wykonania wszelkich robót i czynno¶ci niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu umowy z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w przedmiotowym zakresie przepisami i normami, 2) wykonania robót, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym oraz szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 3) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2020 r. poz.110, z pó¼n zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz.784); Uwaga! Wykonawca przed przyst±pieniem do realizacji przedmiotu zamówienia uzgodni z ¦PWiK, które roboty i w jakim czasie mo¿e wykonywaæ równocze¶nie z robotami instalacyjnymi, korzystaj±c z projektu organizacji ruchu sporz±dzonego na czas wykonywania robót przez ¦PWiK. 4) organizacji zaplecza, 5) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci sporz±dzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia; wykonana dokumentacja powykonawcza winna zawieraæ zestawienie zawieraj±ce: - parametry elementów bran¿y drogowej, tj. d³ugo¶æ i powierzchnia remontowanej jezdni, powierzchnia chodnika, d³ugo¶æ regulowanych krawê¿ników, powierzchnie trawników; rodzaje nawierzchni poszczególnych elementów drogi, itp., - zestawienie kosztów realizacyjnych, wykonane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne elementy drogi maj± byæ zaznaczone na mapie odrêbnymi kolorami, w zale¿no¶ci od rodzaju nawierzchni. Dokumentacja powykonawcza, a w szczególno¶ci zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien byæ przekazany Zamawiaj±cemu w wersji papierowej i elektronicznej - numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. 6) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy, 7) zabezpieczenia prowadzonych robót drogowych z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci oraz wymogów okre¶lonych w przepisach prawa budowlanego, 8) zabezpieczenia istniej±cych nawierzchni, dróg i doj¶æ przed uszkodzeniem, 9) wykonywania robót w nale¿ytym porz±dku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp. i p.po¿, z uwzglêdnieniem zaleceñ udzielanych przez Zamawiaj±cego, 10) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km), 11) uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 12) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 13) natychmiastowego zabezpieczenia ewentualnych awarii oraz usuniêcia ewentualnych wad i usterek, 14) uczestnictwa w naradach koordynacyjnych, czynno¶ciach odbioru, komisjach przegl±dów gwarancyjnych i innych, 4.4 INFORMACJE DODATKOWE DLA WYKONAWCY 1. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o: 1) Dokumentacjê, o której mowa w rozdz. IV-4.1, ust. 9 2) dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SIWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach. 2. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy kosztorysu (za³±cznik nr 2 do umowy) opracowanego metod± kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (t.j. Dz. U. 2013, poz.1129) Poniewa¿ obowi±zuj±cym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys ten bêdzie wykorzystywany do obliczenia nale¿nego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odst±pienia od umowy, a wiêc w sytuacji uregulowanej w § 14 umowy. Bêdzie on tak¿e podstaw± do rozliczania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Szczegó³owo zosta³o to opisane w § 12, ust. 10 wzoru umowy; Kosztorys nale¿y sporz±dziæ w uk³adzie analogicznym do przedstawionego wraz z Dokumentacj± przedmiaru robót, w podziale na roboty A i B. Winien on zawieraæ wszelkie koszty sk³adaj±ce siê na cenê oferty, niezbêdne do zrealizowania zamówienia z ich podzia³em na poszczególne elementy, które mog± stanowiæ osobny element odbioru czê¶ciowego 3. Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny. Wykonawca, w miarê mo¿liwo¶ci technologicznych, zobowi±zany jest do umo¿liwienia przez ca³y okres trwania budowy dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru. Je¿eli ze wzglêdów technologicznych zaistnieje konieczno¶æ wstrzymania dojazdu do nieruchomo¶ci – Wykonawca ka¿dorazowo zobowi±zany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony i uzgodnienia terminu robót. 4. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. Uszkodzenie elementów infrastruktury podziemnej nale¿y niezw³ocznie zg³osiæ zamawiaj±cemu i na w³asny koszt naprawiæ pod nadzorem przedstawiciela gestora zniszczonej sieci. Niewywi±zanie siê z w/w zadañ daje Zamawiaj±cemu prawo do zlecenia naprawy innemu wykonawcy wg stawek Pogotowia Energetycznego/ Wodoci±gowego/…,itp. na koszt Wykonawcy. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za : 1) termin wykonania przedmiotu umowy, 2) jako¶æ wykonanych robót budowlanych, 3) nale¿yt± staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy, 4) szkody wyrz±dzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.4. GWARANCJE Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wszystkie wykonane roboty budowlane, za wyj±tkiem oznakowania poziomego, na okres co najmniej 60 miesiêcy, licz±c od daty odbioru przedmiotu zamówienia, na warunkach okre¶lonych w karcie gwarancyjnej (za³±cznik do umowy nr 3). 4.5. INNE POSTANOWIENIA 1 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 2 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 3 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 50.000,00 z³ netto: Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to roboty zwi±zane z budow±, przebudow± i remontem elementów dróg, takie jak: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, uk³adanie podbudów i nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych (jezdnie, zatoki postojowe, zjazdy), monta¿/demonta¿ krawê¿ników, oznakowanie poziome drogi. W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. Warunki umowy o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, dotycz±ce udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty oraz wyceny tych robót nie mog± byæ mniej korzystne dla Zamawiaj±cego ni¿ przewiduje to zamówienie podstawowe. 4 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi. 5 Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji ka¿dego z zadañ (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): 1) roboty rozbiórkowe 2) wykonanie warstw nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej 3) monta¿/demonta¿ krawê¿ników i obrze¿y, 6 Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przed³o¿enia najpó¼niej w dniu podpisania umowy, z³±cznika nr 4 do umowy zawieraj±cego sk³ad osobowy tych¿e pracowników; za³±cznik musi byæ aktualizowany na bie¿±co tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie. Wymaganie powy¿sze zwiera równie¿ „Wzór umowy” - Za³±cznik nr 8 do SIWZ 7 Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w ust. 5, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). 8 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: 1) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 2) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê (wraz z informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, 3) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 4 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 9 Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 1 i 2, bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w §13, ust. 1, pkt 12 i 13 wzoru umowy za³±czonego do SIWZ, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 10 Kontrola, o której mowa w ust. 8 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1 Termin zakoñczenia realizacji zamówienia ustala siê na 30 listopada 2021 r. 2 Roboty stanowi±ce przedmiot zamówienia bêd± realizowane w ¶cis³ej koordynacji z ¦PWiK, który roboty sieciowe rozpocznie na prze³omie marca i kwietnia 2021 r. 3 Wej¶cie Wykonawcy na budowê mo¿liwe jest nie wcze¶niej ni¿ w dniu 4 maja 2021 r. 4 Wykonanie przedmiotu zamówienia nastêpowaæ bêdzie etapami, a zakres robót mo¿liwy do wykonania na danym etapie Wykonawca ka¿dorazowo uzgodni z ¦PWiK i Zamawiaj±cym. 5 Za termin zakoñczenia robót uwa¿amy datê podpisania protoko³u odbioru koñcowego, o którym mowa w § 11 ust. 8 wzoru umowy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.32.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2021

IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 675281.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czêstochowska 12
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowo¶æ: ¦widnica
Kraj/woj.: dolno¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy: 562841.31

Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 562841.31
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 857542.03
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.