To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-19
Świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613344-N-2020
Numer ogłoszenia: 540238811-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 523 910 700
faks: 52 384 80 71
e-mail: um@szubin.pl
www: www.bip.szubin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług komunalnych w zakresie opróżniania koszy ulicznych i zbierania odpadów z ulic miasta Szubina
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych, obejmujące czynności polegające na: 1) codziennym opróżnianiu koszy ulicznych usytuowanych na terenie miasta Szubina począwszy od godz. 7:00 do godz. 14:00, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik umowy. Zamawiający dopuszcza zwiększenie koszy ulicznych o pojemności do 60l w ilości max. 20 szt. w okresie realizacji zamówienia. 2) usuwaniu, przy pomocy odpowiednich narzędzi lub urządzeń, odpadów z ulic, chodników, przyulicznych pasów zieleni, przy pojemnikach do segregacji odpadów jak również worków z trawą i odpadami (ustawionymi przy ulicach przez pracowników Urzędu Miejskiego w Szubinie) podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 3) zbieraniu odpadów, nieczystości zgromadzonych obok kosza, łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 5 metrów od kosza, opróżnianiu koszy dostawionych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy oraz opróżnianiu koszy, usuwaniu odpadów w trybie interwencyjnym, tj. zgodnie z ofertą Wykonawcy (w ciągu maksymalnie 3 godzin) od telefonicznego powiadomienia, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 4) usuwaniu zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji podczas wykonywania trasy objazdowej przy opróżnianiu koszy, 5) codziennym, całodobowym usuwaniu zwłok zwierząt bezdomnych i wolno żyjących lub ich części do pojemnika usytuowanego na terenie miasta Szubina i przekazaniu tych zwłok firmie wyznaczonej przez Zamawiającego do utylizacji z pasa drogowego dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina położonych na terenie gminy i miasta Szubin w trybie interwencyjnym, tj. zgodnie z ofertą Wykonawcy (w ciągu maksymalnie 3 godzin) od telefonicznego powiadomienia, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, 6) wywozie odpadów, o których mowa w punkcie od 1 do 3 na teren bazy magazynowo-transportowej Wykonawcy, 7) odpowiednim utrzymaniu stanu sanitarnego koszy ulicznych i wkładów metalowych do tych koszy poprzez ich umycie i zdezynfekowanie (minimum 3 razy) w każdym roku kalendarzowym w trakcie realizacji umowy w miesiącach: kwietniu, sierpniu i październiku oraz dodatkową ilość raz/y w m-cach wskazanych w ofercie Wykonawcy. 2. Podczas wykonywania powyższych czynności, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania obserwacji stanu oznakowania pionowego ulic i tabliczek z nazwami ulic, stanu dróg i mostów oraz koszy ulicznych. W przypadku zaobserwowania, że doszło do uszkodzenia np. odwrócenia, przekręcenia znaków drogowych, tabliczek z nazwą ulicy czy koszy ulicznych Wykonawca winien doprowadzić znaki, tabliczki i kosze do stanu pierwotnego. O uszkodzeniach znaków, tabliczek, oznakowania oraz koszy, które Wykonawca nie jest w stanie usunąć w powyższy sposób zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić telefonicznie Zamawiającego. 3. Kosze i wkłady winny być: 1) opróżniane w taki sposób, aby odpady nie zalegały na dnie koszy po opróżnieniu, 2) umyte i zdezynfekowane w taki sposób, aby na powierzchni kosza nie zalegały osady komunikacyjne, osady pokonsumpcyjne oraz inne zabrudzenia (w tym graffiti, zabrudzenia olejowe i tłuszczowe, zabrudzenia farb emulsyjnych lub emaliowych itp.) Powyższe należy wykonać tak, aby nie powodować zanieczyszczeń okolicznych terenów zielonych, jezdni i chodników. Kosze stanowią własność zamawiającego. Usługi, te podlegają kontroli przez zamawiającego także przy udziale wykonawcy. 4. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczyli osoby zatrudnione na umowę o pracę wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ i opisu przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020, poz. 1320) 2) Przedmiotowy wymóg dotyczy przede wszystkich osób realizujących usługi związane z: opróżnianiem koszy, usuwaniem odpadów, myciem koszy, załadunkiem i wyładunkiem odpadów oraz usługą uporządkowania i sprzątania terenu; Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osoby, która prowadząc działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG zrealizuje zamówienie osobiście;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 295200.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. „KASUS” Tomasz Karnowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nakielska 2
Kod pocztowy: 89-200
Miejscowość: Szubin
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 228000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 311040.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaleszany
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowogród". II przetarg
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.